Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Mai avem 3 camere disponibile!!! ×

Hea5k

Members
  • Posts

    48
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E90

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Hea5k's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. Tocmai am rulat testul din ISTA pentru EGR valve și stă tot timpul pe 0 deși sub capota se aude acționând. Am găsit și informații despre resetarea adaptărilor, unele surse spun ca s-ar face automat în mers.
  2. Salutare, Ma poate lamuri și pe mine cineva mai priceput daca este normala deviația de 15% la valva EGR. Am următoarele valori citite pe ISTA la relanti: 733 Exhaust-gas recirculation valve: Position 34.33% 734 Exhaust-gas recirculation valve: Activation signal 13.05% Masina in speță este un F30 2.0d B47. Rechemarea pentru EGR a fost făcută acum un an. Nu are niciun cod de eroare stocat, însă motorul îmi pare mai zgomotos la relanti. De asemeni următoarea valoare stă blocată la 500hPa, posibil un senzor defect? 737 Exhaust gas pressure before diesel particulate filter Multumesc anticipat.
  3. Salutare, Are cineva un link valid pentru FSC Generator v.1.0.1.5 de la Sedoy? In toate forumurile straine link-urile sunt expirate. As fi recunoscator daca cineva il are si il poate incarca. Am atasat si FSC Generator v1.91 pentru cine are nevoie. https://limewire.com/d/e220c0e4-5f15-47d3-bc16-a3067a3be090#rbEQ8e7MTxodBpDAw_q6HUXesqNmUWdjMS_UDztoA6k
  4. Buna ziua. Am și eu urmĂŁtoarea problema la un m47: uneori trage foarte greu, de parca nu ar intra turbina, abia pe la 3000rpm se simte ca trage, alteori merge ok. Turbina este schimbatĂŁ, am verificat DPF, ĂŽși face regenerĂŁri, MAF senzor mi s-a confirmat ca este ok. Boost pressure are un lag de 4-5 secunde pana ajunge la valoarea optima, senzorul MAP pare sa funcționeze. Mi-a rĂŁmas de schimbat furtunasele de vacuum și am ĂŽnțeles ca mai exista o electrovalva la vacuum care trebuie schimbatĂŁ. Ămi poate oferi cineva mai multe detalii, de cati m de furtun este nevoie și ce diametru, câte furtunase sunt de schimbat și ce este acea electrovalva? De asemeni, dacĂŁ s-a mai confruntat cu astfel de pierderi de putere, ați gĂŁsit o soluție?
  5. Salutare. Am o problema cu oglinzile de ceva timp, nu funcționeazĂŁ ajustarea, plierea, probabil nici ĂŽncĂŁlzirea pe ambele. Pana acum nu am verificat, dar acum câteva zile am scos capacul de la oglinda și toate firele par in regula. E vorba de un e90 nfl. Am verificat siguranța care la fel este ok. Butoanele sunt funcționale și le citește ok poziția, am verificat in ista. Codarile sunt fĂŁcute pentru pliere și pliere din cheie, nici asta nu funcționeazĂŁ, și nu da nicio eroare pe tester. Probabil circuitul este intrerupt undeva, știe cineva dacĂŁ mai este vreo siguranța pentru oglinzi sau unde se afla conectorul oglinzii, e nevoie sa dau fata de usa jos? Cineva mi-a recomandat sa resetez bateria, are idee cineva cum se reseteazĂŁ bateria?
  6. Exista soft-ul și pentru cutia de pe E90 Pre-FL M47TU2? Ce versiune de sp daten e nevoie?
  7. ĂncĂŁ un simptom, consum crescut. De la maxim 6% cât era ĂŽnainte a ajuns la 9. Nu ii dau de capĂŁt, vreo pĂŁrere?
  8. Nu știu ce valori are, cel care mi-a fĂŁcut diagnoza a zis ca sunt ok. A verificat și la relanti, la 2000-3000rpm. Presiunea maxima se verifica in mers? Legat de temperatura apei la 97C, e normala?
  9. Salut. Ăntâmpin și eu urmĂŁtoarea problema pa un 320d: cam dupĂŁ 100km/h mașina nu mai trage se parca nu ar mai intra turbo. Am pus diagnoza, nicio eroare, valorile de aer, presiune filtru, presiune EGR sunt bune. Injectoarele au valori ok, termostatele au fost schimbate. Temperatura sta la 89 in mers, ce am observat e ca la relanti apa se ridica la 96-97C. Am ĂŽnțeles ca ar avea o pompa auxiliarĂŁ care trebuie sa ĂŽntre la relanti. Uleiul la motor schimbat acum 2000km, am trecut de la Castrol la OEM, filtrele acum 12k, dar am ĂŽnțeles ca filtrul de aer ar trebui schimbat la fel de des ca uleiul. Cutia este automata, uleiul a fost schimbat, dar suspectez și convertizorul pentru pierderea de putere. Cineva care a avut simptome asemĂŁnĂŁtoare și ce ar mai trebui sa verific?
  10. Cam mult 2 litri, ĂŽn condițiile ĂŽn care am bĂŁgat 3l antigel si 2.7l de apĂŁ distilata pana la nivel.
  11. Am schimbat acum 2 saptamani antigelul la un e91. Vechiul proprietar folosise g12 roz, am trecut la g11 albastru. Am lĂŁsat sĂŁ curgĂŁ tot lichidul prin busonul de la radiator pana nu a mai curs niciun strop. Ideea e ca dupa ce a circulat lichidul prin instalație a cĂŁpĂŁtat tot o culoare rozulie, de la vechiul lichid. Ar putea cauza coliziuni sau alte probleme acest amestec?
  12. Pentru flansa dinspre diferential e nevoie de demontarea cardanului? La fel are semne pentru suruburi?
  13. Vreo imbunatatire dupa ce au schimbat flansa de la cardan? Am si eu aceeasi problema si intre trepte dar se intampla doar la turatii mici pana in 1800 rpm.
  14. Pentru flansa din spate e necesara demontarea cardanului? Se ĂŽnsemneazĂŁ si pozitia flansei sau doar pe cardan? Are importanta cum sunt puse suruburile(cu polițĂŁ spre spate/fata)?
  15. ISTA se ocupa doar de diagnoza sau se pot face si codari, modifica parametri cu el? ISTA e capabil de FDL coding? Si de unde se pot descĂŁrca sau obține VO-urile?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.