Jump to content

ird

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    2011 E91 318d

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ird's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-18

Reputation

  1. Auch. Am sa incerc sa merg la un service specializat in reparare de faruri BMW sa vad ce recomanda ei. O sa revin atunci cu detalii. Pe tine cat te-a costat farul ? Ce model/dotare ?
  2. Salutare, Revin cu cateva vesti. Am gasit pe net de unde anume se pot regla farurile (Pe verticala. Pe orizantala nu reusesc sa gasesc acel surub.). Vestea buna: am reusit sa il ridic de la pamant :frantics: Vestea prosta: cred ca atunci cand am lovit acea pisica si a sarit din pozitie, au sarit cativa pini pentru ca cel din stanga nu se mai ridica nici pe departe cat poate cel din dreapta. In poza de mai jos, am ilustrat in dreapta cum ar trebui sa stea farurile la ~7.6 metri de perete, iar cel din stanga, este la pozitia la care il pot ridica cel mai mult. Cel din dreapta mai merge ridicat cam pana la 1.6, 1.8 metri de podea. Poza: https://drive.google.com/file/d/0B7uO9Q6nNgVDVHlrdFlqQmk0a1U/view?usp=sharing Atunci cand incerc sa ridic stanga mai mult simt cum sare surubul Exista vre-o posibilitate sa resetez acel surub de ajustare ?
  3. Pai fiind autoadaptiv cu autoleveling nu cred ca se poate regla manual. Poate ma insel. Am sa ma documentez. Mersi de sfat! O sa fac asta, dar pana marti nu am ce cum. Eram curios daca cineva de pe forum imi poate da cateva idei.
  4. Salutare, Ieri seara am lovit o pisica pe partea stanga in dreptul farului. In urma acestui incident am farul s-a dereglat si bate in stanga jos. Este dereglat si pe Auto si pe Normal. La momentul impactului farurile erau pe Auto. Video: https://youtu.be/rcLxr_c1Rzc Poza inainte de eveniment: https://drive.google.com/file/d/0B7uO9Q6nNgVDcVZMY2dkS042Mzg/view?usp=sharing Poza dupa eveniment: https://drive.google.com/file/d/0B7uO9Q6nNgVDZldZc0lVY0ZGRHc/view?usp=sharing Model Masina: E91 LCI 2011 - Faruri Bixenon Adaptiv. Serie: F065993. A mai intalnit cineva problema asta ? Credeti ca poate fi doar dereglat si sa il pot regla inapoi in pizitia normala ?
  5. Care sunt acei cativa buni in Bucuresti ? Te referi la reprezentate sau la persoane fizice, pasionati ? Ok, am sa merg sa o pun pe tester. Recomanzi o reprezentata anume ? Bmw Filaret suna ok ?
  6. Multumesc tuturor de lamuriri. Raspund fiecaruia prin quote, mai jos. Ok, deci daca nu scoate fum, e vre'un mod in care sa imi dau seama ca face Regen ? Si cat ar trebui sa dureze ? Cat despre ulei, observ ca 0W40 LongLife 4 de la Castrol este recomandat de BMW si are omologarile necesare, dar la fel are si 5W30, respectiv 5W40. Care sunt diferentele intre ele ? Tu de ce ai ales 0W40 si nu altceva ? Legat de ulei, incerc sa motivez cumva schimbarea asta cu faptul ca masina a inceput sa se comporte asa la scurt timp dupa ce am facut ultima revizie, in ianuarie. Parerile sunt impartite despre uleiul la butoi. Depinde si de unde l-au luat. De luat in calcul ca Bimmer Service nu sunt reprezentanta (sau cel putin asa cred). Poate o fi ceva cu el. Iar legat de regerare DPF. Cum imi dau seama cum se prezinta filtrul de particule ? Ma pot uita undeva in meniul masinii ? Ca nu cred ca fizic este accesibil, acesta fiind sub masina. Cred ca aceasta configurate o sa o aleg si eu pentru filtre. Am vazut ca baietii de la Bimmer mi-au pus filtru de combustibil BMW, sau cel putin asta scria pe el. Ai un magazin favorit de unde procuri ?
  7. Hmm. Ma pui pe ganduri. Oricum, cred ca s-ar merita sa fac o curatare a injectoarelor, just in case. Adica cred ca ar fi de folos pentru functionarea buna a motorului. Cred ca inainte de toate am sa merg sa repet revizia facuta acum 5k KM. Chiar daca nu a trecut asa mult as vrea sa pun alt ulei. Trebuie sa recunosc ca am fost la Bimmer si am optat pentru pachetul lor de revizie fiind mai usor pentru mine, pt ca eu nu cunosc ce si cum sa cumpar. Am vazut ulterior pe factura ca uleiul pe care mi l-au pus, pe factura este trecut "Ulei BMW Shell Butoi 5W30". Si una peste alta, nivelul actual la ulei este cu 1-2 mm peste nivelul maxim. WTF ? Am mai auzit nasoale pe forum despre uleiul la butoi, and stuff. E nasol ? Ma gandesc sa cumpar eu uleiul dar nu am experienta nicidecum in achizitia de piese. Citeam pe forum despre Castrol Magnatec 5W30 C3. Sau Castrol Edge, 5W30 ? Voi ce ulei folositi / recomandati ?? Pentru 2011 318d N47 213k KM - Cod F065993 Cati L de ulei intra in N47 ? Iar pentru filtre ? Stiu ca Trebuiesc filtre pentru habitaclu, aer motor, ulei si combustibil. Dar de care ? Cum ? De unde ? Sunt praf.
  8. Salut, m-am gandit si eu la asta si am tot cautat pe net filmulete cu regenerarea filtrului. Am vazut in toate filmele de pe net ca atunci cand se regenereaza DPF scoate un fum gri/alb, la mine nu face asta. Nu scoate pic de fum pe evacuare. Si intrebarea mea e: daca se regenereaza DPF nu ar trebuit sa scrie pe nicaieri ? Un bec, ceva. Si nu inteleg de ce ar face asta doar din cand in cand.. ca face de 3-4 saptamani. Si chiar si asa de ar fi, nu cred ca e asta pentru ca simt motorul ca nu merge cu ar trebui, nu merge rotund, chiar daca nu resimt pierderi de putere. Ma pune pe ganduri. Am inteles ca o curatare buna cu ultrasunete e binevenita (Vedeti video de mai jos). Doar prin urmarirea clipului atasat mai jos veti observa ce presupune curatarea injectoarelor. Si mi se pare foarte fair ce explica baietii aia acolo. Stiu ca ala e un clip din SUA, dar ma gandesc ca poate si pe la noi sunt baieti care o fac corect. Planuiesc sa schimb cel mai afectat injector si sa le curat pe restul la SERVICE Bosch Car Service – Negruzzi Bucuresti Apoi o curatare de EGR si a galeriei de admisie la Bimmer Serv. A mai lucrat cineva cu Bosch Car Service – Negruzzi ? Sunt ok ? Dar de Bimmer Service ? Pareri ? Experiente ?
  9. Multumesc mult de sfat. Am sa'l iau in considerare cand voi merge cu masina. Intre timp am reusit sa filmez cate ceva. Primul clip este cu functionare normala iar cel de'al doilea este cu sunetul de care vorbeam in original post. In video 3 am incercat inregistrarea sunetului la neutru, cu usa deschisa. De mentionat ca am mai observat ca atunci cand se comporta ciudat, daca incerc sa tin rpm la putin peste relanti ~900-950 rpm se simte in caroserie o oscilatie ciudata, ca si cum motorul nu merge rotund.
  10. Salutare dragi colegi, Povestea a inceput in Octombire 2016 cand am mers la Bimmer Service pentru o constatare la motor in urma unor trepidatii ciudate la relanti. Din care a reiesit ca unul din injectoare nu este cuminte (Poza 1). Mi-au propus sa folosesc sa folosesc Aditivul pentru combustibil BMW in speranta ca poate se regleaza functionalitatea acelui injector / cilindru. Nu au promis vre'o rezolvare. Apoi in ianuarie am mers pentru o a doua diagnoza ca sa vedem daca s-a mai schimabt ceva. A doua oara valorile indicau in continuare o problema a unuia din injectoare (Poza 2). Bogdan de la Bimmer Serv. mi-a spus ca nu ar fi un motiv foarte mare de ingrijorare pe moment si ca o sa inceapa sa tacane la rece, dar dupa ce se incalzeste va functiona decent. In cele din urma va trebui schibat sau reconditionat la BOSH Autoserv. Masina nu a mai facut foarte multi km de atunci. Iar saptamanile acestea am inceput sa ma folosesc iar de ea. De ceva vreme, aud (nu mereu) un sunet de motor ca de evacuare sport atunci cand accelerez de la ~1800 pana la 2500rpm si atunci cand este in frana de motor in aceleasi turatii. Pare sa scoata acest sunet doar cand masina este in sarcina, nu foarte mult la neutru. De mentionat este si faptul ca atunci cand motorul se comporta asa, parca si cutia (in mod D) face downshift mai devreme, pare sa isi schimbe comportamentul, sau poate ca e doar imaginatia mea motorul auzindu'se mai tare. Nu simt pierderi de putere in perioadele in care face asa. (Am sa incerc sa pun curand filmari cu zgomotul produs de motor in in sarcina, turatie + frana de motor si pornire / oprire.). Poza 1 Poza 2 Trag concluzia ca incepe sa faca figuri acel injector si intentionez sa merg sa rezolv in saptamana ce urmeaza. Am inteles de la service ca injectoarele funtioneaza in tandem 1 cu 3 si 2 cu 4, si ca cel mai probabil doar unul din el este afectat iar celalalt incearca sa corecteze ce greseste prmul. Intentionez sa schimb unul din injectoare si sa reconditionez altul. Voi ce at face in locul meu ? - Inlocuire cel cu probleme si reconditionare ce de-al doilea ? - Inlocuire cel cu probleme si reconditionare a celor 3 ramase ? - Inlocuirea ambelor injectoare ? Le pot inlocui pe ambele daca va fi cazul insa nu as vrea sa schimb o piesa daca aceasta este in parametrii de functionare. As prefera sa investesc altfel acei bani. Apropos de bani, am inteles ca injectorul BMW ar costa cam 2200 de lei iar cel BOSH in jur de 1600, la acestia adaugandu-se 100-150 de lei manopera la Bimmer. E ok ? As merge pe cel BMW. Scuze daca am scris mult, Va multumesc anticipat!
  11. Salutare, De 3-4 zile al meu E91 LCI 318d face ce figuri la relati. Fluctueza usor turatia. Astazi a inceput sa se simta putin mai rau ca in ultimele 2-3 zile. Atunci cand cutie(automata) este in sarcina la relati se simt acele fluctuatii asupra masinii, practic ma zgaltaie usor fata-spate... Cand motorul este in turatie indiferent ca e in sarcina sau nu, acesta nu prezinta probleme. Ceva pereri, idei ? La service voi ajunge saptamana viitoare insa peste weekend planuiesc un drum de ~400 km si vreau sa ma asigur ca nu am de ce sa ma tem. A se vedea mai jos filmare (In sarcina la relanti. Pe filmare se aude foarte tare fluctuatia de turatie, asta pentru ca eram in parcare.): Orice sfaturi si pareri im vor fi de ajutor, si poate mai ajutam si pe altii cu aceeasi problema. Din cautarile mele aparent sunt printre primii care au adus vorba de acest comportament la N47. Va multumesc anticipat.
  12. Superb exemplar, felicitari pentru intretinere, Ai facut o treaba excelenta. As oferi oricand 10.000, dar mai mult ca sigur nu ai sa accepti. Nu ma intelege gresit, as da mai mult, poate nici chiar cat ceri tu pentru ea, dar 12-13, as da !!... Bugetul nu ma avantajeaza, la modul in care iti ofer 10.000 pe masina si nu o sa mai am bani de motorina sa o aduc din Alba in Buc )).. Spor la vanzare !!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.