@ RaYn3 Salut, mercii de sfat. Aveam idee despre DPF dar nu am stiut despre orientarea tevii de esapament. Daca pica DPF-ul se poate regenera usor la reprezentata, au ei nu stiu ce tool sau tester mai smecher. Toti care i-am auzit ca au avut probleme, au facut regenerarea cu succes. Pana la urma citit tot thread-ul spre care am fost indrumat de catre catacfc si parerea mea este ca intradevar exista un defect de fabricatie dar nu este o regula generala pentru toate motoarele, mai conteaza si intretinerea si modul in care se foloseste autotorismul. Cred ca o sa cumpar totusi un 320 facelift din 2009 dar o sa ma orientez la un pret cat mai mic, cred ca deocamdata sunt departe de un F30 la bugetul meu de acum, poate peste 2 - 3 ani. Aveti idee care ar fi un pret rezonabil/avantajos ? (cu nivel de dotare mediu) Am gasit cateva cu aproximativ 130k km la bord sau pe acolo. Or fi km reali ? Mi se pare totusi putin in 3 ani avand in vedere ca un neamt poate sa parcurga 100k pe an lejer. Mai astept, pareri, opinii, sfaturi, sugestii etc. Multumesc tuturor