Jump to content

Sorin Petrescu

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318D

Sorin Petrescu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Ca idee, pana la urma sunt OBLIGAT sa iau 225 ptr ca ma obliga asigurarea. In caz de accident ptr despagubire vor verifica fiecare amanunt in parte si cum 235/17 nu exista ca optiune pe aptipildul ala lipit pe prag sigur o sa am probleme.
  2. clar fac o confuzie O sa ma interesez la BMW aici in FR sa vad exact ce si cum ca aici nu prea exista "baieti" sau chiar daca sunt nu am incredere! Si cum prin ro nu ajung decat cu avionul nu prea am cum sa ma ''descurc'' mai ieftin. Deocamdata pe primul plan sunt jante pe 17 + cauciucuri noi asa ca va trebui sa mai astept cu update-ul. Multumesc ptr raspunsul promt
  3. Multumesc ptr raspunsuri Eu personal sunt dezamagit de RFT-urile pe care le am. Daca schimb jantele, niste rft-uri pe 17 sunt mai scumpe decat Goodyear-urile pe care am pus ochii cu minim 50 de euro pe bucata. Deci 200 de euro in plus, fata de optiunea "Assistance 0 Km " la asigurare care costa doar 75 de euro/an. Aceasta optiunea , inseamna ca vine cineva oriunde in FR si imi duce masina la service sau o repara pe loc. Deci in cazul unei pene de cauciuc astept linistit depanatorul si aia e! Nu cred ca merita sa dau minim 200 de euro in plus! Plus ca optiunea tre sa o iau neaparat ca e valabila pe tot teritoriul UE si nu se stie cand am nevoie de ea. De luat 235 pe spate si 225 pe fata nici nu se pune problema ca vreau sa le rotesc intre ele la 5000 de km. Dar, eu tot raman pe ideea (deocamdata) de a lua 235-urile. Ma sperie in schimb ce ziceti voi cu feeling-ul directiei. Si asa nu am servotronic si trag greu de volan, oare cu 235 ce se va intampla? imi rup mainile? Teoretic ptr doar 1cm latime nu ar trebui sa se simta asa o diferenta. Ca look nu ma deranjeaza deloc. Jante originale second-hand nu am gasit la un pret decent aici in Franta si sa le iau din RO imi este un pic cam greu, adica aproape imposibil! Ideea e ca alea aftermarket ar trebui sa fie ok ca magazinul de unde le iau se respecta si daca sunt descentrate sau cu defect de fabricatie mi le schimba fara probleme. Si daca doamne fereste am probleme cu ei...le schimba asigurarea dupa ce dau in vreo groapa ( dar o sa fie greu sa gasesc o groapa pe aici prin zona Parisului)
  4. Eu sunt foarte multumit de cum merge masinuta (318D , cutie automata, fab 11/2010). Ca nu sunt impresionat de dotarile si de comfortul masinii asta e altceva! Inainte am avut un AUDI A3, tot cu 2 litri si tot 143 de cai, cutie automata (dsg-ul de 6 trepete). Iti pot spune ca am facut liniuta intre bmw si audi (il conducea socra-miu) iar rezultatul a fost surpinzator: la plecare de la 0 la 60KM Audi-ul a fost in fata cam cu o masina, apoi bmw-ul a recuperat si deja intre 80-100 eram in fata cam cu o masina distanta iar la 140 cu 2 masini distanta! Audi-ul a plecat mai bine ca e mai usoara, dar apoi sportivitatea bmw-ului si-a spus cuvantul. Multa lume de pe forum zice ca 318d cu cutie automata are vitezele prea lungi. Mie sincer nu mi s-a parut si avand in vedere felul in care a castigat mica liniuta, nu am ce sa-i reprosez Nu o sa ai nevoie sa-i faci resoftare! Eu in locul tau as cauta ceva cu mai putini km...parca ziceai ceva de 120.000...cam mult zic eu, mai ales ca in GE masinile sunt super alergate. A mea a fost luata de la reprezentanta Berlin, era masina lor de prezentare ptr clienti. Tot 1 an de garantie extinsa am si eu dar vezi ai grija sa le trimiti certificatul de inmatriculare in maxim 4 saptamani ca altfel nu ai ce sa faci cu ea. Garantia extinsa acordata de BMW este pe nr de inmatriculare si nu pe nr de sasiu si daca nu ti-o schimba nu ai ce sa faci cu ea in caz de probleme (cand tre sa te duci la reprez BMW din RO de exemplu). Succes la achizitie!
  5. In principiu am cam gasit raspunsul: Equivalency table Rim width Minimum tyre width Ideal tyre width Maximum tyre width 8,0 Inches 215 mm 225 or 235 mm 245 mm 8,5 Inches 225 mm 235 or 245 mm 255 mm deci pe jante de 8 inch pot sa pun fara probleme 235- urile pe care le vroiam eu. Acu dpdv al comfortului, al tractiunii si stabilitatii ramane sa-mi spuneti voi
  6. @ALEX_IS: Ai toate cele 3 DVD-uri? Sunt cele originale de la reprezentanta BMW? sau sunt ''piratate''? Cum se folosesc exact? Adica daca as avea DVD-ul 1 (ala imi trebuie cu harta frantei), tre sa-l tin mereu in unitatea de cd? sau cu ajutorul lui pot face update-ul si pe urma sa-l scot? La bmw un update de harti costa 300 de euro...mi se pare cam exagerat dar pe de alta parte citeam aici in post ca update-ul nu e doar un simplu update de harti. Imi poate explica cineva ce implica acest update? Zicea cineva ca muzica s-ar auzi mai bine...asta ar fi super ca eu sunt tare nemultumit de aspectul asta Mentionez ca am un 318D produs in noiembrie 2010 cu: S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS Navigation system Business si S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD
  7. Apropo de cauciucuri si jante, am si eu mare nevoie de sfatul si ajutorul vostru. Peste 1 luna vreau sa-mi iau jante de aluminiu pe 17 si caucioace noi ca nu mai suport RFT-urile pe care le am (Bridgestone Er3000). Jantele pe care vreau sa mi le iau sunt astea (sper sa fie acceptat link-ul): http://www.allopneus.com/jantes/alu/tft/f567/bmw/bmw-serie-3-e90-et-e91/17-pouces/47-8045 Din descriere reiese ca latimea este de 8J. Iar ca pneuri, vreau sa-mi iau Goodyear EAGLE F1 ASYMMETRIC 2 pe dimensiunea 235/45R17 97Y (am ales 97 ptr ca au intaritura / insertie si cred eu ca tin mai bine in caz de pana, adica ca nu o sa fac galme). Problema este ca nu stiu daca e bine sa aleg 235 in loc de 225. Pe janta intra si 235 , probabil ca va depasii un pic mai mult janta dar nu cred ca foarte mult. DPDV al consumului, al stabilitatii , al tinutei de drum voi ce ma sfatuiti? Multumesc anticipat ptr raspunsuri,
  8. Nu, nu am asa ceva in masina. Loc ar fi fost ptr ea, in portbagaj unde ar fi trebuit sa fie roata de rezerva (care nu este ca am caucioace RFT...care sunt praf de altfel).
  9. pe bune ca s-a bagat si in Ro chestia cu certificatul? Eu am avut mari probleme in FR cu Skoda lu nevasta-mea cand am inmatriculat-o...certificatul ramasese la dosar-ul de la AVIA Motors de unde am luat masina. Noroc ca dupa ce le-am facut scandal la telefon i-au dat certificatul lu socra-miu care mi l-a trimis prin posta. Cica cum in ro nu se cerea au considerat ca e mai bine sa-l tina ei! Multumesc ptr raspunsuri! Daca ma ajuta cineva si cu iesirile din spatele amplicaficatorului ...dau o bere!
  10. Am gasit, multumesc colegilor ptr link-uri: --------------------------------------------------------------------- Search results: Vehicle information Type Value VIN WBAPG11030A098267 Type code PG11 Type 318D (EUR) E series E90 (MUE) Series 3 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine N47T Displacement 2.00 Power 105 Drive HECK Transmission AUT Colour TITANSILBER METALLIC (354) Upholstery STOFF VERTEX/ANTHRAZIT (EBAT) Prod.date 2010-09-21 Options Code Description (interface) Description (EPC) S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selection of COP-relevant vehicles S1CBA CO2 UMFANG CO2 equipment S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatic transmission S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Extra package, EU-speciifc S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sports leather steering wheel S258A BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN Tyres with runflat properties S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip S464A SKISACK Ski bag S465A DURCHLADESYSTEM Through-loading system S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) Code Description (interface) Description (EPC) S521A REGENSENSOR Rain sensor S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Cruise control S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS Navigation system Business S612A BMW ASSIST BMW Assist S615A ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION Extended BMW Online Information S616A BMW ONLINE BMW Online S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Preparation, mobile phone, Business S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TELESERVICES BMW TeleServices S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Control, Teleservices S6VCA STEUERUNG COMBOX Control, Combox P7RSA COMFORT PAKET Package Comfort S7SNA NAVI BUSINESS M.HANDYVORB.BLUETOOTH Navi Business/mobile-ph.prep. Bluetooth L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY Code Description (interface) Description (EPC) S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Additional Export tank filling S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List Europe S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board literature, German S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Telematics access request,country-spec. S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP S8TLA TAGFAHRLICHT FRONT UND HECK AKTIV Dummy-SALAPA S8TNA TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST Dummy-SALAPA S934A WINTERREIFEN AUF LM-RAEDER Dummy-SALAPA Standard equipment Code Description (interface) Description (EPC) S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Exterior parts in vehicle colour S4CGA INT.LEISTEN SATINSILBER MATT Interior trim strips "satin-silber" matt S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights S548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German --------------------------------------------------------------------- deci la Steering e trecut LL. Ce o insemna oare? Am mai remarcat ceva ciudat cum ar fi: S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD. Stie cineva ce e asta? Nu am vazut sa am DVD...nici in portbagaj, nici sub scaun sau in torpedou ca la alte masini, iar DVD nu cred ca primeste unitatea de CD. In plus, stie cineva ce iesiri are amplificatorul? As vrea cu timpul sa-mi iau ceva de genu asta: http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313&_nkw=Pyle+PLBASS10&_sacat=0&_from=R40 As fi vrut daca se poate o poza cu spatele unitatii de CD (presupun ca acolo se afla iesirile RCA sau ce o avea)!
  11. eu am servo normal, hidraulic. Nu este electric. De curiozitate, tu unde ai verificat ce optiuni ai pe masina dupa VIN? Pe un site anume sau la reprezenta? La VW si Audi exista cateva site-uri care iti dau toate detaliile dupa VIN. Ptr BMV exista? daca da, imi poate da si mie cineva link-ul?
  12. Nu i se pare nimanui incredibil asa ceva? Mie mi se pare o magarie pe fata din partea producatorului. In cazul meu e si mai ciudat ptr ca masina a fost masina de prezentare a reprezentantei BMW din Berlin. Cum naiba se duceau cu ea la clienti cu volanul ala ca de DACIE? Masina in sine nu e cheala ca dotari adica am DRL-ul, senzori de ploaie, de parcare , NAVI , scaune incalzite! Oricum, multumesc ptr informatii si lamuriri!
  13. @4EST: audi-ul era tot cu cutie automata (dsg-ul de 6 trepte) Multumesc muuuult de tot Andreas 9! Abia astept maine sa-l citesc Ffff ciudat ce zice "Paleonte"... de ce in 2010 (noiembrie) ar fi fost optional (la masina mea refer)? In plus stiu pe cineva care X5 - 2 masini. Una a sotiei , cealalta a lui. A lu nevvasta-sa e 2010 (oct sau noiembrie), full , piele navi etc si are servo ca la mine, a lui e din 2011, e cheala dar are servo electric. Partea amuzanta este ca i-ar fi luat nevasta-sa masina ca nu mai suporta sa traga de voloan Deci, in nici un caz nu era optionala in 2010 servo electric ca presupun ca i-ar fi spus de la reprezentata sa-si puna mai ales ca o lua ptr nevasta-sa! Sau cine stie...poate ca o uraste destul de mult
  14. Liniuta am facut deja cand m-am intors din GE dupa ce cumparasem masina. In dreapta mea la semafor era socra-miu cu Audi-ul A3. I-am zis sa o puna in S si sa-i dea talpa. De plecat a plecat primul ce e drept, da pe la 80 deja eram in fata lui cu cel putin o lungime de masina. La 140 deja aveam distanta a 2 masini intre noi. Am ramas placut suprins avand in vedere ca Audi-ul avea tot motor de 2 litri, tot 143 de cai dar e mult mai usor! De resoftare nici nu se pune problema. Am bubuit deja o turbina la un Passat si m-a costat de m-a rupt in conditiile in care am refacut turbina si am curatat tot (EGR, conducte , intercooler etc). Numai piesele...ca manopera a fost GRATIS. Cel mai bun prieten al meu din RO este mecanic si manopera a constat in BERE..e drept...MULTA BERE Am ajuns la concluzia ca daca nu schimbi inainte de resoftare Turbina+Ambreiajul mai bine nu o faci! Servodirectia NU asa tre sa fie ca doar nu e DACIA 1310. Toate BMW-uri dupa 2011 au servo electric sau electro-hirdaulic sau cum s-o numi el. Asta e, ghinion-ul meu ca nu m-am interesat dinainte sa ca nu am avut unde sa fac un drivetest cu o masina secondhand! Chiar esti rau...ptr ca manualul este in GERMANA :hyper: In afara de a ma uita la poze nu pot sa fac altceva. Apropo, ma ajuta si pe mine cineva cu un manual in EN, RO , FR ?
  15. In Drive sport, in modul manual e normal sa-ti arate vitezele. Era culmea sa nu stii in ce viteza esti :hyper: !!! Si da, masina se protejeaza singura de soferii maniaci / uituci etc. Asa e de fapt la toate cutiile automate pe orice masina (de cativa ani buni). La Audi ma lasa sa ma duc pana in 5700 apoi schimba ea automat. La BMW nu am incercat ca ma doare inima sa o chinui asa! Nu de alta, dar pe BMW am dat bani grei!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.