Jump to content

Tarabostes

Members
  • Posts

    220
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Tarabostes last won the day on July 11

Tarabostes had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    Schi, MTB, Alpinism

Previous Fields

  • Masina
    320d xDrive F30

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Tarabostes's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

85

Reputation

  1. Am facut si eu programare...la Bavaria peste o luna au disponibil.
  2. Am primit si eu pe CB notificare cu rechemarea in service...”depozite inflamabile in sistemul de admisie”...
  3. F30 320d xDrive, cumparata dealer Ro, prima inmatriculare februarie 2017, AT Luxury (cu piele coniac, LED adaptiv, navigatie mare) HiFi..89.000 km, revizii in retea, cateva elemente zgariate si revopsite (fara tabla indoita..am imagini) interior spre impecabil. Am vrut/vreau sa cumpar un 330e xdrive de la acelasi dealer, iar la buyback mi-au dat la prima strigare (VIN si 2 poze) 17k euro...Ce ziceti am sanse sa iau mai mult vanzand eu masina sau ma complic? Pe site-urile cu anunturi preturile sunt mai sus...insa de la cerut pana la primit e cale lunga.
  4. @minu94 de cat timp ai stage1?
  5. Am un F30 320d xDrive (2017, AT, am ajuns pe la 85.000 km) si ma gandesc daca merita sa ii fac un chiptunning stage 1: 218 CP si 440 Nm. Cost cca 300 Eur. Asa cum a venit din fabrica (190 CP si 400 Nm) e foarte ok, insa nu m-ar deranja ceva putere in plus, mai ales ca m-am hotarat sa o mai tin 2 ani. A facut cineva pasul acesta? Care sunt impresiile? Merita sau doar risc aiurea sa apara unele probleme? Masina, luata de la dealer si exploatata cu grija, a functionat pana cum impecabil, singura vizita la dealer, in afara reviziilor periodice, fiind schimbarea racitorului prin recall.
  6. Corect, la mine o zgarietura discreta pe bara fata si una pe far au generat o dauna de +2.500 euro pentru ca reprezentanta a schimbat atat bara cat si farul. Asiguratorul a decontat, insa valoarea pagubei pentru un eventual cumparator neavizat poate ridica semne de intrebare. Am pastrat pozele de la constatare, sunt mai convingatoare. @Kragod btw, ce probleme ai avut in garantie de a fost nevoie sa schimbi piese?
  7. Una peste alta, Assymmetric 3 RTF este o anvelopa foarte ok, mi-a placut cum se comportă și pe umed. Ciudat ca nu au facut Assymm 5 RTF.
  8. Luat Assymmetric 3 Runflat, montat and stuff...am facut astazi cam 300km. Aderenta buna pe viraje largi si franare mai ferma, insa la manevre bruste stanga/dreapta masina era mai stabila cu Bridgestone Potenza din echiparea OEM. Cred ca peretii laterali sunt mai tari la Potenza. Good Year amortizeaza mai bine denivelarile drumului, nu doar ca sunt anvelopele noi, probabil sunt si ceva mai moi. Incomparabil mai silentioase, insa masina fiind diesel, nu vad un mare castig. Una peste alta, as fi ramas pe Bridgestone Potenza.
  9. Multa lume se plange de Turanza...nu stiam ca vine ca echipare de fabrica la BMW. Masina mea a venit cu Potenza, de care eu am fost multumit, ca aderenta si stabilitate cel putin. Pana la urma am comandat Good Year Assymmetric 3... Assym 5 si nici recent lansatul Assym 6 nu vin RTF deocamdata si nici Premium Contact 6 de la Conti.
  10. Masinile in esenta sunt asemanatoare, poate ceva mai compact spatiul din jurul soferului la BMW si suspensiile mai confortabile la A4. Motoarele insa nu. 320i este placut la condus, dar nu se infige ca dieselul, iar consumul va fi de benzinar automat, adica mare daca stai intr-un oras aglomerat sau daca tragi mai tare de masina. Eu la masina anterioara 2.0 benzina AT, in Bucuresti nu scadeam sub 12%. Am condus A4 2.0 TDI 150 CP la drum lung, foarte comoda masina, dar evident sub serie 3 ca manevrabilitate/stabilitate pe viraje. Motorul insa mai silentios decat 320d si parca mai economic. (a mea este insa xdrive). Succes cu alegerea...dar, inainte de orice, ia masina cu rulaj mai mic si stare generala mai buna, dotari care ti se par mai utile...restul sunt aspecte cu care te obisnuiesti rapid.
  11. 86.000 rulaj, masina in grafic. Mi-a placut intotdeauna cum se comporta xDrive-ul pe zapada, insa dupa aproape 5 ani am descoperit ca activarea Traction Control o face si mai stabila :)) Am urcat recent pe un drum de munte cu zapada proaspata de 10-15 cm, iar masina s-a comportat exemplar..m-am intersectat cu un SUV Mercedes si a trebuit sa facem niste manevre...l-am uimit pe sofer, 🙂
  12. Toate bune dar, dupa cateva telefoane date pe la furnizori situatia cu stocurile reale pe runflat e cam asa: - Bridgestone Poteza S001 BMW, 2021 cu livrare in 2 saptamani (ce am acum pe masina) - Pirelli P7 au pe stoc - Continental..doar Sport 5 - Michelin doar Prymacy 4 si 3 - Good Year doar Assymmetric 3, 2020..nimic mai nou
  13. @edit povestea ta, o stiu de pe alt topic, m-a facut sa fiu reticent la Sport Contact 5, desi in mod evident nu are relevanta statistica... Nu cred ca sunt diferente foarte mari intre anvelope/branduri, conteaza mai mult dinamica incidentului cu groapa si dimensiunea. Acum niste ani, cu Good Year Assymmetric 3, 225 50 17 normale dar cred ca XL, am luat spre Giurgiu, la viteza f mare o groapa incat mi-am indoit janta pe interior, insa anvelopa a fost ok. Cineva mai sus a avut alta experienta....poate a avut talon mai mic, poate masina mai grea, poate groapa era mai mare. Cu masina sotiei am stricat un Michelin, dand cu spatele, doar ca peretele anvelopei s-a frecat de buza asfatului si a aparut o galma. Deci o conjuntura nefericita, nu musai o anvelopa proasta. Mi-as lua Continental Premium Contact, dar nu am gasit SSR pe ce-mi trebuie mie 😞 ...oricum multe magazine au stocuri vechi, 2020 din ce mi-au spus la telefon...probabil lumea a mers mai putin cu masina in pandemie si vanzarile au fost mai slabe.
  14. Nici eu nu am gasit Assymmetric 5 RTF, desi am intrebat la importator. Am avut Assymmetric 3 normale pe masina anterioara...foarte ok. F30-ul meu a venit cu Bridgestone din fabrica, de care am fost multumit ca aderenta si uzura. As fi tentat sa incerc noile Potenza Sport, dar online gasesc doar normale, nu RTF. Spunea cineva anterior de anvelope cu 66 decibeli...as fi foarte curios despre ce model vorbeste, eu RTF mai jos de 69 nu am vazut pe piata....
  15. Amin! Dupa argumentația aceasta, nici matematica nu mi se mai pare o stiinta atat de exacta... 🙂
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.