Jump to content

rafa

Members
  • Posts

    74
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW

rafa's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Cumpar pilot automat BMW 316i-318i complet.
  2. Vand 2 jante tabla bmw R15 ET18! au si anvelope, sunt de seria 5 dar merge pe seria 3 , sau schimb cu capace bmw R15, sau radiator, pret 80lei buc.
  3. Am rezolvat problema, am masurat si nu trecea de 90..95...si termostat schimbat dar nu trebuia, pana la urma am pus senzori vechi si merge masina, acum o sa imi cumpar senzori second ca vad ca astea noi nu indica bine desi sunt noi [voodoo]. Stie cineva ce valori trebuie sa aibe senzori? unu e de culoare neagra si are 5kohmi/albastru 2,5kohmi cand ajunge la 95 de grade cati ohmi trebuie sa aibe? ca am vazut cand se incalzesc scade kohmi, mai eact ce valori trebuie sa aibe la rece/cald? Care este senzorul care indica in bord?[pica acul la albastru si isi revine cand are chef, cand isi revine masoara bine desi e dus]
  4. stie cineva daca sunt inversate senzori exista vreo diferenta? senzor de bord cu senzor ecu, eu cred ca uin bord nu inmi indica bine
  5. nu am cum sa astept sa fie deschis termostatul ca apa se incalzeste peste limita[cam 20min stau cu ia pornita], o singura data era cald returul in rest sta rece, termostatul e nou, tresiune face in instalatie
  6. 36\318i\M43B18, pai ma gadesc daca cumva le-am inversat, am 2 senzori unu indica in bord si unu pentru comp. poate sunt inversate, nu stiu ce sa mai fac? amandoi senzori sunt la fel? adica dk le inversezi ar trebui sa indice normal? sau cum pot sa imi dau seama daca le-am pus bine? maine incerc varianta asta de aerisire -aerisirea se face corect cu busonul deschis, motorul pornit, si tii surubul deschis pana curge apa (antigel) constant, ptr ca la inceput curge apa cu bule de aer. cand curge doar apa inchizi mai intai surubul de aerisire, completezi lichidul in vas, apoi inchizi busonul de la vasul de expansiune. deci cred ca ai facut bine aerisirea. eu am facut cu motorul oprit pana curgea apa din aerisire si strageam surubul si busonul-porneam motorul...cu ventilatorul la maxim in masina pe cald
  7. Sal' apelez la voi ca nu mai stiu ce sa mai fac la masina, am schimbat de curand 2 senzori de temperatura ca nu mai indica in bord cum trebe tot facea figuri si iam schimbat pe amndoi si de atunci dupa ce pornesc masina se incalzeste acul urca la jumate sta un timp, dupa 20min urca la prima linie si urca incet. Pana la rosu nu a ajuns ca nu am tinut sa nu ard garnitura, am schimbat si termostatul ca nu dadea drumu la retur dar vad ca si cu termostat nou cam greu i da drumu. turu e cald presiune este, dupa cat timp trebuie sa i dea drumul termostatul? ce sai mai fac? o fi senzori devina? trebuie sa resetez ceva? de aerisit am tot aerisit sa fie aer in instalatie?
  8. si care e sezorul? ca stiu ca sunt doi la bloc motor sau sa schimb pe amandoi?
  9. Salut! de cateva zile indicatorul din bord cade singur si dupa un timp isi revine la 95grade si tot asa cade si isi revine. Test am facut la bord si merge, sa fie de la senzor? sau e altceva?
  10. deci se poate schimba plasticul de la radiator? ca nu am ajuns inca la service...
  11. Salut! Am o problema la radiator unde vine surubul de aerisire filetul e crapat putin si scapa antigel de acolo nu mult pe luna 100ml, intrebarea este pot sa schimb plasticul ala? nr. 5 in poza de mai jos, sau trebuie sa schimb tot radiatorul. Daca e cineva din TM si ma poate ajuta. http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-Sedan/Europe/318i-M43/L-M/apr1994/browse/radiator/radiator/
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.