Salut , cititnd pe forumuri in trecut am vazut o problema similara cu a ta , sper sa te ajute ... la faza cu pornitul , Sunt 3 simptome/faze : 1) Cand nu iti invarte motorul DELOC si nici nu vrea sa porneasca verifici : Bateria (pui un multimetru pe ea , cand dai la automat sa nu scada instant la 1V , poate sa iti bazaie releul de pornire in cazul asta ->schimbi bateria) , bornele (sa nu fie oxidate deloc , daca sunt le pui ambele intr-un pahar cu apa calda , le stergi le suflii le lasi la uscat) cablul de "ground" (masa , sau minusul , cel negru) il desfaci de pe caroserie si iti cureti caroseria dupa care iti prinzi inapoi cablul , contactul cu cheie (aici e lunga treaba si povestea , incearca sa ii ceri unui baiat ce dezmembreaza sa iti deie un contact .. sa il incerci daca e ok il schimbi daca nu , nu il cumperi , electromotorul (verifica cablul care merge de la baterie la el , e unul rosu, gros , curata-i terminalele(conexiunile) daca nici asa nu merge , du-te la un electrician sa iti curete partea de contact intre rotor si perii , si eventual schimba periile (posibil sa fie si ceva problema mecanica la electromotor (gen dintii sa fie uzati si sa sta intr-o pozitie aiurea pe dintii transmisiei(coroana cu dinti) 2) Cand dai la automat si nu vrea sa porneasca , doar invarte motorul : Bujiile ( sa deie scanteie , sa nu fie negre , sa nu fie umede) (if NOT , schimbi bujiile , verifici bobinele , fisele) , alimentarea (in mod normal cand pui contactul o sa auzi un zgomot mic din dreapta spate )(se simte miros de benzina cand dai la automat cu bujiile scoase (ai grija nu tine bujiile in apropiere ca se intampla miracole pirotehnice , daca ai si o tigara sigur ti-o aprinde), verifica releul de la pompa de benzina (Nr 1 , in diagrama cutiei de sigurante)(verifici siguranta fuzibila NR18, ai diagrama pe capacul sigurantelor) , daca ai alimentare , treci la compresie , scoti bujiile afara , scoti siguranta NR18 si pui in manometru pe fiecare cilindru si dupa 3-4 rotatii de motor trebuie sa vezi ce presiune ai pe cilindrii (apasa umpic mai tare pe manometru sa fie etans pe filetul bujiilor) , distributia (timing-ul cum zic englezoii)(iti recomand sa mergi la un mecanic sa iti verifice intinzatorul si daca iti e la semn distributia / intinzatorul 3) Cand e pe punctul de a porni si nu vrea , verifica filtru de benzina , presiunea / alimentarea cu benzina , inca ceva ,inainte de a incerca sa faci tot ce ti-am zis mai in sus , incearca sa pornesti motorul cu mufa scoasa de la senzorul de temperatura (cand e cald motorul) vezi , se poate sa fie si ala de vina .. astept un raspuns in legatura cu problema ta , cum ai rezolvat-o , incearca si la o diagnoza dar sunt unii pasi care ii poti parcurge tu fara sa dai bani pe diagnoza .. spor !