Jump to content

Mirel E90

Members
  • Posts

    120
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Mirel E90 last won the day on July 14 2017

Mirel E90 had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    TM

Previous Fields

  • Masina
    e90, 318i

Mirel E90's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

31

Reputation

  1. Si mai este un senzor: la axul valvetronic. Sunt 4 senzori in total: 2 la cele doua axe cu came, 1 la axul valvetronic si 1 la arborele cotit.
  2. In afara de distributie, lichid de frana si garnitura de chiulasa (de ce vrei sa o inlocuiesti?) restul poti sa le inlocuiesti tu, cu un minim de scule. Este plin internetul de tutoriale detaliate, mai ales pe youtube.
  3. Acum cativa ani uleiul 'original' era fabricat de catre Castrol, pana si pe busonul de la motor scria ca BMW recomanda Castrol. Acum cine il fabrica?
  4. Daca fumul dispare dupa 2, 3 minute inseamna ca arde uleiul cazut pe catalizator, cel mai probabil pe la pompa de vacuum. Stiu, ai scris ca ai inlocuit oringul, dar vezi ca sunt 2 oringuri (unul intre cele doua corpuri ale pompei si unul intre pompa si chiulasa). Benzinarele nu au racord flexibil (cel putin e90, e46 cu motoare N42 si N46). Cel mai simplu verifica tu, cand este motorul rece, sa nu te arzi, baga mana pe langa galerie pana in spatele motorului si vezi daca este ulei scurs din pompa vacuum sau din alta parte.
  5. La aceeasi masina, cutie de viteze manuala, pot folosi acelasi ulei ca si la diferential? Cat intra in cutie (cati litri)? Multumesc!
  6. Are sens sa fac un schimb de ulei si sa trec pe 5w40? Avand in vedere ca termostatul la benzinare deschide circuitul spre radiator la o temperatura de peste 100 gradeCelsius, este ideal sa se foloseasca un ulei mai gros la cald, mai ales daca motorul consuma/pierde ulei. Toate garniturile din cauciuc sunt imbatranite si si-au pierdut elasticitatea. In concluzie (din propria experienta): foloseste ulei 0W40 sau 5W40, iar daca faci schimbul de ulei la sub 10k km este bun si castrol magnatec 5W40 (eu asta il folosesc). Daca il schimbi la interval mai lung, orienteaza-te catre ceva mai bun calitativ... Sa ne aducem aminte: cifra din fata literei W (winter) reprezinta vascozitatea la RECE, iar numarul dupa W reprezinta vascozitatea la CALD, adica la temperatura de -10 gradeC (iarna inaintea pornirii motorului) uleiul 0W este mai fluid decat 5W, 5W este mai fluid decat 10W, samd. Cand motorul este cald uleiul W40 este mai vascos decat W30. Am avut o experienta negativa cu 5w30 (l-a consumat) si de atunci am folosit doar 5W40.
  7. Tu esti serios? Ai citit vreun rand de unde ti-am zis? Nu are rost sa intrebi da 3 ori acelasi lucru, motorul nu se repara pe internet, se repara la service si nu prin spalarea motorului. Imi pare rau sa iti spun, dar ai dat banii de pomana. Apropo: pune ulei 5w40, este mai vascos la temperaturi ridicate ca si 5w30. Motorul N46B20 functioneaza la 105 grade, stiu ce vorbesc, am acelasi tip de masina, cu acelasi motor. Trebuie schimbate simeringurile de la supape si o gramada de garnituri. Sper ca intrebi despre aceiasi masina ca si in celelalte posturi: BMW E90, 318i nfl?
  8. Ai aici toate raspunsurile la intrebarile tale: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/103624-schimbare-simeringuri-supape/ Spor la citit.
  9. Nu pica chiar asa usor distributia, dar verifica sa fie intinzatorul lantului model nou, capul hexagonal este mai ingust. Problema la motoarele N46 este ca lucreaza la 105 grade si toate garniturile cedeaza, inclusiv simeringuri supape, de acolo si consum mare de ulei, fum albastru, etc...
  10. Poti incerca sa il cureti, exista clipuri pe youtube. Nu iti spun din auzite, asa am facut eu. La discul acela nu are ce sa se defecteze, in schimb, daca este defecta electronica, trebuie inlocuit cu totul. Eu am avut noroc, am scapat doar cu o curatare a discului...
  11. Daca te uiti atent, piesa respectiva este compusa din 2 parti: o teava din plastic si un tampon dintr-un material cam ciudat (un fel de burete foarte dens, nu stiu cum se numeste), cel putin la e90, dar nu cred ca au modificat prea mult la f30. Tamponul acela are vreo 3 canale circulare pe el, in ultimul este pozitionata/fixata teava din plasic (protectia amortizorului). Acum vreo 2 saptamani am vazut ca teava respectiva era cazuta si se vedea tija amortizorului. Pur si simplu am ridicat teava si am fixat-o de urmatorul canal din tampon. Fara programari, drumuri si asteptari pe la service. Acum tu faci ce vrei, oricum piesa respectiva nu este scumpa, posibil sa coste manopera mai mult ca ea...
  12. Vezi ca este o optiune care se poate activa/dezactiva din maneta bc, adica la apasarea butonului de deblocare usi sa se descuie toate 4 usi, sau doar cea de la sofer. La blocare se actioneaza toate 4 usi, ori sunt incuiate, ori descuiate. Asta este valabil doar la actionarea din cheie (telecomanda).
  13. La masina mea (e90, 318i din 2005) a trebuit sa fie sterse erorile si nu a fost necesara calibrare. A fost suficient sa pun contactul, asteptat circa 10 secunde si pornit motorul.
  14. Nu te pune sa inlocuiesti piese la nimereala. Prima data mergi la un tester, apoi vezi ce este defect/de inlocuit. Eu si colegul vorbeam de senzorul unghi volan. Spira este cu totul altceva (sunt niste fire care fac legatura intre volan si restul masinii) si este pozitionata in acelasi corp cu manetele si senzorul pozitie/unghi volan. De obicei se vand impreuna... Colegul te poate lamuri mai bine ce si de unde a cumparat si daca a fost necesar codare, eu doar am curatat discul.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.