Jump to content

al3xxxinho

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    un pejos

al3xxxinho's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Eu la vechea masina am cumparat un CHRA cartridge de pe un site din uk. Am facut ceva km cu ea si nu am avut nici o problema. Cartusul vine cu 1 an garantie, indiferent de nr de km si cu fisa de test. Eu unul am fost foarte multumit. http://www.ebay.com/itm/TURBO-CORE-CARTRIDGE-BMW-320D-E90-E91-120D-E87-TF035-TFO35/252285064020?_trksid=p2047675.c100623.m-1&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D38530%26meid%3D41f648aac0644a179a0d62edeccd0b4b%26pid%3D100623%26rk%3D3%26rkt%3D6%26sd%3D161305947233 Am lasat un link, poate ajuta pe cineva.
  2. Va multumesc pt sfaturile si reply-urile voastre. Am citit cu atentie fiecare postare si pot sa zic ca sunt mai nedumerit ca la inceput Intrebarea este cat se poate de simpla: daca schimb distributia, cu ultimul kit de la BMW, pot sa sper ca nu va crapa in urmatorii 60k km ? Multumesc !
  3. Din pacate nimic nu tine pe viata. :ermm: @m15a, din cate am inteles ar fi aparut o revizie noua si finala a kit-ului de distributie la care patinele sunt acum de cauciuc si nu se mai sparg. Din ce cred eu, @fullrespect la acela cred ca se referea. Am atasat si o poza cu ceea ce mi-a trimis vanzatorul, a zis ca a facut-o atunci cand a verificat masina in istoricul BMW. Se poate cumva sa fi schimbat distributia la ei fara ca eu sa mai fiu nevoit sa fac asta ? Din ce imi dau seama pe acolo, s-au schimbat destul de multe in decursul anilor. Multumesc !
  4. Multumesc frumos pt raspuns. Ca idee, va mai exista vreun risc sa crape dupa ce o schimbi ? Intr-adevar este ceva mecanic si intotdeauna vor exista riscuri dar parca totusi m-as multumi cu unele mai mici. Vazusem pe undeva ca, chiar si asa, tot incepe sa faca problemr dupa un nr mai mic sau mai mare de km. ( iar numerele nu erau deloc incurajatoare ). Toate cele bune!
  5. Salut Lucian, Am vazut thread-ul cu pricina dar din pacate nu raspunde la nici una din intrebarile enumerate de mine mai sus. Am zis sa nu ma bag peste persoana respectiva asa ca l-am deschis pe acesta. Multumesc!
  6. Buna seara, Deoarece am vandut fosta masina si am ramas pieton, m-am hotarat sa imi cumpar altceva si m-am oprit intr-un final la ideea de a-mi lua un BMW Seria 3. Acum, dupa indelungi cautari si zeci de topicuri/posturi citite pe diverse forumuri am ajuns la urmatoarea concluzie: - BMW E90 - pre facelift - are motorul M47 care nu are probleme cu distributia si are lanturile in fata ( fabricat pana in 2007 ) - BMW E90 - facelift - are motorul N47 care are probleme cu distributia si are lanturile in spate ( fabricat dupa 2007 ) Ideea este ca am gasit un E90 LCI din 2009 cu pana in 150.000 km, cu istoric la BMW pana in anul 2014, la un pret acceptabil si as fi tentat sa il cumpar. Singurul lucru care ma sperie si care ma opreste sa fac asta sunt problemele cu distributia despre care am citit in nenumarate randuri. Nu m-ar deranja sa o schimb, pana la urma stii ca faci asta si stai linistit dar am mai citit si ca ar putea pica dupa ce o schimbi, asa din senin fara sa dea vreun semn sau sa faca vreun zgomot anume. Daca a da 3000 si ceva de lei pe o distributie noua mi se pare acceptabil, a da peste 2000 de euro pentru a repara motorul in cazul in care se rupe distributia mi se pare sincer mult prea mult. Nu sunt mare cunoscator in domeniu asa ca am sa apelez la sfaturile voastre pentru a putea lua o decizie corecta. Iau in calcul si un BMW E90 din 2007 desi sincer mi se pare putin cam "batran". Am in plan sa folosesc masina in jur de 4-5 ani cu un nr mediu de 12-15.000 de km pe an. In mare parte, am sa enumer cateva intrebari mai jos: - daca as cumpara un M47 din 2007, ce probleme as putea avea cu el in viitor? Poate sa cada distributia si la M47 ? - daca as cumpara un N47 din 2009, exista riscul sa pice distributia din senin, chiar daca pe moment nu da semne de oboseala ( zgomote sau altceva ) ? In afara de distributie, ce alte probleme as mai putea intampina la acest model ? Daca o schimb, dupa cat timp sa ma astept din nou la probleme ? - pentru ambele variante exista probleme cu rugina anumitor parti / piese ? - filtrul de particule este o problema serioasa ? - in cazul in care ati avea de ales intre M47 si N47 pe care l-ati alege ? Multumesc anticipat pentru timpul acordat. Cu respect, Robert Later edit: daca cineva ma poate ajuta cu verificarea unui VIN pentru a vedea daca nr de KM este cel real, contra cost bineinteles, il rog sa ma contacteze intr-un mesaj privat. Multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.