Jump to content

VAND BMW 850 CI af. 1991 full _11.000 euro


mci

Recommended Posts

Salutare, am vazut pe aici o gramada de comentarii despre seria 8 cred ca foarte putine sunt realiste.

In primul rand este o masina de colectie ce face parte dintr-o serie limitata, trebuie precizat ca la vremea ei, conceptul a fost destinat ca reprezentand concurenta directa pentru Ferrari. Masina nu atinge 300 km/h asa cum se arata pe aici, toate modelele au fost limitate electronic la 250km/h. Este insa un sentiment foarte placut ca la 200 km/h cind ii calci pedala sa te bage la propriu in scaun.

In al doilea rand discutiile despre intretinere si consum sunt exagerate si probabil scrise de cei care nu au condus asa ceva niciodata sau poate doar o data in viata, eu circul aproape zilnic cu masina consumul extra urban nu depaseste 16 l% iar cel urban 20 l%., ceea ce pentru motorul ei si ma refer aici la cel de 5l este absolut normal si putin spun eu. Cit despre impozite si taxe Rca-ul este 650 ron iar impozitul este cam 8000 ron.. mult dupa parerea mea ..dar asta nu e vina masinii !!!.. se pot gasi insa variante de inmatriculare pe BG sau alte tari.

 

Pentru adevaratii fani , BMW seria 8 reprezinta varful..mai sus de atat nu exista .. comentariile rautacioase nu pot veni de la un adevarat fan BMW... Seria 8 reprezinta si la aceasta ora un exemplu de tehnologie germana poate cel mai elocvent.

 

Asadar pentru impatimiti ofer spre vanzare un astfel de model, absolut 100 % original si functional la un pret mai mult decit decent : 11.000 euro cash.

mai jos sunt citeva caracteristici ale masinii:

 

BMW 850i - fabricatie 1991, V12-5000cmc, 300 CP, benzina – cutie automata in 3 moduri Sport , economic, manual, negru metal, full electric, volan electric, 4 x geamuri el , oglinzi el, incalzite+heliomate, scaune electrice incalzite+memorii, tapiterie piele neagra impecabila, 2xclimatronic,computer bord complet, radio cd original, spalator faruri, jante aliaj 16 originale, trapa el,senzori lumina, 3 chei originale, carte service si toate cartile masinii...revizie facuta de 2 zile... MASINA DE COLECTIE, FACE PARTE DINTR-O SERIE LIMITATA !!! TOTUL FUNCTIONAL SI TOTUL ORIGINAL

post-47733-0-93935000-1304155950_thumb.jpgpost-47733-0-65297500-1304155967_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Concurenta la Ferrari era conceptul M8 cu 558 cai, nu 850i cu 300 cai si 7.4 secunde suta.

Ce vinzi tu nu e nici o serie limitata , au fost facute 20.072 bucati. Probabil te refereai la 850csi care s-a fabricat in 1510 bucati, dar aia e alta masina.

La pretul pe care il ceri pe ea, ar trebui niste poze mai concludente.

Link to comment
Share on other sites

O fi bine sa dai masina din `91 care papa o gramada de bani si sa`ti iei cu banii de pe ea,masina din `05 sau `06?!:)))

acu si tu compari mere cu masline

hai sa nu isi ia nimeni ferrari ca consuma mult si polueaza, nu ? mai tine si de buzunar, nu toata lumea isi ia masina dupa consum si nici dupa anul de fabricatie . poate isi ia corvette din 94 cu motor de 7000 dupa asta, de unde sti tu ce vrea omul ?

Link to comment
Share on other sites

Cica unicat! Numai te faci de ris cu asemenea remarci,dragule.Nu sintem de la tara sa punem botul la asa vrajeli de buftea! Sa nu mai zic de pret. Unicat :))) O tocatoare de bani,aia vinzi sa sti,nu unicat.Poate CSI este unicat...

Si sint un fan si mi-as dori asa ceva,dar,sa nu cadem in deridere cu asa remarci!

Edited by cristio13
Link to comment
Share on other sites

Evident ca ai exagerat prin a spune ca masina este unicat si serie limitata, e drept ca nici nu vezi multe pe strada, de fapt nici nu cred ca la noi mai vezi vreuna pe strada, insa e putin deplasat termenul de limitata. Vorbesc acum din punctul de vedere al unuia care a vrut sa cumpere asa ceva si am testat cateva, toate in mintile lor cu revizii la zi la BMW, insa din pacate nu m-au impresionat ca si performante dinamice, am incercat atat 850 fabricatie 97, deci ultimul facut pentru ca in 98 a incetat productia, cat si pe cea din 91 cu cutia clasica. Masina imi place foarte mult, si te face sa te simti foarte bine in interior, e construita in jurul soferului, insa performantele ei raportate la motorul imens sunt slabe, masina mi s-a parut greoaie atat in ceea ce priveste manevrabilitatea cat si demarajul, daca nu as fi vrut o masina de zi cu zi si fiabila as fi luat-o intrucat nu ma deranja consumul aici, inca nu am renuntat la idee si as vrea una doar de dragul de-a o avea. Clar nu este o masina de zi cu zi si cu atat mai putin in Ro, iar ca si fiabilitate e destul de problematica intrucat la vremea ei a fost foarte avansata electronic/mecanic motiv pentru care dupa atatia ani multe cedeaza si nu-i deloc ieftin s-o repari, in conlcuzie pretul cerut de tine este foarte mare(mai ales pentru piata din Ro), desi in Germania sunt si mai scumpe de atat, e o masina pe care probabil sa si-o cineva pentru colectie sau s-o tina in garaj neimatriculata, pacat ca nu se aplica si la noi regulile din Germania unde poti scoate numere doar cat mergi cu masina si platesti taxele aferente. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.