Jump to content

535D NU MAI TRAGE!


angelcm

Recommended Posts

Pai PRESSURE CONVERTER=electrovalva . Tu ai schimbat-o la EGR , mai sunt 2 identice la turbina. Poti sa o pui pe aia noua de la EGR ca oricum nu influenteaza prea mult si mai cumperi una si le ai pe amandoua de la turbina bune.

 

Pana acum, nu am schimbat nimic, nu stiu de unde ai banuit ca am schimbat valva EGR :).

 

Azi voi merge la BMW iau senzorul si il pun sus. O sa puna si testerul pe el si vom vedea daca trebuie schimbat si al doilea.

 

Sincer, sper sa nu...dar o sa vad.

 

Oricum voi scrie aici care a fost rezultatul, poate va mai folosi cuiva acest topic.

Link to comment
Share on other sites

Dragilor...dati-va seama ca inca nu imi este rezolvata problema...e foarte ciudat ce se intampla, dar se intampla. totul e ok pe tester, dar cand masina merge in sarcina, apare eroarea si nu mai trage. Nu stiu exact ce eroare, dar am vaz si ceva cu increased emision. Inainte imi spunea chestia cu service-ul. Oricum, am lasat-o acolo si sper ca maine sa ii dea de cap....

 

:( cam asta e starea acum.

Link to comment
Share on other sites

te-am intrebat de la inceput de increased admision,dar nu ai raspuns. Aceeasi problema am avut si eu la un 525 e60, si era filtru de particule .Daca stergi eroare o sa iti mearga normal, o sa traga 20,30 km dupa care se infunda din nou filtrul de particule si nu mai trage.
Link to comment
Share on other sites

Eu am patit asa la un 530d.Eram in DE si am fost la reprezentanta unde mi-au dat verdictul de schimbat turbina.La sfatul colegilor de club nu am schimbat nimic pentru ca mufa de la actuatorul turbinei era oxidata(la 530d e actionata electric)In tara am curatat mufa si totul a fost OK.Masina a facut 90 de mii de atunci.Multumesc colegilor de club pentru ca nu am cheltuit 1600 euro degeaba. :drinks:
Link to comment
Share on other sites

turbina mea (e46) este actionata electric ,nu prin vacum :D

 

535d le are pe vacum...nu trebuia sa fie evolutia tehnologica ?! :)

La asta m-am gandit si eu de am zis ca sunt actionate electric. Cred ca era mai vechi proiectul cu motorul de 2993cmc bi-turbo si cand l-au produs l-au lasat asa.

 

Dragilor...dati-va seama ca inca nu imi este rezolvata problema...e foarte ciudat ce se intampla, dar se intampla. totul e ok pe tester, dar cand masina merge in sarcina, apare eroarea si nu mai trage. Nu stiu exact ce eroare, dar am vaz si ceva cu increased emision. Inainte imi spunea chestia cu service-ul. Oricum, am lasat-o acolo si sper ca maine sa ii dea de cap....

 

:( cam asta e starea acum.

Daca iti aparea eroare in bord si pe navi „increased emissions” cum e totul ok pe tester? Automat DDE-ul inregistreaza eroarea si trebuie sa apara pe tester provenienta ei. Cine ti-a facut diagnoza?

Link to comment
Share on other sites

Am pus atasate doua imagini ale testerului.

 

Acestea sunt erorile care le vede.

 

Care e parerea voastra?

 

Vreau pareri avizate, si pertinente.

 

Nu scriu presupunerile mele...asta dupa ce am schimbat cele doua piese: Pressure converter, care mi-a eliminat alte doua erori.

 

In rest nu am mai schimbat nimic.

 

Motorul, acum trage, dar in momentul in care ii dau talpa, sa spun asa, imi afiseaza la bord un mesaj de genul: A fost redusa puterea motorului, conduceti cu atentie pana la cel mai apropiat service.

 

Daca merg cu el fin, cu eroarea pe bord...pana in 1800rpm, e ok. Daca il turez, se opreste.

 

Mai precizez ca in rampa, presiunea care o vede testerul e 310bari la ralanti, iar cand il pun in sarcina, urca pana la maxim 550-600bari, ceea ce nu e ok.

 

Daca mai aveti intrebari, puneti-le si va lamuresc, daca pot.

 

Poate ma lamuriti si voi pe mine :|

 

Daca puteti sa imi spuneti si ce reprezinta codurile care sunt pe erori, ar fi minunat. Nu le-am gasit pe net...

post-47492-0-97440000-1303500853_thumb.jpg

post-47492-0-20547200-1303500861_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Am sa incerc sa explic pe scurt.

Turbina e comandata de computer, in functie de presiunea ceruta si cea citita de senzorul de presiune.

Presiunea ceruta si cea citita trebuie sa fie aproximativ egale. In caz contrar, turbina intra in regim de avarie (limp mode).

 

In acelasi timp se inregistreaza o eroare. Positive deviation (daca presiunea inregistrata e mai mare decat cea ceruta) sau negative deviation (daca presiunea inregistrata e mai mica decat cea ceruta).

Spre exemplu daca turbina are depuneri de calamina la geometria variabila, vanele geometriei raman blocate (in principiu pe maxim) iar turbina furnizeaza o presiune mai mare decat cea ceruta. La fel se intampla daca electrovalva de comanda a turbinei se blocheaza sau agata (la motorizarile care au turbina cu comanda vacuumatica).

 

De asemenea limp-ul mai poate fi provocat si de un furtun de presiune crapat. In acest caz, in sarcina se aude un fasait destul de pronuntat din zona motorului, pana sa intre turbina in regim de avarie.

Turatia la care turbina intra in limp poate difere, in functie de gravitatea defectului.

 

EGR-ul nu are nici o treaba cu limp-ul. Cu atat mai putin electrovalva de comanda.

 

Dsr pentru o diagnosticare corecta, trebuie neaparat o diagnoza.

 

A precizat mai sus ca nu.

 

 

recitind topicul, am constatat ca acum, masina mea intra in "limp mode" cum ii spuneti voi...

 

 

ce e de facut?

 

Am descris mai sus cum se comporta acum. Inainte de a schimba cele doua supape, nu tragea, si acum daca le pun inapoi, nu trage. Daca le pun cele noi, trage, dar cand ajunge la 2000rpm, intra in limp mode, adica se opreste motorul...scot cheia, o bag la loc, pornesc si merge...pana ajunge iar la 2000rpm

 

:(

Link to comment
Share on other sites

Am dus-o intr-un final la Autotransilvania iar cei de aici au spus ca exista posibilitatea sa fie senzorul de pe pompa de inalta presiune sau pompa de inalta presiune.

 

Maine cica s-ar putea sa vina acel senzor de la Bucuresti, daca nu vine maine, doar saptamana viitoare!

 

De unde sa fac rost de un senzor??? Stie cineva daca se gaseste asa ceva si altundeva?

 

02 Measuring unit, fuel 1 13517787186

post-47492-0-09980600-1303891419_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

A mai spus mai sus un coleg, reamintesc si eu : actuator turbina gripat. Merita incercat

 

 

o sa incerc si aia...dar deja de aproape doua saptamani nu mai stiu ce sa zic...

 

 

Pe bune ca deja e exagerata...masina asta...

 

Nu stiu ce sa ii mai fac...va dati seama ca daca si ce de la reprezentanta au zis aberatii...ce pisici sa fac? Sa o duc la Munchen??? :surrender:

 

 

Chiar e ciudat...a fost una, iar acum e alta...

 

Ca, daca pun inapoi cele doua supape pt turbo, merge la fel...nu mai trage, dar nici nu da erori... doar cele ca nu functioneaza supapele pt turbo...\

 

 

Nu stiu ce sa mai spun...

 

In cluj nu e nimeni care sa ma ajute???

 

sigur nu e piesa asta :)

 

cand e dusa piesa aia nu iti mai sta bine la ralanti , fluctueaza , ca sa zic asa :)

 

 

Si eu ma gandesc la asta...motorul merge perfect, porneste f bine, dar il taie cand ii trebuie combustibil la forta...nu stiu...

Edited by angelcm
Link to comment
Share on other sites

Pe bune ca deja e exagerata...masina asta...

 

Nu stiu ce sa ii mai fac...v

 

iti dai seama ce mecani avem ?! pinch.png

 

nu esti tu de vina ca ai cumparat masina asta (si nici masina nu e de vina), de vina sunt idiotii care cer pret calculat in kilul de aur la manopera ca sa iti faca nimic la masina sau sa incerce sa schimbe aia,aia ,aia poate ,poate se rezolva...wacko.gif

 

sau eventual sa inveti tu mecanica ca sa le zici ce sa faca...eu mecanici de la noi ii consider montatori si atat (schimba co*ie asta si el schimba), daca vi cu o problema la ei ,habar n-au !

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

iti dai seama ce mecani avem ?! pinch.png

 

nu esti tu de vina ca ai cumparat masina asta (si nici masina nu e de vina), de vina sunt idiotii care cer pret calculat in kilul de aur la manopera ca sa iti faca nimic la masina sau sa incerce sa schimbe aia,aia ,aia poate ,poate se rezolva...wacko.gif

 

sau eventual sa inveti tu mecanica ca sa le zici ce sa faca...eu mecanici de la noi ii consider montatori si atat (schimba co*ie asta si el schimba), daca vi cu o problema la ei ,habar n-au !

Mecanicii au probleme la diagnoza peste tot in lume: vezi ce era sa pateasca si DSF cu radarul, in Olanda...poti sa vezi si in state ce trasnai fac mecanicii, si ce pot sa spuna...am comunicat cu cineva din DE care avea prb cu camera de night vision...l-au tinu vreo 2 luni pana i-au gasit problema...

Link to comment
Share on other sites

chiar asa sa fie...eu cred ca mecanicii din ziua de azi ar trebui sa fie toti ingineri frate...ca la cata electronica si computere au masinile de la o vreme incoace...nu se mai descurca cu sarma si clestele si ciocanul, of course. Se uita la ele ca vitelul la poarta noua...

 

Nu stiu ce sa faca. Sunt niste montatori! Atat! E foarte corecta afirmatia ta...din pacate

Link to comment
Share on other sites

1.535 D-ul are turbine actionate de vacum ( nu sunt electric actionate) va spun sigur ca am si eu aceeasi masina.

2.Daca pe bord apare eroarea aia cu emisions....problema este ori de la catalizator infundat ori de la filtru de particule infundat.

3.Pune-o pe un tester BMW ( DIS sau ISTA/D) si masurati presiunile inainte si dupa filtru de particule iar acolo in tester scrie cat trebuie sa fie,daca nu sunt egale cu cele pe care zice testerul ca trebuie atunci este infundat filtrul si de aceea nu trage masina ( daca erai din Timisoara sau din apropiere ti-o faceam eu...)

4.Scaneaza cu unul din cele 2 soft-uri mentionate mai sus si pune aici pe topic valorile.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.