Jump to content

Curiosul

Members
  • Posts

    44
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Timisoara

Curiosul's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. nu stiu exact latimea, numai daca ma uit. Oricum sunt destul de late pentru ca au si un pic de bordura (exact acelasi model, tot pe 15, l-am avut pe un e46 si erau fara acea mica bordura, mai inguste).
  2. incaltate cu 245/40. Impecabile, fara zgarieturi. Gumele uzate. Mai am un set de tabla (janta + cauciuc), cauciucurile bune, 200 ron 4 buc incaltate cu 225/60/15, resp 215/65/15, merg pe 5-ar, 3-ar
  3. Motorul s-a dat. Daca e cineva interesat, ar mai fi cutie, grup, planetare, cardan, suspensii, bord, roti.
  4. Ba da, dar difera baia de ulei. Care e sparta oricum. Capacul de la baie e spart.
  5. bara 180 ron, luneta 120, far 80, bord 130, stopuri (triple) 130, roti 215/60/15, resp. 225/60/15 -60 ron/buc, Calc Abs, pompa servo 160, calc ABS (e34 si e36) -130, modul alarma + difuzor 80, set difuzoare spate 60, bara fata fibra 130 (fara armatura metalica) -130, scaune 190, discuri f/s 60/buc, telescoape, arcuri 60/buc, etc
  6. din cate stiu motorul este de 2.5. Daca vreo serie de pe el te poate edifica, iti fac poze si trimit. din cate stiu motorul este de 2.5. Daca vreo serie de pe el te poate edifica, iti fac poze si trimit. PS: motorul este dat jos de pe un E34 pe care l-am dezmembrat si de pe care mai am cutie, grup, suspensii, etc, etc Pt alte detalii, 0727779709 3,46 Poza: http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro...25-8831608.html
  7. motor 24v (baia sparta), fara un senzor de pe chioulasa, 190E diff blocant E34, 90E cutie E34, E36 110E alternator, pompa servo, electromotor, suspensii si alte piese de E34 si E 36. 0727779709
  8. Vand roti iarna cu gume bune 350 ron 4 buc, sau 420 ron 4 buc + 4 capace oroginale BMW. Zona Caras-Severin, Timisoara.
  9. Ca idee de perspectiva am in vedere achizitionarea unui cat sport, avand in vedere ca lucratura actuala e oricum cam deranjanta (ca sound) la drum lung, chiar daca, conparativ cu altii pe care-i vad, tobele mele nu sunt atat de zgomotoase... Asta daca mai tin masina, binenteles. Oricum multumesc pentru raspunsul "la subiect" legat de intrebarea mea. Din cat am mers cu ea (imediat dupa lucrare am plecat in concediu, cu alta masina), nu mi se pare sa aiba vreo influenta. Si nici comparatie n-am facut. O sa vad in ture ce se intampla, pt ca vehicolul are o particularitate destul de suparatoare uneori: in ture joase -putoare, urcata peste 4000, se intampla lucruri frumoase, simti "smucetul" ala la schimbarea treptelor si din 4 in 5. Poate de la ECU, cand am achizitionat vehicolu' auzeam niste povestiri ca ar fi ceva umblat pe ca calcutator.. Oricum limitarea e scoasa, asta e cert. Masina cum iti merge in comparatie cu una identica? Are vreo influenta negativa faptul ca e scos? Sau doar probleme cu gazele la itp? Crestaturile alea colectoare nu prea vin in contact cu gazele, infiletata la max, sonda abia daca coboara putin peste nivelul peretelui tevii. In alta ordine de indei, stii cumva, are importanta locul unde amplasata sonda? La alte masini sonda e sus pe galerie, aproape langa motor.
  10. Multumesc de raspuns, eu ma gandeam ca-i exact invers. In cazul asta e musai sa o var inapoi in spre teava.
  11. Poate cineva sa ma lamureasca si pe mine, la un M50, care in locul catalizatorului are o detenta de inox, faptul ca piulitza conica (soclul) a sondei lamda este sudata PE noua tzeava de la detenta si NU ingropata IN teava, cum era pe original, are ca efect scaderea performantelor sau cresterea consumului fata de varianta in care piulita ar fi fost la nivelul tevii? Ce influenta are adacimea sondei lambda in teava de evacuare? Acum sonda aproape ca nu sta deloc in calea gazelor, e undeva la nivelul tzevii, presupun ca nefiind atat de "in calea" gazelor, implicit sesizeaza un nivel de oxigen mai redus decat in cazul in care "capul" sondei ar fi fost mai in interiorul tevii. Ce comanda calculatorului? Benzina mai multa? Stiu ca are legatura directa cu ajustarea amestecului insa vreau sa inteleg in ce sens. Castig/pierd cai?
  12. aproape 11 urban, oras nu exagerat de aglomerat, in conditiile in care pana-n toamna nu sarea de 8,5 (ma refer la mers cuminte, fara sa ma-ncord cu vehicolu'). 320d, 2001
  13. nu cred ca-i vreo sofisticatura/scumpete de aparat a.i. vreu service mai rasarit sau vreo firmulitza de tuning sa nu-l adopte... Ca n-oi fi eu singuru' din Banat cu problema asta, sunt multi nebuni... De ex. am vazut la unu' in Lugoj roti scoase f.f. mult in afara , da ala si-o taiat din aripi, refacut, tinichigerie, etc, inainte de vopsirea masinii... Tre sa fiu un nenorocit de aparat din asta pe role, ca asa de inapoiati nu suntem... Ideea care ma macina e UNDE se afla aparatu' in cauza! :blink:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.