Jump to content

zamora2333

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    e91 320d / dacia 1310

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

zamora2333's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salutare ! Daca tot se vorbeste despre temperatura unui n47 vin si eu cu urmatoarea nelamurire: - Trafic normal,Bucuresti,vara 30c+ - temperatura lichidului de racire variaza 96-98. - In conditii de trafic intens,alergatura,tot Bucuresti,tot vara,temperatura tinde sa se pastreze la fel 96-98,doar ca are momente cand ajunge si pe la 99-100 (nu sta mult acolo,revine repede) Sunt eu paranoic sau temperatura tinde sa fie mai ridicata decat normal ? Imi pare rau ca nu pot afla temperatura uleiului. Credeti ca temperatura uleiului ar fi de 100c raportata la situatia prezentata ?
  2. Salutare ! Detin un e91 FL 2009 echipat cu navigatia CIC mare. De asemenea masina este echipata cu modulele TCU 1.5 MOST ECE + MULF2 (este situat chiar sub modulul TCU),ambele avand iconita Bluetooth inscriptionata. Tin sa mai precizez ca masina are 2 mufe usb + AUX (una cotiera+una torpedou),pana acum folosindu-ma de usb doar pentru a copia muzica in memoria navi. Totodata pot receptiona/efectua apeluri cu telefonul conectat la BT. Am folosit functia Search dar nu m-am putut convinge,asa ca intrebarea mea este urmatoarea : Ce este de facut pentru a reda muzica prin intermediul Bluetooth ului ? Avand in vedere ca detin ambele module,trebuie doar codata functia ? In meniul media am prezente numai functiile USB si AUX.
  3. Multumesc frumos baietii ! M am lamurit acum,o sa merg pe bosch de 7v. Doamne ajuta sa iasa toate acum fara probleme ) !
  4. Salutare colegi ! O mica nelamurire legata de bujiile incandescente pentru un 2.0d n47 177cp. Cu gandul sa achizionez Beru am obvervat voltajul diferit dintre ele ,respectiv 5,4v Beru si 7v restul. cgp001 este codul corect pentru bujiile Beru,sau ma insel ? Vor exista probleme dupa schimb din cauza voltajului ? Daca necesita si releul schimbat(n am eroare pe el),ma poate ajuta cineva cu un cod pentru cel de la Beru ? Am gasit 2 coduri si nu cunosc exact ,gse106 su gse108.
  5. Salutare ! Trebuie sa imi schimb radiatorul la al meu e90 LCI 320d 130kw (automat) si am o mica nelamurire. Radiatoarele de pe automat si manual sunt la fel,nu ? Doar ca trebuie schimbat busonul de golire. Gresesc ? Intreb pentru ca am facut rost de un radiator oem de pe o masina cu cutie manula. Orificiul in care intra surubul de la suportul cotului care face legatura cu radiatorul mic de ulei vad ca exista. Va rog frumos !
  6. Salutare! Cu ajutorul unui tester Delphi am identificat urmatoarele valori (masina aflandu-se la relanti) : Air Flow Rate : 3277 mg/stroke Target air mass: 218 mg/stroke Target air mass crestea in acelasi timp cu turatia,aproape de 1000 daca nu ma insel. Inregistreaza bine debitmetrul ? E46 320d 136cp
  7. Daca se schimba,cel nou necesita o reprogramare ? Asa am inteles..
  8. Salutare ! e46 320d 136cp. Posibil debitmetru obosit/defect ? In momentul in care scot mufa de la debitmetru,masina nu isi schimba mersul deloc,efectiv nu se intampla nimic. + doar de precizat faptul ca ii da cu fum negru (mult) doar cu mufa conectata.
  9. Salutare colegi ! Am urmatoarea problema cu al meu e46 320d 136cp. Motorul parca oscileaza la relanti impreuna cu orice fel de lumina aprinsa. Incarcarea danseaza de la 13.50 pana la 14.40. Adica acum este 13.90,in secunda urmatoare 14.40,apoi 13.50 si tot asa. De obicei stiu ca se incadra fara pobleme intre 14.30-14.40. Chiar inainte sa patesc treaba asta,am schimbat piesa cu tepi cu una SH. E posibil sa fie de aici ? Tin sa mai precizez ca la un moment dat ,la relanti,s-a auzit un sunet ciudat,ca de fier pe fier,dar care disparea indiferent de cat de mult sau putin turam motorul. Pareri ? Sa ma pregatesc de niste carbuni noi/releu/bucsi ?
  10. Salutare colegi ! Pe mașina personala (e46 320d touring) doresc sa montez una dintre aceste configurații.(suspensie sport reglabila Blueline Jom vs Amortizoare stock noi & arcuri Eibach prokit) Urmaresc sa-mi cobor masina fix pentru a-mi monta niste jante 17' fara probleme + un spor de manevrabilitate. Ce pĂŁrere aveți ? Voi ce ați prefera/monta ? Tin sa precizez ca ma invart foarte mult prin Bucuresti,deci nu vreau sa ma trezesc cu oala rupta din caroserie sau dintii cazuti =)). Dar avand in vedere ca suspensia de la Jom este reglabila pe confort,poate prezenta un avantaj teoretic. Orice parere este binevenita ! Mersi frumos !
  11. te referi sa reconditionez pompa cu totul ? Sau sa scap de ea si sa pun alta ?
  12. Deci 1-1 pana acum ). Ramane sa ma gandesc la cea mai buna varianta. Calculatoarele sh pana la urma sunt o loterie...loterie pt care mi am luat teapa. Daca primesc un 6 luni garantie pe reconditionarea calculatorului,m as risca...
  13. Salutare colegi ! Sunt sigur ca s a mai discutat pe aceasta tema ,dar sunt presat de timp,fara masina sunt mort,deci va rog sa ma scuzati. Detin un e46 320d din 2000,sunt foarte multimit de masina dar pompa de injectie imi creeaza repetate probleme. Mi a picat in prima faza,schimbat calculatorul cu unul sh,reconditionat parte mecanica,schimbat garnituri. Toate bune si frumoase pana mi a picat din nou calculatorul ... Acum ma gandesc sa reconditionez calculatorul actual ,la o firma specializata,dar multe persoane imi spun ca mai bine pun unul sh in favoarea reconditionarii lui. Ce spuneti ? Sa il repar sau sa pun altul sh ?
  14. Pur si simplu cauta pe google "filtru epurator 320d e46 etc" si o sa gasesti. Ca sa ajungi la intercooler trebuie sa demontezi bara fata,nu e complicat deloc,chiar daca pare. Are 2 suruburi sub fiecare proiector,cel putin asa e la nfl. Daca spui ca masina are km reali si nu s-a umblat deloc pe la egr-galerie-intercooler,o sa gasesti depuneri de te trece cu lesin ). Doar de curiozitate,du-te cand ai timp si scoate furtunul care intra in EGR si o sa vezi care e situatia,daca necesita sau nu intr-adevar o curatare.
  15. Salutare ! Felicitari pentru achizitie,o masina foarte reusita ! Pe langa cele mentionate de tine,sa iei in calcul si filtrul epurator,care este la la fel de important. E putin mai scump decat celelalte ce-i drept. Ca ulei de motor,ti-as recomanda Liqui Moly Diesel Synthoil 5W-40. Are indicatia " BMW Longlife 98" pe ambalajul lui. Ti-as mai recomada curatarea EGR-ului ,intercooler si traseu turbina-intercooler-egr + galeria de admisie. O sa ramai minunat de rezultate. EGR ul il cureti cu spray special,il gasesti in orice magazin de piese,intercooler si traseu cu benzina iar galeria de admisie se pune la fiert (timp de ctv ore) intr-o solutie compusa din apa si pulbere de soda caustica. Stiu ca suna ciudat,dar e chiar eficient.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.