Salut, La prima vizita la reprezentanta ca urmare a acestui recall, mi-a fost schimbata doar partea de tubulatura prin care circula aerul si a fost facuta o constatare cum ca racitorul de EGR este colmatat si trebuie schimbat tot pe costurile producatorului. Asta s-a intamplat undeva la inceputul lunii decembrie 2018. Fiind problema cu stocul pentru racitor, am fost informat ca cel mai probabil abia prin februarie / martie imi vor schimba si racitorul de EGR. Au mai constat si faptul ca galeria de admisie are calamina si ar fi bine sa o schimb (aprox 8000 RON toata afacerea - pe costurile proprietarului). Dupa ce am plecat cu masina din reprezentanta, am condus 5 km si mi-a aparut in bord martorul de "check engine". M-am intors la reprezentanta le-am explicat ca masina nu a avut nici o problema inainte sa lucreze ei acolo, iar raspunsul a fost ca eroarea apare din cauza calaminei din galeria de admisie. Am circulat asa cu masina pana cand mi-a fost schimbat racitorul de EGR, dupa care am fost la alt service unde mi-a fost data jos galeria de admisie si curatata. Dupa operatiunea de curatare a fost facut testul cu ISTA pentru admisie, toti parametrii sunt normali, dar inca am martorul de "check engine" aprins. Codul erorii este "24CE00 - Hot film air mass meter: Ratio of measured to calculated air mass too high" . A fost verificat tot circuitul sa nu existe scapari de aer, a fost schimbat EGR-ul, a fost schimbat debitmerul, dar problema inca persista. Valva de la EGR ramane tot timpul inchisa. Daca incerci sa o deschizi manual din ISTA, merge. A mai intalnit cineva aceasta problema? Se poate sa fie de altundeva problema? Multumesc!