Siugur iese EURO 3 320Ci-ul de 150 de cai? Pentru ca pe mobile am vazut ca majoritatea sunt iesite euro 4 si daia zic(stiu pe cineva cu un CLK 200K din 2000 care l-a inmatriculat pe RO si a iesit Euro 4..ma rog asta nu poate fi o regula nu?)...Am caulculat acum si daca ar iesi euro 3 taxa ar fi 1,758...enorm pentru o astfel de masina zic eu. Daca ar iesi Euro 4 cum ar fi si normal sa iasa taxa e 600-700 de euro pe acolo din ce vad. Cat despre motorizare am avut pe cineva cu un 318ci de 143 de cai si era foarte problematic plus ca ii manca o gramada de ulei si masina era cumparata de la primul proprietar cu tot ce ii trebuie inclusiv istoria reviziilor , asta acum 4 ani. In fine...am deviat de la subiect. Ideea este ca din ce am auzit 6cyl de la BMW este mult mai bun ca un 4cyl. Plus ca din ce vad pe wiki acest model de motor in 6 cyl a iesit multi ani la rand printre cele mai bune motoare din lume produse la vremea aceea. Cat despre cumparatul din tara...prefer sa ma feresc de aceasta experienta de mult incercata. Nu am dat de o masina proasta dar drumurile din romania si-au spus cuvantul ca sa zic. Prefer o masina rulata pe drumuri civilizate si cu motorul in mintile lui + o istorie service (care poate fi manarita din pacate chiar si in germania). Ma intereseaza in mod special experienta voastra cu aceast model. Multumesc de raspuns P.S Citez din ce spunae un coleg de aici de pe forum....deci referitor la avel 318ci de 143 de cai, se pare ca este chiar adevarat ce mi-a spus acel prieten " Posted 26 December 2012 - 09:48 N42 B20, cel de 143 CP, este considerat cel mai prost motor de la BMW! este vorba de valvetronic, 8 din 10 masini sunt cu probleme, gen consum marit de ulei, simeringurile la supape se strica ffff repede( sunt confectionate dintr-un plastic de proasta calitate), segmentii pica si aia des, intinzatorul la lant, etc!!! dar cea mai mare problema este consumul de ulei.Nu vorbesc din auzite, am avut acest model!!! "