Jump to content

3bimmer

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    3-er

3bimmer's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Unica rezolvare pe care cred ca o ai,este sa duci toate actele masinii la BMW si se rezolva.Altfel nu cred ca ai vreo sansa,este cu cip si nu-ti va pornii masina chiar daca-i faci dublura fizica.M-am lovit si eu de asta chiar acum cateva zile.
  2. Probabil ca daca faci asa ceva "baroane" cu audi,,,s-ar putea sa cauti ceva supape in spatele masinii( scuze,nu trec de catalizator) Noroc pe tine ca ai un BMW si s-au gandit altii pt. tine cand au construit-o. PS:Ar trebui sa-ti arunci atentia si asupra unui lucru.....cum ai grija de EL.......are si el de tine. Gandeste-te cum e sa depinzi de EL pe la 250/h....think.
  3. Realitatea este ca si iarna,inclusiv vara este bine pentru motor sa-l lasi sa toarca pana trece de albastru,apoi sa-ti vezi de "fraie"....depinde de armasar. Obs:Orice aliaj fortat de diferente de temp. mari(optim pt motor cca.90'c),apoi supus la forte de frecare....inclusiv tinand cont de capacitatea fiecarei piese din motor care se dilata la temp. diferit cu alti coeficienti(ex:aliaj biela/arbore=1;cuzineti=2..niciodata 1=2)..+..folosit un ulei cu vascozitate ridicata iarna=iresponsabilitate. Iar referitor la "risipa de resurse".....s-ar putea sa se duca pe piese made by BMW(care nu-s la pret de skoda).
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.