Jump to content

Probleme 520i e39


Recommended Posts

Detin un BMW 520i din 1997. Una din problemele mele ar fi martorul de ulei aprins pe rosu la relanti. Dupa ce am pornit masina si se ridica acul la temperatura mi se aprinde martorul de ulei pe rosu. Daca o accelerez martorul se stinge, problema fiind doar la relanti. Cateodata se mai simt si niste trepidatii la motor cand martorul este aprins. Am schimbat pompa si sonda de ulei, dar problema inca este. rog cine s-a mai confruntat cu aceasta problema sa ma ajute. Multumesc anticipat!
Link to comment
Share on other sites

Nu face suficienta presiune in rampa la relanti..exact problema asta o am si eu la M52B28...in rest motorul merge impecabil..asta e..cand trebuie sa stea in relanti(ex..la semafor) pun masina in N si calc f putin acceleratia, un plus de 50rpm..si martorul nu mai palpaie(nu-l lasa sa stea aprins rosu!!!accelereaza masina f putin)..cred ca o rezolvare imediata(sau mai bine zis o mascare a problemei dar care poate avea alte consecinte in viitor)ar putea fi folosirea unui ulei cu vascozitate crescuta la cald..gen 10w60 Edited by coleman
Link to comment
Share on other sites

eu cred ca rezolvarea ar fi sa testezi senzorul.daca indica corect si pompa de ulei. . nu ulei mai gros.

Poti sa pui tu ce ulei vrei, degeaba daca nu are cine sa il pompeze..

COnsecintele sunt ca daca mergi asa mult vreme.. cam faci praf motorul..

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat pompa si sonda de ulei, dar problema inca este. rog cine s-a mai confruntat cu aceasta problema sa ma ajute. Multumesc anticipat!

 

mie sincer imi face masina asa de cand am luat-o(cam de 1 an si jumatate-20 000km) motorul merge impecabil..

Edited by coleman
Link to comment
Share on other sites

Detin un BMW 520i din 1997. Una din problemele mele ar fi martorul de ulei aprins pe rosu la relanti. Dupa ce am pornit masina si se ridica acul la temperatura mi se aprinde martorul de ulei pe rosu. Daca o accelerez martorul se stinge, problema fiind doar la relanti. Cateodata se mai simt si niste trepidatii la motor cand martorul este aprins. Am schimbat pompa si sonda de ulei, dar problema inca este. rog cine s-a mai confruntat cu aceasta problema sa ma ajute. Multumesc anticipat!

 

este o problema mai mare sau mai mica,.... intra-devar daca chiar nu ai presiunea minima in relantiu e clar ca se aprinde becul dar presiunea poate sa fie in grafic dar sa te informeze martorul gresit vezi daca sonda de ulei e ok sau daca sunt uzate oringurile de la sonda din elementul filtrant ......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.