Jump to content

JoachimPeiper

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    525

JoachimPeiper's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. @toffefe Ms pt filmulet...f interesant. Deci teoretic mi-ar trebui doar farurile de facelift cu tot cu mufe. Conteaza faptul ca eu nu am xenon pe a mea?
  2. Am uitat sa mentionez doua lucruri: nu am xenon pe masina, iar la un mom dat am mai vrut sa imi schimb farurile cu unele de facelift si cineva mi-a pus ca nu or sa se potriveasca mufele pt becuri...si ca ar trebui sa cumpar instalatia electrica de pe masina cu facelift. Chiar nu se poate altfel? Referitor la tempomat...am citit undeva(nu mai retin unde) ca la tds e39 nu am nevoie decat de volan cu comenzi si sa activez pilotul din calculator...nimic altceva...este adevarat?
  3. Salutare, Am un 525 TDS din '98 si as dori sa ii pun faruri, bara si stopuri de facelift. A mai facut careva treaba asta? Ma puteti indruma ce imi trebuie ca sa fac treaba asta realizabila? Deasemenea vreau sa ii montez si pilot automat. Este posibil? Ms anticipat.
  4. Am stat si eu si m-am gandit...cred ca mai bine imi iau vasc nou....ai dreptate nu are rost sa risc sa stric alte chestii pe la masina. Treaba cu presiunea ar putea sa fie si de la vas sau buson?daca las busonul mai deschis nu imi mai face presiune deloc...
  5. Am inlocuit electroventilatorul si vad ca nu imi mai intareste furtunele asa repede. O sa inlocuiesc si vascul sa vad daca rezolv problema. Dar nu stiu cum sa ii fac aerisirea. M-am tot uitat dupa robinetul de aerisire pe la motor dar nu am gasit nimic. Un prieten de-al meu il are sub unul dintre filtre dar al meu nu este acolo. Aveti idee unde as putea sa ma mai uit? In legatura cu vascul, cineva mi-a sugerat sa il sudez de piulita si in felul asta s-ar invarti in functie de cum turez motorul...Aveti idee...este bine sa fac treaba asta?
  6. Salut, am un 525 tds din 98 luna 10 si imi creste frecvent temperatura la motor. La drum intins nu am patit treaba asta niciodata, in schimb cand circul cu ea prin Bucuresti, am patit-o de 3 ori pana acum. Am schimbat la ea termostatul si pompa de apa dar se pare ca nu am rezolvat problema. Paleta mai mica din fata am vazut ca este blocata iar cea de la motor o pot tine cu mana in loc lejer. Am inteles ca asta ar putea fi problema...dar nu inteleg urmatorul lucru: daca pornesc masina si o tin la relanti dupa vreo 10 minute imi intareste furtunele. Un prieten de-al meu are tot un 525 tds si am incercat sa ii tinem si lui elicea de la motor cu mana...pana i-a crescut temperatura la jumatate am reusit sa o tinem...pe urma nu am mai putut. Chestia este ca lui nu i s-au intarit furtunele. Ne-am uitat in vasul meu de expansiune si apa mi-o arunca in sprituri....la el curgea mereu fara oprire. La fel mi-o arunca in sprituri si cu pompa veche de apa si cu cea noua. Am incercat sa schimb si capacul de la vasul de expansiune si degeaba. Treaba asta cu presiunea ar putea fi din cauza ca nu este aerisit calumea sistemul?Am inteles ca ar mai putea fi pb si de la _chiulasa_...am fost la cineva sa se uite la ea poate isi da seama daca e d la _chiulasa_ dar zice ca nu crede treaba asta pt ca la joja nu am spuma, iar vasul nu imi miroase a esapament. Nu stiu ce sa ii mai fac... Poate ma ajutati cu niste sfaturi. De la ce poate fi presiunea asta asa mare din instalatie? Ms anticipat
  7. Am si eu o intrebare. M-ar interesa sa imi iau un volan cu, comenzi pt un E39 din 99. Daca iau acest volan, o sa imi functioneze si pilotul automat? Sau tre sa fac modificari la masina...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.