Jump to content

freek

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

freek's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

9

Reputation

  1. Eo zic sa skimbe modelu. Am auzit ca la alte nu se simpte scaderea perfomantelor cand da drumu la clima.
  2. Cum sti in ce treapta e? El so invarti repede da nu sti Daca nu trage clar nu are aer rece
  3. Confirm! Cand intra electroventilatorul in functiune scade umpic temperatura la motor si atunci trage mai bine ca in dimineatile reci de toamna. Tu colegu sigur ai ceva problema la electroventilator. Probabil nu merge treapta a 4 si atunci nu mai raceste cum trebiie motoru si daia nu trage. Fie repari fie iei doua mai mici si ai racire mai mare
  4. Poate pentru tir, autocar si tractor, da. Am 4 cilindri in linie diesel si v8 diesel twin-turbo. Cel in 4 cilindri sufera ca orice motor de lipsa cuplului in turele joase, pana intra turbo. V8-ul trage ca un caine din orice pozitie. Suna dragut, consuma decent dar cam atat. Niciodata nu va avea vreo sansa sa se compare cu un v8 benzinar. V8 benzina twin-turbo este un fel de adrenaline-shot dupa ce ai baut 3 cani de ness:cand te dai jos din masina esti cu ochii injectati, mintea pe alta lume si daca nu repeti experienta intri in sevraj. Un diesel nu va putea in veci sa-ti faca asa ceva. Nu a fost gandit pentru asta. Diesel-ul a fost facut pentru practicalitate si cam atat. Are acum acest succes numai datorita preturilor mari ale carburantilor.
  5. Eruarea iti apare cand incearca masina sa activeze nitro. Eo zic k mai bine o duci la doctor, bos
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.