Jump to content

WalkerTM

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Interests
    R eng

Contact Methods

  • Skype
    walkernight88

Previous Fields

  • Masina
    520d f10

Recent Profile Visitors

867 profile views

WalkerTM's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Inteleg analogia, dar exemplul nu e tocmai bun. Windows-ul mai face si alte chestii cu licenta, pe cand EVO-ul nu. Anyway off topic :)) Pt Carplay poti sa-i dai provisioning, dar anulezi semnatura din sw, ca sa NU schimbi VIN-ul. Si ramane omul cu FSC-urile lui OE, viata buna, tu ii bagi carplay pe gat la evo si toata lumea e fericita. Pana la urma fiecare isi apara interesul, banuiesc. Cred ca se aplica si aici.
  2. Salutare. De ce are importanta daca FSC-urile sunt sau nu OE? Am auzit cazuri in care nu poti cumpara FSC-uri de la BMW pentru ca echipamentul nu vine cu masina. Eu am testat teoria si mi-au dat reject din 7 nivele de management (Cu connected drive, pana mi-am facut propriul server...) Iar la partea cu Enav2 cu sau fara Wi-Fi, ce ne opreste la adaugarea de Wi-Fi? Sunt doar curios daca nu se poate prin reprezentanta, de ce lumea fuge de activari asa zise "obscure". Pana la urma sunt doar alte chei :))
  3. Update: Problema cred ca venea de la turbina mare (valva de exhaust bypass). Am inlocuit turbina mare cu galerie cu tot si totul e in regula. Din ce am vazut pe cea veche, nu se inchidea valva complet. O voi reconditiona si pe aia s-o am de rezerva.
  4. Buna tuturor, Am cumparat un 740xD care a venit praf. (Motor topit, cutia de transfer de la un 3 series, etc). Am reparat masina totul bine si frumos, iar eu gandindu-ma ca motorul s-a topit, am zis ca si turbinele s-au dus naibii. Asadar am cumparat galeria cu turbine cu tot SH. Nu le-am desfacut sa le verific, le-am pus pe masina si aia a fost. Am iesit cu masina la o plimbare pe autostrada, si mi-am dat seama de la bun inceput ca ceva nu e ok, merge ca un 7 cu motor de 1 litru fara turbo. Ieri am desfacut turbina mica, ce sa vad surpriza: axul rupt. Am luat turbina veche (cea care era pe masina initial) am curatat-o si am montat-o pe masina. Problema este ca nu face boost (presiune), iar de la nu trage a devenit un tractor care trage treptat (parca se tureaza in pasi). Acum e un 7 cu motor de 2 litri si turbina stricata... Am verificat toate furtunele de vacuum, am gasit cel de la EGR spart, l-am inlocuit, nicio schimbare. Am schimbat ambele convertoare de presiune, nicio schimbare. ISTA: la ralantii masina cere 50kgh aer, primeste 35kgh maxim. (Diferenta creste cu turatia: 100kgh cere, primeste 70kgh si tot asa) Presiune la senzorul MAP de pe admisie, nu trece de 1050 mbar. Am schimbat senzorul, nicio schimbare. Erori avem doar 2 care sunt exact ce vad si eu la ECU Diagnostics: Air Mass fault si Charging pressure Fault. Am schimbat si actuatorul electronic de la turbina mica, nicio schimbare. Il vad cand turezi motorul cum se misca, nu e blocat. De asemenea vad si actuatoarele de vacuum cum se misca si dupa ce opresc masina cum revin inapoi la initial. Vid ramane in instalatie caci daca trag vreun furtun dupa 10 sec de la oprire inca se aude cum trage aer... Are cineva vreo idee?
  5. Am ZGW-1 High dar folosesc emulatorul asta (atasamente) Dar nu are legatura cu emulatorul, sper. NBT-ul il vede si il pot coda. E ceva legat de ethernet, aparent, pe Entrynav...
  6. Salut tuturor, Am facut retrofit la HU_Entrynav (2014 - Magneti Marelli) pe un F10 pre-lci (06/2010). Am folosit emulatorul, totul functioneaza perfect (navigatia, pdc, radio buttons, etc). Problema e ca in E-sys apare direct la connection by VIN, ZGW-ul. Daca ma conectez la ZGW, pot citi, dar nu pot scrie FDL (imi zice ca FDL was coded, dar la urmatorul read, nu s-au schimbat valorile). Am incercat sa fac un DHCP server pe laptop, imi aloca 2 IP-uri pe langa cel al windows-ului (unul este ZGW, celalalt este HU). ZGW-ul pot sa-i dau ping, pot sa ma conectez. Pe celalalt nu pot da ping, (request timed out) si cand ma conectez, activez FA (cu VIN-ul unitatii), iar la read, imi spune 0 ECU. Am incercat si cu un router, si acelasi lucru, in reteaua routerului apar 3 ip-uri (calculatorul, ZGW-ul, si HU) dar ping la HU e request time out si connect cu e-sys returneaza aceleasi rezultate (0 ecu) E predispus cineva sa ma ajute? Chiar nu am idei... Multumesc!
  7. Adevarat ce spui. Aparent MagnetiMarelli in RFQ-ul de la BMW au pus ca optiune Gyro. M-am uitat in schematica, dar intradevar, nu e chipul pe placa. Acum mai e posibilitatea sa-l pun pe placa, si sa-i reconstruiesc traseul, ca multe componente nu sunt, sau pot sa cumpar un emulator ) Ma poti ajuta cu emulatorul? Am nevoie de cel legat pe MOST si sa scoata CAN la 500kbps? De asemenea merge pentru unitatea in cauza, si daca da, daca in viitor vreau sa-mi pun NBT sau NBT Evo, pot face si aia? Si fara masina, pe masa, nu pot sa-l pornesc. Ii trimit la 500kbps mesajele 130 (ignition) si 12F (NBT Wakeup), dar display-ul ramane negru. (Dispare no signal). (Ventilatorul merge, conexiunea eth se face, dar nu pot sa-i dau ping, etc...) Lasa-mi un PM cu niste date de contact, ca vad ca esti din TM. Dau o bere/cafea
  8. HW 004 De la 10 nu mai au GYRO. Si n-am tras CAN2 din ZGW... Da pot face aia cu MOST-ul scos? (D-aia astept loop-ul de MOST)
  9. Si fara emulatoare. Pana acum merge NBT-ul pe masina, porneste, se opreste, merge cu controlleru de pe CIC. Trebuie sa-mi ajunga loop-ul de la MOST, si sa fac conexiunea de diag pentru Kombi. (folosesc 2 transcievere de can) Nu prea am timp sa-mi bat capul cu ea momentan Probabil ca cea mai buna varianta e sa iau un emulator, da ce mai invat?
  10. Daca vine cu sw pt f10, ii incarci FA cu VO pe care-l vrei, an dupa 2012/07 in cazul nbt si aia e. Asa stiam eu... Si daca nu e sw ce trebuie, poti si cu e-sys sa-l flash-ui Eu vreau sa-mi retrofit-ui un NBT mic pe f10 06/2010 si ma lupt cu vantul de ceva vreme... (Fara sa schimb CAS, PDC, etc..) Unitatea in cauza:
  11. O luna mai tarziu... Ce an e masina (luna/an fabricatie)? De asemenea, ti-ai rezolvat problema, nu? Sau ai pus inapoi ZGW1? Stiam ca daca e inainte de 09/2010 sau ceva de genul, trebuia schimbat si CAS-ul si alte prostii. Sunt curios daca ti-a mers pana la urma
  12. Salutare, De ceva timp tot ma chinuie gandul sa schimb CIC-ul cu un NBT. Masina e din 2010 si are ZGW1 High. Din ce am citit pe ici si colo, unii spuneau ca hardware-ul e acelasi, table mapping-ul e altu, si ca un flash de la ZGW1 cu soft-ul de 2 ar rezolva multe probleme... (sa nu mai fie ZGW MOST master, sa porneasca HU prin CAN2, etc)... In schimb am vazut la multi ca isi cumparau ZGW2, iar flexray-ul nu se mai initializa, ceea ce nu pare a fi film. Amaratul meu e in cutie de metal si e singur la "parinti". Merita sa-mi bat capul cu flash de ZGW2? Astept pareri si pareri, si chiar dornici din Timisoara la o poveste pe tema asta.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.