Jump to content

GMSJ

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw

GMSJ's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salutare, Am un e39 525tds si de curand am schimbat garniturile pompei de injectie pentru ca pierdea motorina. Garniturile au fost schimbate, avansul marit si debitul reglat. Dupa vreo doua zile am ridicat capota sa vad daca se mai umezeste pe la pompa si am avut surprinderea sa vad ca pompa nu mai pierde dar iese fum de motorina arsa din zona injectoarelor. Am desfacut capacul de protectie si am observat ca pe la injectorul 4 cel cu fir pierde motorina. Nu la baza unde se infileteaza in chiulasa ci pe la mufa de plastic din capatul injectorului. Este posibil ca din cauza avansului marit sau al debitului sa se fi stricat aceasta mufa a injectorului? Exista vreo posibilitate sa fie reparata (lipita) acea mufa care este in capatul injectorului sau trebuie schimbat injectorul? Mentionez ca masina merge perfect, trage, porneste bine la cald cat si la rece, singura problema este ca pierde motorina pe la mufa injectorului. Multumesc!
  2. Salut! Vreau sa inlocuiesc vechiul radio casetofon de pe e39 cu un radio business cd. Problema este ca pe instalatia electrica a masinii am o singura mufa iar la radio cd-ul business cumparat sunt doua (una la fel ca cea de pe masina iar cealalta pe care nu o are instalatia). Se poate face vreo modificare in acest sens? Ma poate ajuta cineva? Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.