Jump to content

mitea

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    opel omega 2,5dt

mitea's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. am avut un honda accord cu motor de 1800 pe benzina,in primele 3 viteze mergea frumos,a 4 asa si asa dar a 5 trebuia turata si gindita din timp o depasire.comparativ la dimensiunile masinilor accord cu e39 as putea compara motoarele si nu cred ca miar place.iar consumul cred ca e cu mult mai mare la 520 si nu cred ca iti ofera puterea care o ofera 525 tds.daca ar fi sa renunt la 525 tds ar fi doar pt.525 d dar nu prea mil permit. daca sa umblat cu tds doar pe spania cu motorina buna ,nu fortata tot timpul pt a depasi un tractor ..,reviziile la timp ,cu 220000 ar avea probleme?
  2. deci ma refer doar la tds.ma intereseaza de la anul 98 la 2000 este vreo inbunatatire la motor,directie,pompa de injectie... masina o iau din spania,direct de la proprietar si km tind sa cred ca sunt reali.problema aici e la parcari,toate spoilerele sunt atinse.cind parcheaza se inping unu pe altu si binenteles sunt murdare ca ei nu le intretin ca noi. 525 d il gasesc de la 6000e in sus si ori e automat ceia ce nu vreau,ori are 300km,ori nu are nici macar comenzi in volan sau cruise control,tc,esp. daca eu am vazut o masina pe internet,cum pot sa bag linkul aici pe post pentru a vedea si voi masina sa mi dati o parere
  3. deci daca poate sa-mi dea cineva o parere despre ce sa cumpar .am citit multe topicuri despre acest motor multi sunt contra dar sunt si care spun ca sunt multumiti de acest motor tds.acum sunt in dubii nu stiu la ce sa ma uit la ani sau la km.la pretul de 4000e le gasesc pe amindoua,asa ca va rog daca ma poate ajuta cineva cu aceasta dilema. mersi
  4. deci daca poate sa-mi dea cineva o parere despre ce sa cumpar .am citit multe topicuri despre acest motor multi sunt contra dar sunt si care spun ca sunt multumiti de acest motor tds.acum sunt in dubii nu stiu la ce sa ma uit la ani sau la km.la pretul de 4000e le gasesc pe amindoua,asa ca va rog daca ma poate ajuta cineva cu aceasta dilema. mersi
  5. salut.nu stiu daca ti-ai rezolvat problema daca nu verifica senzorul care citeste presiunea din galeria de admisie.e furtunasul ce iese din mijlocul galeriei pe dedesupt si pleaca in senzorul MAP.eu il aveam fisurat si nu mai citea vacumul ce se facea la absortia aerului in cilindri.tot asa pateam.pina pe la 140 mergea foarte bine,la deal mai putin,la vale daca o luam usor mai intrerupea ,dar tot o duceam peste 200. daca e de la egr atunci e posibil sa iti intrerupa sonda landa care citeste mai multe gaze pentru ca egr-ul nu da voie sa le recircule inca o data.
  6. robert 525 tds mersi de ajutor.deci ceva exista,care ar putea sa obtureze evacuarea gazelor.nu prea inteleg eu de unde sa iti raspund prin mesaj privat ,adevarul este ca eu cautam un forum rominesc,oare englezii au meniu rominesc sa para mai cuul.
  7. GeKz esti sigur ca 525 tds din 1998 are acest filtru in capacul de la culbutori.nu as vrea sa-l desfac degeaba.cu toate ca e imposibil sa nu aiba ceva.si totusi daca nu are nimic inseamna ca imi scapa presiune pe la cilindri de imi face atita ppresiune in motor,cu toate ca eu nu simt sa nu traga masina,merge destul de bine cu toate ca se recupereaza destul de greu cind urc intr-o treapta mai mare.,si spunemi daca m-as descurca singur.n-am doua drepte da un-i sigura.va sari vreun arculet cind ridic capacul,inafara de suruburi mai tine ceva capacul pe interior,garnitura e obligatoriu sa o schimb. mersi si astept sa-mi confirmi daca esti sigur de acest filtru.
  8. da.deci cum spune si in titlu ma intereseaza daca acest motor are filtru epurator si cum ajung la el. deci am observat ca pe acel furtun de epurator am ulei si nu doar gaze cum ar trebui sa fie ,de multe ori gasesc ulei pe la capacul pe unde se baga ulei in motor,am si desfacut acest capac in timp ce mergea motorul si e un pic de presiune acolo imi arunca stropi de ulei afara ceia ce nu ar trebui sa se intimple.deci ceva nu lasa motorul sa respire si de asta vreau sa stiu daca acolo in capacul de la culbutori exista ceva de curatat de schimbat.masina are acum 230000km.va rog un ajutor pentru un tds care cindva va placut.motor 525 tds din 1998 e39. mersi
  9. stii cumva daca 525 tds din 1998 are acest filtru.mersi
  10. salut si multumesc de sfaturi.am decis sa_mi cumpar un 525 pe motorina pentru ca acum detin un opel omega cu motorul de 2,5 tds de la bmw.sincer eu sunt multumit de cum trage acest motor dar problema este ca mi la lovit cineva destul de binisor in spate si trebuie sa o schimb si sincer imi place destul de mult modelul e39 si cum acum am acest motor in 6 cilindri ce imi place foarte mult cum toarce incerc sa cumpar altul. problemele care le am la acest motor sunt---pornirea la cald--- cam puturoasa in ture putine si pornirea de pe loc(cred ca e valabil si la bmw)---cu racirea sta cam rau---cum are un motor mare si greu e cam instabila pe fata si cam uzeaza telescoapele--- in rest mi se pare destul de bun acest motor--- de fugit fuge destul---intra in depasiri destul de usor daca are peste 2400 ture---consumul e destul de bun daca nu o fortezi si apoi la ce motor si ce masina mi se pare destul de bun o medie de pina in 7. deci as ruga detinatorii de aceasta masina ca la cumparare sa-mi spuna cam la ce sa ma uit sa nu iau tiapa ca o fi tds sau d.
  11. salut la toti membrii acestui forum precum si la toti moderatorii acestui forum . este prima data cind intru in acest forum si prima mea intrebare este daca se renteaza cumpararea unui 525 tds de prin anul 98-2000 undeva peste 150000 km la un pret in jur de 3000 -4000€.masina o voi lua din spania si o voi folosi aici deci nu e problema de taxa.singura problema este cu zvonurile precum ca nu sunt bune aceste motoare.si ca sunt puturoase.de bune nor fi cine stie ce dar sunt destule care merg fara probleme.aceste motoare au probleme cu pornirea la cald si cu racirea motorului? asa ca ce ma sfatuiti sa cumpar un tds cu vreo 180000 km sau un 525d cu vreo 300000km la cam peste 5000€ mersi de eventualele sfaturi
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.