Jump to content

Shaggyw

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bacau

Previous Fields

  • Masina
    Golf 6

Shaggyw's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Exact, dupa multe discutii forumuri din Uk De Ro, am ajuns la concluzia ca cel mai bine iesi daca iti cumperi ceea ce iti place In orice caz am citit ca motoarele n47 intre 2008 si martie 2010 parca, nu mai stiu exact, au nevoie neaparat de distributie noua. Si fata de cele mai noi trebuie sa scoti motorul pentru a pune alta. Modelul 2011 are nevoie doar de patina si inca ceva atat, destul de simplu. Fix acele modele sunt in banii mei, asa ca trebuie sa gasesc una cu distributia schimbata. Daca nu ma orientez spre Passat CC 2009-2010 benzina 1.8TSI 160, mai putine batai de cap, avand in vedere ca merg mai mult prin oras, nu poti compara CC cu seria 3 dar nici sa iau masina ca la orice zgomot sa impietresc ca e distributia pe duca. ( multi au optat pentru motor nou...)
  2. Multumesc frumos pentru reply-uri. Intradevar daca dau pe masina 10k euro, trebuie sa mai am vreo 2k pentru orice eventualitate, plus ca probabil vor fi anumite de pus la punct. In legatura cu piesele la reprezentanta, daca le aduci cu factura nu te pot refuza, bine...tot e posibil sa o faca dar in momentul in care le zici ca te duci in alt parte sunt de acord 99%. Cu revizii si consumabile nu e asta o problema. Toata treaba e ca masina va merge cel mai mult prin oras..fiind si diesel nu e prea grozav, incep sa cada pe ea turbo samd atunci e problema. Pe benzina nu prea gasesc, si oricum consumul probabil este la alt nivel. Probabil ma voi intrepta spre motoarele M, am inteles ca sunt mult mai fiabile decat N. La cat m-am documentat cel mai bine merg cu taxiul, ca e Audi , VW, BMW, toate au anumite probleme de te sperii. Concluzia- Ia-ti ce iti place si suporta consecintele, desi as vrea sa le limitez
  3. Intradevar pare foarte ok masina, mai putin poate interiorul. Nu consideram automata, dar acum nu mai sunt asa sigur.
  4. Aici cu intretinerea ai dreptate. La capitolul piese eu mereu am folosit aftermarket dar firme de incredere precum Sach de astea ca nu le tin minte numele acum, ce tine de bucse si consumabile din astea, le schimb la un mecanic cunoscut, cee este parte de motor sau elctrica reprezentanta, la care le aduc eu piese indifrenet ca sunt aftermakert sau originale, si ies ceva mai ieftin, chiar semnificativ, si pun pe ea si ceva de calitate cel putin medie. Si de multe ori o piesa aftermarket este chiar originala, de ex. pe Golf 6 copresorul este Nissens undeva la 900 ron, daca iei ORIGINAL VW e 1270 ron si e aceeasi piesa , aceelasi model aceeasi serie, aceeasi etichieta, doar cutia difera practic. Acum asta e problema cu intretinerea si cu banii necesari. Sunt convins ca este nevoie de mai multi bani decat cu ce m-am obisnuit eu, dar avand in vedere ca merg undeva maxim 10.000 km pe an, nici nu o "forjez. Cam ce buget anual ar trebui sa am pentru masina, pentru reparatii revizii samd?
  5. Salutare. Am un buget de aprox 10k Euro sa imi iau o masina SH si sunt intr-o ceata totala. In timp ce ma uitam dupa una alta am vazut chestia asta My link Nu vroiam neaparat clasa premium, dar aici s-a ajuns, avand in vedere ca Passat-ul, cel putin mie, mi se pare destul de urat si altceva nu ar prea fi, posibil Insignia care desi e laudata am o reticenta. In orice caz nu imi trebuie o masina asa mare, iar Seria 3 ar fi cam ceea ce mi s-ar potrivi. Consideram un A3 dar...am ajuns la Seria 3. Bmw 320xd 90LCi 177 model 2009, dupa VIN e fabricata 08.2008. Sunt in aer cand e vorba de BMW seria 3 din anii astia. Din ce m-am informat ar fi probleme generale la distributie, dar in rest in materie de fiabilitate nu am ajuns la o concluzie. As fi preferat benzina. Merg 7-10.000 km pe an 70% in oras dar nu cred ca am vazut la vanzare mai mult de 2 benzinare, si multi mi-au spus ca "vai de mn nu lua benzina" ca au avut ei din 2001-ish si au avut probleme...mna.. Masina din anunt ma atrage datorita tractiunii integrale, cutie manuala (mie imi place sa conduc cu manula, + ca nu vreau prb pe viitor cu o automata), navigatie mare ceea ce este ,pt mn cel putin, foarte util, senzorii parcare care nu strica niciodata, de restul nu as avea nevoie, dar eveident cu siguranta nu ma incurca. Si km 150.000 care de ar fi reali ar fi ceva. Minus ar fi pielea dar asta este. Am fost acolo, pentru ca este la mn in oras, mi-a prezentat unul de acolo tot felul de acte, acum ca or fi sau nu legit nu stiu sa zic. In orice caz, ma duc la reprezentanta inainte de a o cumpara clar. La aspect masina este "tipla" si la interior si la exterior, sau asa mi se pare mie. Arata mult mai bine decat Golf-ul meu de 6 ani 77.000 km. Am mai intrebat si prin alta parte despre un sfat de achizitie, despre mai multi constructori, iar la Bmw bineinteles am primit raspunsuri precum "da vrei sa fii jmeker cu bemve", "ia Audi, dar si aia e overrated", "mai bn un Logan nou, ca e noua" samd Voi ce parere aveti de masina asta? Oricum sunt destul de departe de a fi convins sa o iau. Nu stiu ce motorizari sunt mai potrivite cat si fiabile,(177 mi se pare execes) sau daca acel model in sine din anul ala este unul ok. Si nelamurirea mea cea mai mare, sa iau masina din Ro deja adusa? Sau sa merg, cu cineva care stie, in Germania, Olanda sau unde spune ouml, sa o iau? Zic asta pentru ca am vazut ca nu ar fi diferente semnificative la preturi, aici o duc la reprezentanta sa vad ce are si poate daca merg pana acolo, ma duc si degeaba. Zic si eu, nu stiu cum e in "real life". Si cam ce as putea achizitiona cu 10k euro( cu toate tacamurile ), la sedan ma refer, ca am vazut ca este mai scumputa. Multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.