Auto-Holdul mi se pare cea mai folositoare dotare pe care o are x3-ul meu ) mi-am facut chiar un obicei ca dupa ce pronesc motorul sa activez AH si sa dezactivez start/stop, adica mi se intampla sa ma mai trezesc fara centura cand ma grabesc dar cu autoholdul pus totdeauna. Bineinteles vorbesc doar din punctul meu de vedere, nu stiu cum vad altii toata treaba asta, dar la cutie automata mi se pare, nu doar util, ci necesar la orice model si marca auto. In privinta uzurii, nu vad care ar fi problema, uzura arape oricum la toare sistemele masinii cat timp circuli, dar despre uzura extra nu cred ca poate fi vorba, ba din contra, si o sa va spun si de ce. Cand am facut schimbul de ulei la cutia de viteze, la service faur in bucuresti, am discutat cu inginerul de la service ce efecte negative ar putea avea functia autohold. Mi-a spus ca absolut nici unul care sa ma faca sa imi pun probleme in privinta lui. Cand se activeaza autoholdul la semafor, transmisia ramane cuplata, eu aveam impresia ca este in tensiune, pentru ca atunci cand atingi acceleratia deja incepe deplasarea inainte si mi-am pus problema daca nu cumva este mai bine pentru cutie sa o trec in neutru. Inginerul respectiv mi-a explicat ca este mai bine sa ramana asa decat sa observi ca s-a facut verde la semafor si apoi sa treci cutia in drive si sa te grabesti sa pleci, atunci transmisia este fortata. In privinta franei, nu cred ca ar trebui sa ne punem problema asta; placutele, defapt tot sistemul de franare oricum este solicitat mult mai mult la decelerari decat atunci cand tine vehiculul pe loc.