Jump to content

gugukalimero

Members
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca

Previous Fields

  • Masina
    525dX F10 | 318d E91 LCI

gugukalimero's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

9

Reputation

  1. Mai sunt si (multe) altele, cei din "provincie" stiu...
  2. Cu siguranta se mai intampla sa mai cada cate o cutie, la fel cum se mai intampla sa mai cada si cate o distributie, o turbina, un injector, un EGR, un senzor etc. indiferent de numarul de km, marca, model, an de fabricatie...etc. Dar sa zici ca nu merita sa iti Xdrive doar pt. ca s-ar putea sa cada cutia...asa nu iti mai iei masina ca poate sa cada orice. Iti ie bicicleta...sau stai...si acolo poate sa cada ceva... Legat de 0-100km/h, date oficiale: - F10 525d (218PS): 7.0 sec - F10 525dX (218PS): 7.0 sec Cam atat...
  3. Cum ai ajuns la relatia "300+ cai" si Xdrive!? Mhm...cu siguranta nu e nevoie de peste inca ~80 de cai (35%) in plus fata de sa zicem varianta standard 525d 1720 kg pentru a "duce" greutatea variantei 520d Xdrive 1795 kg. 75 kg in plus e apa de ploaie la puterea asta, NU ai nevoie de inca 80 de cai pentru 75 kg in plus, sa fim seriosi! Senzatia de plecare intradevar nu e ca si la RWD, e altceva, numai 0 nu e. Simti ca masina trage din toate incheieturile si e lipita de asfalt, e alt feeling decat cand simti ca motorul te impinge (RWD) sau te trage dupa el (FWD). E o senzatie de mai multa stabilitate in loc de sportivitate dar senzatia de plecare e acolo, doar ca e putin altfel. Iar legat de cutia de transfer, sa fim sinceri, cand dai 20.000+ (second) sau 55.000+ (noua), nu te uiti la un schimb de ulei (300 lei cu manopera inclusa!), hai doua de ulei pe durata cat tii masina. Iar daca se ajunge acolo, o cutie de transfer se repara sau se inlocuieste (cateva sute de euro) cu bani relativ putini cand vorbim de astfel de masini. Xdrive nu e doar pt. zapada iar cine stie de ce vrea xdrive stie asta, nu doar din povesti.
  4. Jantele de 20 (de ex. 365) au aproape 16kg/buc, pe cand cele de 17 (de ex. popularele 236) au sub 10kg/buc. Pe langa asta trebuie calculate si extra greutatea anvelopelor mai mari. Diferenta de consum sigur e, la fel si in viraje/demaraj.
  5. @ Gizmo. & florin1967 - ce jante aveti echipate, 17? Poate la mine e mai maricel din cauza Xdrive-ului si a faptului cam am jante de 18...doar o idee. Saptamana asta le pune pe ala de 17 cu anvelopele de iarna sa vedem cum se comporta. On topic: da, daca samsarul nu vrea sa dea VIN-ul mi se pare ca vrea sa ascunda ceva. Unei persoana fizice sa zic care nu stie ce/cum ii se poate explica frumos de ce vrei seria. Poti sa pretinzi chiar ca vrei sa vezi daca masina nu e furata
  6. Ai condus "normal" adica sa simti ca ai BMW (fara exagerari/nebunii) sau condus pt. a scoate consumul ala cat mai mic? Intreb doar pt. ca am facut cu 525d Xdrive 218PS limuzina (135.000 km reali) saptamana asta Zalau-Cluj si am scos 6.4L/100km. Prin oras in CJ scot cam 8. Consumul mediu al fostului proprietar a fost de 8.2. Povesti cu pesti. Daca nu iti da seria inseamna ca ascunde ceva. Tu ai mai lua masina de la cineva care clar nu vrea sa ii verifici istoricul?
  7. Km sunt reali, confirmati si de tanti de la BMW dupa ce s-a uitat si ea in baza lor de date la istoric.
  8. Nu mai lasa sub 21000, am incercat. Am platit 750 Lei total. Turbinele sunt ok, doar senzorii aia care am inteles ca nu costa mult (350 si 400 Lei respectiv). Cautant pe net am vazut ca au mai avut si altii problema cu ei si dupa inlocuire a scazut consumul. Am ramas usor surprins cand am vazut in computerul de bord ca masina are un consum mediu de 8.2 in ultimii cativa mii de km.
  9. Sunt gata sa o iau. Testele au iesit OK cu cateva exceptii: - exhaust gas pressure sensor diesel particulate filter: sensor drift outside tolerance - exhaust gas temp. sensor after EGR cooler: open circuit or short circuit to positive - exhaust gas temp. sensor before catalytic converter, signal: open circuit or short circuit to positive => conform celor de la BMW trebuie schimbati cei doi senzori Si alte cateva codulete de eroare nesemnificative. Testul de distributie OK; Testul de injectoare OK; Testul de DPF OK Trebuie schimbate placutele de frana si discurile pe fata. Tipa de la service a zis ca arata bine, de regula primesc masini cu mult mai multe erori si/sau probleme mult mai serioase. Ai primit si tu raportul desfasurat (vre-o 10 pagini)?
  10. salut, spune ce ai facut, cum a iesit testarea? :rolleyes: Ai luat masina?
  11. Pretul era mai bun inainte, acuma a scumpit masina cu 300 EUR odata cu KM dati ianpoi...
  12. De evitat. Anuntul a dispĂŁrut cateva zile si a reaparut cu 21.000km mai putin si niĂâşel mai scumpĂŁ (initial era postat cu 230.000km Ăâ˘i 17.200 EUR) Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  13. La faĂâşa locului s-a facut 750 Lei... Acuma e ĂŽnĂŁuntru de aprox doua ore si jumĂŁtate si astept. Sent from my SM-G935F using Tapatalk Cum sa te increzi in asa oameni cu mii si mii de EUR? Clar de evitat. Pacat ca nu implementeaza ĂŁĂâ˘tia de pe Autovit (ca au crescut destul) un sistem de rating a vanzatorilor ca sa ii putem Ăâ˘tanĂâşa pe Ăâ˘obolani. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  14. Mda, asta e putin dubios dar e totusi doar un gap de 6 luni, nu stiu ce sa zic, am vazut anomalii mai mari in ultimul timp (gap-uri de ani sau j-de-mii km "lipsa") 2015-07-27 09:58:00 84,084 km Dealer Visit S.C. Autotransilvania S.R.L. , Floresti 2015-01-27 16:53:00 81,449 km Dealer Visit May & Olde GmbH, Halstenbek Omul cu care am vorbit a spus ca masina i-a fost adusa din DE in 2015, nu stiu care e treaba cu intrarile la diferitele Service-uti (Cluj/Arad), am sa intreb / verific. Din cate stiu in Zalau nu este rep. BMW, poate e o explicatie... Initial nu m-am gandit sa stau langa ei (trebuie? sa nu am incredere nici in ce teste fac faimosii de la BMW?) Mi-au cerut 650 Lei parca pentru testul extins (durata aprox. 3 ore, verifica si distributia) F11-le e tot din CJ? Erau 2 recent la vanzare aici, unul negru si unul gri frumos pozat, ambele 525.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.