Jump to content

ring0

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW e60 530d

ring0's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Chiar acolo am gasit cand spunem ca am "sapat" pe forum . Danke! Chiar daca risc 500 de lei, o sa schimb releul. Pe langa asta o sa vad si daca este inregistrata bateria in calculator. M-am uitat, nu e originala. E doar de 2 ani totusi.
  2. Tocmai asta e .. am fost la service si bateria e ok, alternatorul incarca. Alte erori nu au iesit la tester. Problema apare rar si in conditii diferite .. de aici cred ca e si greu de depistat. Deocamdata nu e nimic grav ... rezolv cu o repornire cand apare problema. Dar ma gandesc sa nu degenereze, si sa raman prin camp undeva iarna.
  3. Am mai saptat pe forum si mai vad probleme aparent similare in legatura cu releul de incarcare. Cred ca o sa-l schimb si vad dupa daca s-a rezolvat problema.
  4. Ce bine ar fi sa fie asa simplu. Chiar si daca nu e gratuit:). Merci
  5. Salut, Am o problema ciudata care se intampla imediat dupa pornire, sau la putin timp dupa: imi cade o fractiune de secunda tensiunea si o iau razna toate calculatoarele: ABS, de la transmisie, etc. Se rezolva cu o repornire. Am verificat alternator, baterie .. ambele sunt ok. Poate aveti idee ce mai pot testa. Am mai patit de 2-3 ori anul trecut, la temperaturi de sub -10 grade. Acum vad ca se intampla mai des, chiar si la temperaturi cu +. Deja am patit de 3 ori in ultima luna. De pornit porneste fara probleme .. si la -20. Dar nu se reproduce problema cand o pun pe tester. Doar la rece si rar. Astept un sfat. Merci.
  6. Ok, Ms pentru sugestii. Am sa verific mai intai nivelul de ulei ... poate macar asta o sa pot face in Iasi. In functie de rezultate o sa decid ce e de facut in continuare.
  7. Nivelul de ulei se poate verifica usor la service? Mi-am adus aminte ca dupa ce am cumparat masina si am facut o revizie generala, mi-au spus ca au gasit urme de ulei pe cutie. Au sters locul, si apoi nu a mai aparut nimic. Am ignorat asta pana acum.
  8. Tocmai de asta am mai intrebat o data .. chiar daca sunt atatea topicuri pe tema asta. Sunt multe contraziceri. Pana acum nu am avut cutie automata, si ma gandeam ca poate e normal pana se incalzeste uleiul sa mai smunceasca. De exemplu daca las masina la relanti vreo 3-4 minute, se comporta perfect. Presupun ca e din cauza ca se incalzeste uleiul. Trebuie desfacuta cutia pentru o diagnoza completa sau se poate vedea din soft? Ma gandeam sa merg in Bucuresti la Bavaria sa-mi faca diagnoza.
  9. Salut, Stiu ca s-a discutat mult daca e bine sa se schimbe sau nu uleiul de la cutia de viteze. Dar vreau sa cer si eu o parere. Cand pornesc masina la rece, cutia bruscheaza pana schimba de 3-4 viteze. Parca dureaza mult mai mult schimbul. Apoi totul e ok. Merge perfect. Sunt eu prea pretentios sau nu e normal asta? Ar trebui sa incerc un schimb de ulei? Masina are 150k km. Mergeam direct la service sa intreb, dar sunt din Iasi, si la reprezentanta de aici nu ma duc, pentru ca am auzit multe povesti neplacute, iar alt loc nu am gasit unde sa faca schimb de ulei la cutie. Trebuie sa ma programez in alt oras. Presupun ca in timp uleiul isi mai pierde din proprietati. Am mai patit o treaba vara trecuta, dupa 1400 km de mers non stop pe autostrada, am ajuns la destinatie in oras. Iar cutia smuncea cand plecam de pe loc, adica doar ridicam piciorul de pe frana. Dar a fost singura data cand s-a intamplat asta.
  10. De Adac am auzit si eu acum cateva zile. Merci. Imi pun intrebarea cat o sa ma tina pentru ca planuiesc prin august un roadtrip mai lung prin Alpi (incerc sa merg pe traseul pe care au mers cei de la Top Gear in apisodul cu "the best driving road in Europe" ). O sa fie vreo 9000 de km si nu vreau sa ma lase turbina prin Elvetia de exemplu .
  11. Am inteles:). Daca e asa cum spui cred ca ar trebuie sa auda toata lumea. Pun foarte multi intrebarea asta, si raspunsurile sunt contradictorii. Eram hotarat sa o schimb oricum, sa nu ma lasa pe drum, pentru ca masina de apropie de 200 000 de km, dar eram curios daca mai pot merge asa o perioada sau intru in banii de concediu .
  12. Salut, Intrebare pentru un e60, 530d: S-a discutat destul de mult pe forum despre turbine defecte, si despre "semne de oboseala" a turbinei. Cu toate astea am o intrebare, pentru ca tot nu imi e clar cum iti dai seama ca turbina e pe duca. Nu stiu cum sa fac distinctia intre acel suierat specific turbinei si suieratul de care am auzit al unei turbine uzate. La mine suiera turbina destul de tare, dar se diminueaza pe masura ce se incalzeste motorul. E normal sau nu? Ce alte semne pot aparea un cazul unei turbine uzate in afara de zgomot? Ulei nu trebuie sa completez intre service-uri, motorul trage foarte bine, fum nu scoate .. alte probleme nu am mai observat. Daca e cineva din IASI, unde pot face un test la turbina? De service-ul de la reprezentanta de aici am auzit doar lucruri rele, nu ma duc acolo. Ca sa nu mai deschid alt topic, am inca o intrebare. Exista diferente mari de consum intre e60 530d de 218cp (2005) si 530d de generatie mai noua(2008+)? Am luat masina la 118 000 de km, acum am 170 000 si ma gandesc sa fac un upgrade tot cu 530d mai nou. Inca nu sunt convins daca sa fac pasul asta sau nu, si de asta caut motive pro. Intreb de consum pentru ca fac ~35000 km pe an si nu m-ar supara sa consume ceva mai putin. A mea consuma : - 7% mers 120-130 cu cruise control - 8-8,5 mers mai tare ( asa se intampla de obicei ) - 11% mers in oras
  13. Salut, La un e60 din 2005 am relativ aceeasi problema. De vreo saptamana se aude un fel de vuiet cand dau cu spatele si volanul e aproape de maxim dreapta. Ciudat e ca se intampla doar cand dau cu spatele, nu de fiecare data si nu incepe tot timpul in acelasi loc. Cateodata incepe sunetul cu cateva grade mai devreme.
  14. Salut, Merci. Era ros firul de la senzor de la alta roata .. faptul ca s-au aprins martorii cand am luat groapa a fost doar o coincidenta.
  15. Salut, Am si eu o problema. Acum cateva zile am luat o groapa nasoala, de la care mi s-a indoit putin si janta dreapta fata. Dupa ce am rezolvat problema cu janta, am facut un drum de vreo 400 de km, si tocmai cand ajungeam inapoi in oraj, mi s-au aprins martorii de la airbag si DTC si cel care iti spune cand ai pana. Nu mai functioneaza functiile astea.De atunci, imi apar mereu acei martori in bord. Din cate am citit, poate fi o problema de la geometria rotilor, si daca se rezolva asta teoretic ar trebui sa dispara. A mai patit cineva asta? Vreau o parere inainte de a merge la service pentru verificari.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.