salut, legat de distributia de la N47...eu am schimbat-o la 220.000 km (REALI) la sfatul mai multor mecanici (unii care lucreaza in service-urile BMW, altii in service-uri multi-marca)care i-mi spuneau ca o sa se rupa direct, fara alte simptome... cu toate ca motorul nu facea nici un zgomot si nu consuma ulei. De ce ? "CICA" inginerii de la BMW (care ar fi mai slab pregatiti fata de ai nostrii din Romania ) ar fi proiectat gresit patinele care intind lantul de distributie, se tocesc foarte repede si se sparg...ceea ce duce la ruperea lantului.--B A L I V E R N E-- Motive sa va scoata banii din buzunar si nu putini...in jur de 1500-1800 E. Eu am un prieten foarte bun care lucreaza in Germania si cand a fost in vacanta anul acesta in tara, i-am pus "la pachet" distributia data jos de pe masina sa mearga cu ea acolo sa-si dea cu parerea si un inginer auto dedicat pe marca BMW. Surpriza...distributia a fost schimbata degeaba, dupa gradul de uzura care il aveau patinele, lantul si toate cele masina mai putea rula fara probleme inca 200.000 km...Asa ca aveti grija la "praduitori"