Jump to content

69ZEN

Members
  • Posts

    40
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d N47

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

69ZEN's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Radio nu pornește ,dar are toate luminile butoanelor aprinse , mai puțin ecranul nu mai am nici sunetul senzorilor de parcare nici sunetul de erori din bord(centura, bec ars etc) singurul buton care functioneaza este cel de scos CD ul Am verificat siguranța din torpedou și siguranta din spatele radioului, amandoua sunt bune Cum se poate rezolva?
  2. Uleiul intra in turbina și pe la furtunul de la filtrul epurator , odată cu gazele de carter
  3. N47 177CP/130kw Am sesizat o pelicula destul de groasa pe furtunul de la filtrul epurator ce duce spre turbina, așa ca am schimbat valva PCV cu una noua (Vaico) și am curățat traseele pentru ca aveau ulei și ele(furtunul epurator , furtunul de la turbina la intercooler , furtunul de la intercooler la clapeta de acceleratie) dupa 1500km mașina a consumat aproximativ 600-700ml ulei , iar furtunul epurator și traseele iau aveau o pelicula destul de groasa de ulei Dimineata la rece da un mic fum albastrui( 1secunda) și atat… dupa 2-3 minute scoate doar abur Marina are DPF Off, doar catalizatorul este pe evacuare Unii mecanici au spus ca pot fi semeringurile supapelor
  4. Nivelul uleiului scade pe joja dar nu are simptome , am verificat turbina si este Ok(nu are ulei pe traseul spre intercooler,doar o pelicula ) nu scoate fum alb sau albastru,garnitura capac schimbată odată cu distribuția, semering palier schimbat Nici nu menajez mașina, cateodata am viteza de autostrada 140-170 la turații ridicate, sa fie asta problema? Au spus unii mecanici ca poate fi de la ulei, dar aceeași problema am avut-o și cu liqui molly LL04 5-30 și cu motul specific LL04 5-40
  5. Mașina este un bmw e90 si are sistem audio standart 2 difuzoare in usile fata 2 subwoofere sub scaunele fata 2 difuzoare sub luneta Au început sa se invecheasca boxele originale de fabrica si am găsit un set dedicat bmw e90 de la match , setul conține 2 difuzoare medii si 2 tweetere Caut ceva ce poate reda bassul fără sa se audă vâjâitul acela enervant
  6. Ceasul din bord nu arată consumul instant și viteza de deplasare deloc ,nici km nu cresc In bord sa fie senzorul abs sau inelele?
  7. Pentru a anula egr ul trebuie neaparat scot de pe mașina? m-am fost la un service și in rupă procesului de anulare , am văzut ca este încă acolo. Sa fie de forma? sau doar din soft?
  8. Problema la mine este ca sunt momente in care deși eu selectez sa vina aerul prin bord(cele 4 găuri de ventilație) nu vine pe acolo , nici prin alte părți. Se aude ca ventilatorul bagă aer cum ar trebuii, dar nu îl scoate pe nicăieri . stiu ca sunt niște clapete electrice care ghidează aerul către zona selectata,sa fie de acolo?
  9. Sincer la asta ma gândeam și eu, la capetele de direcționare a aerului, dar am oprit mașina, am lăsat-o puțin timp pana s-au închis sistemele ( după ce o opresc dureaza puțin și se aude ceva in interiorul bordului cum se Închide ai cred ca sunt clapetele acelea de la climatizare) Ideea , și cel mai important lucru, este ca și-a revenit , acum sufla aerul pe unde vreau eu și îl temperatura la fel… Totusi multumesc mult pentru ajutor Bimmer , mereu răspunzi foarte rapid
  10. Salut, am o problema și nu înțeleg ce se întâmpla, problema se manifesta in felul următor: Ventilatorul se aude ca se invarte când dau la maxim, doar ca indiferent dacă dau sa bage in parbriz, grilele din bord sau picioare nu se schimba nimic, nu iese aer pe nicaieri cum trebuie. Cu ventilatorul la maxim iese foarte puțin aer prin grilele din bord , indiferent pe ce zona este dat sa iasă aerul indiferent dacă este setat pe 16 sau 27 bagă tot cald
  11. Bummer, nu am Dpf, am downpipe si evacuate custom. Am mai fĂŁcut un topic despre egr, cerând pĂŁreri despre anulare sau curĂŁțare/recondiționare pentru ca am avut si check engine aprins, ĂŽnsĂŁ nu avea limitari
  12. Revin cu un update, dacĂŁ dau temperatura pe 16 creste normal, dacĂŁ ii dau de la 24 in sus scoate iar temperatura apei
  13. Salut Am 320d n47 177cp cu grilele active Nu stiu sigur dacĂŁ este o problema dar ĂŽncepe dar zic sa intreb.(afara. Sunt ĂŽntre 0- +3 grade) Apa urca pana la 88-89 cum trebuie, dar dacĂŁ pornesc aerul pe cald (25.5*celsius și 3-4 linii la ventilator) urca foarte greu sau chiar stagneazĂŁ 60-70 DacĂŁ ĂŽl dau la treapta 1 urca iar puțin OdatĂŁ ajunsĂŁ temperatura la 88 dacĂŁ nu sunt in mers și am și aerul pe treapta 3-4 scade iar pe la 80 Menționez ca am avut o eroare egr in istoric când am pus ista, sa fi rĂŁmas clapeta deschisĂŁ? (Am de gând sa anulez egr ul)
  14. Am inteles și legat de ulei? Sau dacĂŁ recomanzi alta marca de ulei Motorul fiind n47 177cp , dpf off
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.