Jump to content

ivanp

Members
  • Posts

    54
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Interests
    moto

Contact Methods

  • Yahoo
    pilcs@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    E83/n47

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ivanp's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

3

Reputation

  1. Si da, cu deconectat conducta de la senzor (si etansata) - nu mai da eroare.
  2. Salut, Oare ai gasit care a fost cauza? Ma confrunt cu acelasi comportament si aceleasi 2 erori (bmw error 4933 and 497D). EGR a fost schimbat anul trecut cu OEM si misca liber - deci sigur nu e de acolo si sensorul schimbat de 2 ori cum ca poate primul era cu defect din fabrica. Merci!
  3. da, era o piulita de blocaj acolo, nu am desfacut. Eram focusat si ma asteptam sa fie depuneri pe vanele turbinei dar nu a fost cazul, mergeau neasteptat de usor. Este cea cu care a plecat masina din fabrica. Si da, se calibreaza pe banc - o sa o trimit la un moment dat la reconditionat atunci cand am un pic de timp sa ma documentez pentru un service care reconditioneaza ok - miez + calibrare pe banc Daca are cineva experiente pozitive si recomandari - multumesc!
  4. da, la actuatorul turbinei ma refer. Nu pare ca are chestii de reglaj, am desfacut-o aseara sa o inspectez un pic - geometria variabia merge foarte usor, mecanismul de la actuator pare ca merge semnificativ mai greu ca la cealalta si cum are acolo niste parghii cu care comanda geometria variabila - cred ca in anumite puncte merge foarte greu. Turbina nu stiu ce este - este cea OEM din 2009. Ma mai uit daca scrie ceva pe ea si revin daca e specificat.
  5. Salut, Trebuie sa completez, dupa iarna au revenit erorile - aceleasi cele 2 mentionate.... o data la 3 saptmanai intra in limp mode si nu mai tragea pt 5 min apoi isi revenea. MAi ales daca mergeai un pic mai tare pentru ca se manifesta mai ales la mers in cozile din oras. Apoi de o luna a inceput sa faca din ce in ce mai des .... macar o data la doua zile cu acelasi comportament - limp mode 5 min cu dde aprins, apoi incepea sa traga ca de obicei, dde inca aprins dar tragea ok apoi dupa cateva ore se stingea si DDE. Azi am schimbat turbina ... pare ca actuatorul de la geometria variabila incepuse sa oboseasca. Am dat o tura si nu a mai aparaut, mai insist ... dar cred ca intr-un final i-am dat de cap ca incepuse sa ma irite rau. Am desfacut si turbina pe care am dat-o jos ... geometria variabila se misca usor dar mecaniscum care o comanda pare ca se misca greu si in anumite unghiuri pare ca merge si mai greu. Jocul in ax la turbina e foarte putin radial, longitudinal deloc - masina tocmai a facut 200k km. Revin daca mai apare dar sincer sper sa nu! Acum caut un service care sa imi reconditioneze si asta ce am dat jos si/sau schimbata controlerul si o tinem de rezerva. Cea pusa sus este reconditionata complet, sper sa tina macar 100k km ... vedem! Numai bine!
  6. Salut, Las asta aici, poate o ajuta pe cineva intr-o zi. In ultimul an, din ce in ce mai des am avut cele 2 erori de mai jos: 4933 DDE: Air system, air to EGR mass flow, plausibility 497D Pressure sensor, plausibility while afterrunning: Exhaust pressure before turbocharger not plausible with ambient pressure Motorul - N47 2010. DPF isi facea regenerare normal, masina tragea normal - doar imi stateau pe cap cele 2 erori pe care le tot gaseam din cand in cand, in ultima perioada din ce in ce mai des. Am inlocuit senzorii de presiune de dinainte de DPF si de la turbina - acelasi comportament. La un moment dat am banuit EGR ca este blocat - dar la toate testele din ista se misca usor. La miscare cu degetul - nu parea blocat si toata cursa era lina cu revenire brusca atunci cand ii dadeam drumul din pozitia de maxim deschis. Incepusem sa suspectez senszorul MAF dar revenind la valva EGR - am dat cu wd40 din abundenta, tinut in benzina o noapte - am remarcat ca cel putin o luna de zile nu a mai aparut eroarea si am inceput sa suspectez EGR ca are probleme. Am desfacut-o din nou, tinuta in diverse solutii de curatire - dar tot dadea eroare. Racitorul de gaze si traseul de bypass erau extrem de curate, doar un strat subtire de funingine. La un moment dat am zis ca asta e, i-o fi ajuns 180k km si am comandat alta valva EGR oem. De atunci s-au parcurs 2000km si nici urma de eroare. Inca un comportament ciudat al tensiunii pe baterie - scadea sub un anumit prag setat de mine pe o alarma care trimitea automat alerte cu diversi parametrii cand aparea o situatie monitorizata. De cand am inlocuit EGR-ul - nu am mai primit aceasta alerta. A fost ciudat ca la testele de ISTA si la inspectie vizuala totul parea ok dar de fapt sa nu fie. Poate ajuta pe cineva care isi bate capul cu aceleasi 2 erori. Numai bine, paul
  7. Salut, Ma poate ajuta cineva cu o sursa sigura de cablu kdcan? Eventual cineva care si-a comandat de acolo si imi poate recomanda sursa? Multumesc, Paul
  8. Salut, Poate ma puteti ajuta din experienta voastra - incerc sa instalez o alarma intr-un x3 2010 - si pentru conectarea alarmei am nevoie de +, -, si contact (IGN). Cel mai potrivit loc ar fi in portbagaj, in spatele panourilor laterale - de ex. la X3 unitatea dvd pt navigatie si modulul bluetooth sunt in partea stanga in spatele unui panou. Poate sunteti care ati trecut prin experienta asta si pot sa salvez timp cu cautarea cablurilor in care sa ma conectez. Multumesc, Paul
  9. Salut, Fir-ar ... chiar imi doream modificarea asta. Exista vre-o alta varianta pentru X3 pt afisat treapta de viteza? Multumesc, paul
  10. Daca gasesc pe cineva - te anunt. Eu nu i-am dat de cap cu neuronii proprii. Rescrierea de soft de pe alpina a mers dar cel putin la x3 nu a functionat afisajul. Cand mai prind timp - reiau la puricat setarile din modulul kmb ... poate mi-a scapat ceva si e doar o setare/valoare specifica pt afisaj treapta viteza. numai bine, paul
  11. Salut, Da, am incercat si cu buton in pozitia cealalta. Am incercat si cu un alt telefon. Pe mine cel mai tare m-a frapat ca nu apare nici la ei pe site printre modelele suportate ... merci, paul
  12. Pe E83 am incercat si nu vede VIN-ul - si nici in lista lor de modele suportate nu apare E83 -> https://www.xhpflashtool.com/en/ -> in partea de jos poti sa selectezi modelele suportate. La X3 apar doar 3.0d si 3.0sd ... Unii zic ca au facut update cu firmware de Alpina D3 si pe E83 si merge ... mai caut. stima, paul
  13. Da, pare ca face o multime de chestii softul. Din pacate nu merge cu E83. Numai bine, Paul
  14. Salut, Acum vad topicul acesta desi Alex mi l-a pus link pe alt topic deschis de mine prin aceeasi perioada de inceput de an. Eu incerc sa fac modifcarea pe un X3 E83 2010 cu 6HP19 (BMW part number 7591971), firmware existent - 7593314 si am incercat cu firmware-ul de pe Alpina - 7603531 dar da erori multe. O sa mai incerc in weekend cu un rescris de ncs-expert dupa update - poate se linistesc erorile. Nu am atat o problema legata de cum schimba acum cutia - poate un pic mai lenesa in D decat imi doresc - dar vreau sa stiu in ce treapta de viteza sunt. Tu ai aceeasi cutie? ZF 6HP19 cu motor N47D20? Ma bucur ca tie ti-a iesit modificarea. Numai bine, Paul
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.