Jump to content

Mihai135

Members
  • Posts

    76
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    mihaizamsa

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    e82 135i

Mihai135's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Incearca urmatorul lucru: coboara geamul complet si tine in continuare apasat butonul cca 15 sec.ridica apoi geamul complet (daca poti) mentinand apasat de asemenea 10-15 sec butonul dupa ridicarea completa.Ar trebui sa recunoasca pozitia maxim inferioara si superioara a geamului.Succes
  2. Dr Taberei, Podul Grant :lol: , ma termina podul asta al groazei pe la 7 seara...Pe unde am loc ii mai dau si kickdown, deci sa spunem un mers sportiv ca de aia am luat-o... Se pare ca deja consumul era suficient de mare in oras ca sa nu mai influenteze "reantorcerea"...De la plin la plin 23,7% exclusiv in oras. :) aproape 24% ? pai te apropii de consumul meu la M6 in oras :lol:, care acum s-a stabilizat la 29% .... Minim am consumat 19% cand era orasul mai gol, maxim 23,7.Asta e...nu fac o bravada din asta, doamne fereste, mi-as dori sa consume mai putin dar aglomeratia isi spune cuvantul.Cand merg f sportiv si evident am pe unde (noaptea), consumul scade dramatic.Daca ar fi orasul liber cred ca oricat ai trage de masina nu ajung la 24%, dar daca fac din Baneasa pana in Dr. Taberei 1h pe 12 km....
  3. Se pare ca deja consumul era suficient de mare in oras ca sa nu mai influenteze "reantorcerea"...De la plin la plin 23,7% exclusiv in oras. :)
  4. Merci, da, cam in situatia asta.Din cate stiu Suri are un 135i.Cum merge jucaria Suri, ai intalnit probleme?
  5. Cam asa ceva.Problema a fost semnalata si pe bimmerpost.com: http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=218934 http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=237145 http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=231431 http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=214791
  6. Merci, am vrut sa deschid un topic de sine statator.Am verificat bateria, e stransa bine, in portbagaj nu am nimic, ma rog...se pare ca sunt "talentat" la defecte de-astea ciudate...Ce ma face sa cred ca e de la rezervor e faptul ca aparitia fenomenului e dependenta de cantitatea de combustibil din rezervor.
  7. Salut, Daca avem pe forum proprietari de Seria 1 Coupe, va rog sa verificati daca la voi se aude un zgomot ca o lovitura din partea dreapta spate a masinii, se pare ca din rezervor.Acest zgomot apare doar cand rezervorul are intre un sfert si trei sferturi combustibil, mergeti incet si puneti frana (gen trafic in coloana, aglomeratie etc.).Am mai intalnit un caz si as vrea sa stiu daca mai sunt situatii de acest gen.De la service mi-au spus ca nu au ce face pt ca e gresit proiectat rezervorul, in sensul ca ii lipseste un perete despartitor....ma rog...ideea e ca ASA FACE TOATE...Va multumesc si astept reply-uri.
  8. M-am gandit la baterie, am verificat-o, e prinsa bine.Problema exista DOAR la seria 1 COUPE si numai cand ai o anumita cantitate de benzina in rezervor, intre un sfert si aproape plin (la cat consuma ai 5 min rezervorul full, ce-i drept e si mic, 55l :) ). Am un prieten tot cu 135i coupe si la fel face.Oricum sunt foarte dezamagit de lipsa de fiabilitate a BMW-urilor.La 325i e92 cumparat de nou de la AB intr-un an am schimbat un injector si kitul de ambreiaj (la 13.500 km).La asta (135i) in prima saptamana pornea motorul dupa ce il invartea demarorul de vreo 15 ori.S-a schimbat un senzor de presiune benzina...geamul de la pasager nu se inchidea cum trebuie, afost resoftat nu stiu ce, n-a mers...Azi mi-au schimbat motorasul de la geam si vad ca e ok...Bataia din rezervor e tot acolo.Asa face toate....Mar rog, oi fi eu ghinionist.Scuze de off topic
  9. Eu urban (Bucuresti) 19-23.5%, in rest la fel ca la tine. Scuze de off topic, insa sunt curios daca ai observat ca atunci cand ai intre 1/4 si 3/4 din benzina in rezervor si mergi incet gen 5kmh si pui frana se aude o lovitura in partea dreapta spate?Cei de la AB mi-au spus ca 'e boala lor, asa fac toate, e rezervorul conceput gresit, nu are nu stiu ce perete, nu avem ce sa facem'.(e82 135i Automat).Merci.
  10. Nici tu vad ca n-ai citit DELOC topicul. S-a raspuns, clar, concis, la subiect. Rasfoieste un pic paginile. Bafta. e Pai tocmai asta vroiam sa spun.Am citit TOATE paginile postului si ma gandeam ca ar trebui inchis. Numai bine
  11. Credeti ca s-a raspuns la intrebarea care a generat postul? Mai avem putin si trec 2 ani de la startul postului, banuiesc ca pana acum b.husky13 si-a cam dat seama cat consuma un M3 E92.
  12. 1.nu am scris ca tu ai afirmat un consum de 20% in oras 2.poti intr-adevar sa scrii tot ce vrei despre M6 3.nu te mai ambala atata si adopta un stil civilizat, ideea era sa nu proferam jigniri, asocieri,btw te pot asocia cu cine vreau eu dupa comportamentul tau in fata tastaturii. 4.nu imi pot permite un M6, m-ai umilit de nu stiu cum mai scot capul in lume... :lol: 5.alta discutie cu tine ar fi o pierdere de timp si, dupa cum prea bine spunea cineva de pe forum, imi rezerv dreptul de a nu-ti mai raspunde. Altceva, am mers cu 270 km/h PE VITEZOMETRU cu masine mea care e limitata electronic la 250km/h. :) Pentru ceilalti colegi de pe forum: Imi cer scuze inca odata pentru off topic! Este extraordinar cum numai pe forumurile din RO e lumea asa de belicoasa...oare ce e in capul celui care sta in fata tastaturii si se enerveaza pe timpul lui si pe al nostru...
  13. cifrele alea sunt bull shit, fara legatura cu realitatea. M6 ia suta in 4.6 secunde nu cum scrie acolo (4.9), cu Launch Control s-a scos cel mai bun timp 4.2 secunde 0-100 Masina fara limitare atinge 330 la ora, erau niste teste facute de cei de la BMW M Division pe M6, masurat pe GPS - cred ca sunt si pe youtube, maxim au reusit 335 KM/H M6 face 200 la ora in 12,8 secunde, nu in 13,7 cum scrie acolo M6 face sfertul de mila sau 400m in 12.5 secunde, doar sunt atatea reviews-uri in acest sens nu in 13 secunde cum scrie acolo. Apoi acolo este comparat V10-le de 520 CP de la R8 cu M6, nu prastia aia de 420 de cai. Deci, chiar si in acest Versus, tot M6 iese in fata, nu R8-ul de 525 de cai. Astfel ca nu inteleg de unde au scos timpii aia fara legatura cu realitatea, poate o fi pilotat un idiot, altfel nu imi explic.... Si crede-ma ca am studiat mult despre M6, nu am scos din burta cifrele alea, nu de alta, dar vreau sa stiu in cel mai mic detaliu ce am la usa. Acel articol nu poate avea credibilitatea in fata mea. Sunt convins ca un M6 trece zburand pe langa un 911 turbo care se opreste la 310 kmh cu toti cei 48ocp si 620nm!!!!!!!!!Dar macar e la fel de rapid ca un Corvette ZR1 cu 638cp si peste 800NM.... Bineinteles, si eu am un prieten care spune ca 135i-ul lui face 0-1ookmh in sub 5 sec stock....Eu zic ca al meu face in 5,4 sec (e automat) asa cum zice BMW AG.Nu vad ce interes ar avea sa minta in defavoarea lor....Scuze de off topic dar nu m-am putut abtine...Oricum M6 rulles! Aaa, am mai auzit pe aici cu M6 cu 20% consum in oras.....135-ul meu consuma intre 20% si 23% si parca are 201CP mai putin decat un M6?!.....Asta la un mers normal, uneori sportiv...M-am intalnit cu un tip la benzinarie cu un M5 e60 si mi-a spus ca se chinuie sa-i consume sub 25% in oras....numai bine
  14. ce ai rezolvat pana la urma si cum (daca ai rezolvat) ? am in familie o problema asemanatoare insa cu un INFINITI FX 35 Nu iti vine sa crezi cum s-a rezolvat.A cumparat o lampa rosie oarecum patrata cu latura cam de 15cm si a prins-o cu un surub de spoilerul spate.Cred ca era de Dacie papuc sau ceva de genul asta.In blocul de butoane pentru lumini locul pentru butonul de actionat lampa de ceata era nefolosit.Altfel spus , modelul american vine cu buton doar pentru faruri ceata nu si pentru lampa spate de ceata.Pe locul unde ar fi trebuit sa fie buton lampa ceata a dat gaura si a introdus un buton ordinar de Dacie 1310 cred pe care daca il apesi se aprinde un bec in corpul butonului.A tras un fir la lampa rosie si gata.Si iata rezolvata si problema spinoasa a martorului la bord a lampii ceata.Referitor semnalizatoare galbene, aici treaba a fost mai simpla si un pic mai costisitoare:a cumparat carcasele stopurilor care includeau semnalele.Va rog frumos sa nu radeti pentru ca exact asa au stat lucrurile, a trecu rarul cu zero lei spaga.a fost chemat directorul rarului ca sa-si dea acordul, toate cerintele erau indeplinite si omul si-a rezolvat problema.Bineinteles ca dupa asta a dat jos toate tiganiile, a mai cumparat un bloc de butoane pt cel original era gaurit si asta a fost tot.Mai nou au un fel de circulara comform careia orice masina din USA trebuie sa aiba acordul directorului.Asta daca vii de pe strada....cum a fost cazul aici.Bineinteles ca toate astea nu le-am inventat noi, un prieten ne-a sfatuit, anterior el rezolvand cu aceasta metoda.Bafta, nu stiu insa in ce masura o sa gasesti semnale portocalii pt FX.
  15. Ai condus in US si ti s-a parut ca nu ies bine in evidenta? :) DAAAAAAAAAAAAAAAAAA!ESTE O MARE PORCARIE! Merci, o sa caut
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.