Jump to content

gherdan

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520d, 163 CP, 2009

gherdan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Update. A venit racitorul de gaze de la BMW (ce-i drept acum cateva luni, relativ rapid fata de cum se scria pe forum ca ajunge) mi l-au pus. Mi-au spus ca e bine sa faca o curatare a galeriei de admisie, am facut-o si pe aia. Dupa ce l-au pus racitorul, nimic schimbat, aceleasi simptome, aceeasi eroare de drivetrain. N-am mai stat dupa curul lor mai ales ca aveam milioane de drumuri lungi, mi-am pus un EGR nou. De atunci in 3-4 luni am primit doar doua erori de drivetrain (ambele in momente in care chiar trageam de masina, full throttle si etc), dar desi intr-adevar se simte EGR-ul nou ... masina nu prea are putere sub 1.500 RPM, iar la ~2.000 RPM merge parca sacadat (tii aceeleratia constanta dar parca merge cu mici oscilatii de putere; iar cand esti in jur de 1.800 - 1.900 - 2.000 RPM si apesi pedala puternic sau la intensitate medie, are un mare mare mare lag in urcarea in turatii). Intre timp disperat de astea, mi-am luat un e60 inapoi, pentru mine e incomparabil ca tinuta de drum si overall reliability. O duc sapt asta la un tester sa vedem ce dracu a putea fi cu F10-le asta.
  2. Va multumesc tuturor. Sincer de mare folos, mai ales ca dpdv tehnic sunt un necunoscator deplin @mmihai82 in special, multumesc. Totusi aspectele ce tin de infundarea galeriei de admisie nu e un efect al cauzei, cea din urma fiind insasi problema cu EGR ? @lym intr-adevar au spus ca au desfacut si etc. Dar tot mi se pare japca. In fine, am platit deja, nu am ce sa fac. Ce ma deranjeaza cel mai mult e ca inca nu au piesa pe stoc (vad pe forum ca se asteapta cu lunile pentru ea) si eu am tot drumuri de cate 1000-2000 km saptamanal in afara RO si tot iau masina sotiei. O sa ii notific eu, o sa le dau termen sa-mi rezolve problema, iar daca nu o rezolva in timp imi iau eu un EGR nou, il pun pe banii mei, ii dau in judecata si-i dau in plm la ziare si va pun actiunea pe forum in format WORD. Am avut un E60 anterior, am facut sute de mii de km cu el pana a obosit de-a dreptul si am schimbat o bieleta, ambreiaj si volanta. In 200k km, bine ca acum cu masina din 2015 stau si ma uit la ea Last question: daca tot am drumuri lungi (1000 km dintr-o bucata dus, 1000 km intorsul in ziua urm sau in zilele urm) are rost sa ma duc cu ea asa sau ii fac doar mai mult rau ? Multumesc.
  3. Salutare ! As vrea sa ma consult cu voi intr-o chestiune. Saptamana aceasta imi apare eroare de drivetrain (F10, 525d, an fabrciatie 05/2015, cutie manuala, 140.000 km, masina achizitionata din Germania de un an de zile) si automat masina intra in limp mode, dar insa la oprirea motorului, asteptat 1 minut si repornit, eroarea dispare si masina merge fara niciun fel de probleme. Ulterior la un drum de 400 km, mai imi face o data aceeasi figura (aprins eroare divetrain, intrat limp mode, tras pe dreapta oprit motor, asteptat 2 minute, pornit motor si eroarea disparuse iar masina a mers iar normal). Buun, ajung inapoi acasa si ziua urmatoare ma duc la my mecanic care din start imi indica ca o posibila problema la EGR doar din zgomotul facut de acesta la oprirea motorului, ca in principiu drivetrain poate insemna multe (DPF infundat, turbina mica, vreun senzor, EGR etc dar cum turbina nu fluiera, cum masina are prea putini kilometri si aceea in regim extraurban de cand e la mine aproape in regim de 90% din total km rulati de mine cel putin, e cam sigur ca e EGR-ul). Imi spune ca este oricum recall pe chestiunea racitorului de gaze si sa ma sun la AutoTransilvania Cluj. Zis si facut, imi spun cei de la AutoTransilvania cluj ca intr-adevar am recall pe EGR dar ca ar fi bine sa fac si o diagnoza la ei (intreb la telefon cat costa, cica 200-250 RON, okay, sa nu ma zgarcesc, accept, desi banuiesc ca oricum faceau diagnoza sa descopere daca e o problema la EGR sau nu, dar din frica mea sa elimin problema defectarii turbinei mici care e problema comuna la modelul acesta, am zis ca nu ma zgarcesc la 100-150 RON diferenta fata de alte service-uri la un tester si o fac la ei). Ajung la dealer, las masina, ma intorc dupa 4h. Diagnoza costa 350 RON (deci la telefon vrajeala cu 200-250 RON, nu e de discutat daca sunt eu sau nu zgarcit desi 350 RON pe un tester e putin peste my tolerance limit) si ca intr-adevar am o problema la EGR care e acoperita de recall si ca nu au piesa pe stoc si o vor comanda si nu ma costa nimic. Cand vine nu stiu sa-mi spuna, spera ca "in curand" (off topic, w.t.f. - super tare sa ai recall dar sa nu ai piese de schimb exact la problema pentru care ai recall si asta la ditamai dealerul din probabil al doilea oras ca marime din RO, in fine). Dar (si acesta e motivul pentru care vreau sa va cer ajutorul in pareri) imi spun ca (1) galeria de admisie e "putin infundata" exact termenii lor folositi (cum si-au dat seama?, nu stiu, ca de dat jos nu au dat-o cred) si ca nu e un efect al problemei EGR (nu pe naiba) si ca ar trebui sa o curete (scor 700 RON .... ) si ca (2) dupa punerea piesei cu pricina acoperita de recall, e necesar o "resoftare" ce m-ar costa 300 RON (again, intreb daca nu ar fi normal sa fie acoperita de recall, raspunsul este nu....). Intrebarile mele ar fi urmatoarele catre voi: 1. Are rost sa curat galeria de admisie in primul rand ? Daca da, cam care ar fi un pret rezonabil pentru operatiunea asta ? 2. Cu privire la resoftarea respectiva, banuiesc ca e doar facuta sa recunoasca motorul piesa modificata ? Are rost sa o fac la dealer la pretul ala sau poate fi facuta la orice service decent in materie in cateva minute si la un pret muuuult mai mic ? Orice sfat imi este de mare folos. Multumesc anticipat oricui care s=ar pricepe si si-ar lua putin timp sa replice in materia adresata.
  4. Salutare ! As vrea sa ma consult cu voi intr-o chestiune. Saptamana aceasta imi apare eroare de drivetrain (F10, 525d, an fabrciatie 05/2015, cutie manuala, 140.000 km, masina achizitionata din Germania de un an de zile) si automat masina intra in limp mode, dar insa la oprirea motorului, asteptat 1 minut si repornit, eroarea dispare si masina merge fara niciun fel de probleme. Ulterior la un drum de 400 km, mai imi face o data aceeasi figura (aprins eroare divetrain, intrat limp mode, tras pe dreapta oprit motor, asteptat 2 minute, pornit motor si eroarea disparuse iar masina a mers iar normal). Buun, ajung inapoi acasa si ziua urmatoare ma duc la my mecanic care din start imi indica ca o posibila problema la EGR doar din zgomotul facut de acesta la oprirea motorului, ca in principiu drivetrain poate insemna multe (DPF infundat, turbina mica, vreun senzor, EGR etc dar cum turbina nu fluiera, cum masina are prea putini kilometri si aceea in regim extraurban de cand e la mine aproape in regim de 90% din total km rulati de mine cel putin, e cam sigur ca e EGR-ul). Imi spune ca este oricum recall pe chestiunea racitorului de gaze si sa ma sun la AutoTransilvania Cluj. Zis si facut, imi spun cei de la AutoTransilvania cluj ca intr-adevar am recall pe EGR dar ca ar fi bine sa fac si o diagnoza la ei (intreb la telefon cat costa, cica 200-250 RON, okay, sa nu ma zgarcesc, accept, desi banuiesc ca oricum faceau diagnoza sa descopere daca e o problema la EGR sau nu, dar din frica mea sa elimin problema defectarii turbinei mici care e problema comuna la modelul acesta, am zis ca nu ma zgarcesc la 100-150 RON diferenta fata de alte service-uri la un tester si o fac la ei). Ajung la dealer, las masina, ma intorc dupa 4h. Diagnoza costa 350 RON (deci la telefon vrajeala cu 200-250 RON, nu e de discutat daca sunt eu sau nu zgarcit desi 350 RON pe un tester e putin peste my tolerance limit) si ca intr-adevar am o problema la EGR care e acoperita de recall si ca nu au piesa pe stoc si o vor comanda si nu ma costa nimic. Cand vine nu stiu sa-mi spuna, spera ca "in curand" (off topic, w.t.f. - super tare sa ai recall dar sa nu ai piese de schimb exact la problema pentru care ai recall si asta la ditamai dealerul din probabil al doilea oras ca marime din RO, in fine). Dar (si acesta e motivul pentru care vreau sa va cer ajutorul in pareri) imi spun ca (1) galeria de admisie e "putin infundata" exact termenii lor folositi (cum si-au dat seama?, nu stiu, ca de dat jos nu au dat-o cred) si ca nu e un efect al problemei EGR (nu pe naiba) si ca ar trebui sa o curete (scor 700 RON .... ) si ca (2) dupa punerea piesei cu pricina acoperita de recall, e necesar o "resoftare" ce m-ar costa 300 RON (again, intreb daca nu ar fi normal sa fie acoperita de recall, raspunsul este nu....). Intrebarile mele ar fi urmatoarele catre voi: 1. Are rost sa curat galeria de admisie in primul rand ? Daca da, cam care ar fi un pret rezonabil pentru operatiunea asta ? 2. Cu privire la resoftarea respectiva, banuiesc ca e doar facuta sa recunoasca motorul piesa modificata ? Are rost sa o fac la dealer la pretul ala sau poate fi facuta la orice service decent in materie in cateva minute si la un pret muuuult mai mic ? Orice sfat imi este de mare folos. Multumesc anticipat oricui care s=ar pricepe si si-ar lua putin timp sa replice in materia adresata.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.