Jump to content

nevoie de ajutor cu un e34 520i


neotrim

Recommended Posts

Salut, sunt nou pe aici dar am cateva probleme cu masina... sunt un mare fan e34 touring si cand in sfarsit am reusit sa imi iau unul am descoperit mai multe probleme... am un 520i vanos touring din octombrie 1993...

In primul rand am suspensia foarte proasta, spatele este foarte coborat si cand se pune greutate pe el se lasa si mai tare, prin greutate vreau sa spun 2 persoane si plinul cu 80 litri nimic mai mult, cand iau un obstacul se aud sunete foarte puternice in habitaclu nu conteaza cat de mic e obstacolul, cand o pornesc dupa 2 minute relantiul nu mai e stabil, in jur de 600 rpm apar vibratii si oscilatii puternice, dupa 5 minute de oscilatii se stabilizeaza....

Am incercat sa ii schimb bujiile si cand am desfacut bobina de la prima bujie din fata am gasit bujia acoperita total cu ulei, nu stiu daca asa ar trebui sa fie sau e defecta garnitura... si cateodata nu da drumul ambreiajului in turatii mici, trebuie turata peste 2000rpm sa traga de pe loc... in rest sunt multumit de motor...

Orice parere in legatura cu aceste probleme imi este de folos si voi fi recunoscator.

Va multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Cat ai dat pe masina? Cand ai cumparat-o, ar fi trebuit sa iei si un mecanic cu tine (daca tu nu ai fost in stare sa remarci "defectele" acestea la cumparare).

Cel mai bine e sa mergi la un service (sau mecanic priceput), macar pentru o evaluare a problemelor.

 

Zgomotele puternice de pe spate inseamna de obicei o bucsa, facuta praf. Uleiul de pe bujii poate insemna mai multe lucruri...

Link to comment
Share on other sites

900 euro inmatriculata pe bulgaria, am fost la service si mi sa spus ca am probleme cu telescoapele si ca imi trebuiesc schimbate, la motor nu a umblat, am umblat eu cand voiam sa ii pun bujii noi si am vrut sa stiu modelul... masina in sine nu e rea si am cumparat-o ca pe un proiect de personalizare dar cea mai mare problema o am la suspensie, cunoasteti vreun site de pe care pot gasi elemente de suspensie la preturi convenabile? am gasit preturi monstru pe internet si nu mi le permit
Link to comment
Share on other sites

amortizoare gasesti intre 40 si 80 de euro. Alea la 40 sau sub o sa le schimbi imediat, gen 20k km .. Amortizoarele se schimba cu tot cu flanse, ale troncane rau.. si la touring mai era o bola.. la masini neglijate si abuzate se sparge/crapa oala de amortizor spate

Sa dai jos plastice si carpeta pe acolo pe acolo sa verifici daca e cazul si la tine.

 

 

 

 

Normal e posibil sa ai sistemul SLS, dar probabil ca e defect. practic ala nu permite sa se lase masina cand e incarcata in spate, se autoregleaza garda masinii.. Dar daca e defect...

trebuie sa cureti bine motorul(nu cu jet de apa ci usor cu o carpa) sa mergi putin sa vezi pe unde iti scapa ulei. Cel mai probabil pe la garnitura capac chiulasa..

 

Verifica tot ce inseamna furtune de aer, de vaccum, curata/schimba regulatorul de relanti, admisia..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

900 euro inmatriculata pe bulgaria, am fost la service si mi sa spus ca am probleme cu telescoapele si ca imi trebuiesc schimbate, la motor nu a umblat, am umblat eu cand voiam sa ii pun bujii noi si am vrut sa stiu modelul... masina in sine nu e rea si am cumparat-o ca pe un proiect de personalizare dar cea mai mare problema o am la suspensie, cunoasteti vreun site de pe care pot gasi elemente de suspensie la preturi convenabile? am gasit preturi monstru pe internet si nu mi le permit

 

Un service serios te poate ajuta sa vezi cam ce trebuie schimbat. Este destul de batrana masina ca sa schimbi pe apucate. Trebuie verificate toate elementele si apoi cu lista in mana incepi sa cauti. Sunt multi aici pe forum care te pot ajuta sa gasesti componentele necesare (ai o rubrica in profil cu locatia...completeaz-o si poate sunt colegi cu care poti sa te intalnesti si a caror parere te poate deasemeni ajuta).

Masina trebuie ridicata pe elevator si verificata...Nu poti omite nici eventualele probleme ale caroseriei (ti-a zis Domi mai sus....)

La motor deasemeni, trebuiesc verificate furtunele....si nu numai...

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

caroseria are mari probleme la praguri si putina rugina pe la colturi la usi, cateva indoituri, mi s-au parut normale la varsta masinii, toate acestea le pot rezolva eu si un amic, el are un 518i touring si toate probleme le-am rezolvat noi 2 doar ca el nu a avut probleme cu suspensia, suspensia este cea care ma inspaimanta pe mine deoarece in zona mea nu gasesc piese la preturi acceptabile, 50 euro pe un amortizor mi se pare acceptabil dar nu am de unde sa il iau din bacau sau cel putin nu stiu eu... nu stiu cum e si cu sls, intradevar cand am incarcat acel 518 touring cu aparatura electronica cu masa de vreo 300-400 kg nu sa lasat suspensia mai mult de 2 degete, la mine cu 200 kg pe bancheta si 80 in rezervor deja e ,,pe burta'' stie cineva cat m-ar ajunge toate bucsele? daca ma apuc de suspensie macar sa o schimb pe toata
Link to comment
Share on other sites

In cazul descris de tine se pare ca ai amortizoarele si arcurile spate terminate. Zgomotul la denivelari se poate trage de la bucse dar poate fi si de la un amortizor..arc rupt...si alte alea...Ridica colegule masina pe elevator sau pune-o pe un canal si ia-o la puricat in detaliu...nu singur...apeleaza la cineva care stie unde sa se uite.

Offtopic:

Din poza vad ca esti militar...vezi ca mai e unul cu un e34 care zicea ca a facut academia militara...:smile:

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/101182-utilizator-nou-e34-nou-pt-mine-p/page__view__findpost__p__1434095

Link to comment
Share on other sites

Probabil este de la alta academie, la fortele terestre motto-ul este SEMPER UNA...

Ii voi schimba amortizoarele si arcurile plus toate bucsele si apoi voi vedea cum se comporta masina...

 

Mai am o problema, masina are trapa panoramica, se deschide tot acoperisul dar este blocata, motorasul mia tras partea dinauntru cam la 2 degete distanta si s-a blocat, partea exterioara nu s-a miscat deloc, stie cineva cum pot ajunge la mecanisme sau ceva sfaturi in legatura cu ce as putea face?

 

La toate service-urile la care am fost cu masina mea sau cu a prietenului meu din zona mea erau toate bune si frumoase pana auzeau de BMW, iar cand le spuneai si anul deja dispareau toti sau te trimiteau de la unul la altul, asa ca la acel 518 i-am rezolvat singuri problemele si speram sa le rezolvam si la al meu...

Link to comment
Share on other sites

despre partea cu trapa panoramica nu stiu pt ca am trapa normala pe sedan,am patit sa se blocheze pe deschis,modul in care se ridica in sus,am fortat o putin prin apasare in timp ce tineam si butonul si a pornit

 

nu cred ca nu gasesti la bacau meseriasi in bmw,chiar daca modelul este mai vechi,ca si configuratie este mult mai simplu facut decat ultimele modelele

Link to comment
Share on other sites

resedintra o am in bacau dar momentan ma aflu in sibiu la academie, am aflat problemele la suspensie, am telescoapele terminate, bratele inferioare si superioare stanga si dreapta si bieletele antirolui distruse, daca are cineva aceste piese la vanzare as fi bucuros sa le achizitionez, va multumesc pentru sfaturi si pentru rabdare
Link to comment
Share on other sites

resedintra o am in bacau dar momentan ma aflu in sibiu la academie, am aflat problemele la suspensie, am telescoapele terminate, bratele inferioare si superioare stanga si dreapta si bieletele antirolui distruse, daca are cineva aceste piese la vanzare as fi bucuros sa le achizitionez, va multumesc pentru sfaturi si pentru rabdare

ai nevoie de amortizoare, asta e boala la toate BMWurile...

eu am pus din cele pe Gas, poate le gasesti un pic mai rigide, dar mie imi plac... despre incarcare... am sa iti spun un secret, eu aveam aceeasi problema si caram mult, in jur de 5-600 kg de marfa cu ea la un moment dat, si am ajuns la concluzia ca nu pot sa faca fatza cele de BMW originale, asa ca am mers la piata de piese auto dumineca si am cumparat de acolo 2 arcuri care aveau aceeasi largime dar erau mult mai sdravene ( erau de la o Dacia 1100 !!! ) daca va amintiti masina aia avea motorul in spate si se potriveau perfect pe ea... din momentul ala nu am mai avut niciodata o problema, puneam 500 kg pe ea si daca se cobora de 2 degete mare lucru ...

Nu spun sa faci la fel, poate gasesti 2 arcuri mai putin obosite de la alte masini care vand piese, eu iti spun numai ce mi-a mers mie.

Edited by banateanul
Link to comment
Share on other sites

am intrebat pe mai multe persoane care dezmembreaza e34 si mi sa dat un pret pe toate piesele in jur de 150 euro... nu este ceva exagerat cred eu, dar am aflat ceva de la un vanzator care m-a mirat.

persoana mi-a spus ca bieletele se rup de obicei din bucsa la demontare, este adevarat?

ce ma sfatuiti sa fac? sa imi cumpar bielete la dezmembrari? sa nu ma trezesc cu bucati de bielete prin colet, scoala nu prea imi da posibilitate sa merg personal dupa piese asa ca le iau prin curier.

a mai cumparat cineva asa ceva?

si se potrivesc telescoapele de berlina pe touring sau voi intampina probleme?

Link to comment
Share on other sites

alea pe spate nu se potrivesc.

eu nu as lua bielte, brate de la dezmembrari. Tu crezi ca la dezmembrari poti gasi elemente de suspensie bune ? inlocuiesti niste belele cu altele

150 de euro e nebunie sa dai pe porcariile alea.. iti iei noi noute. Si absolut toate bratele de pe fata, capete de bara, linkuri bara stabilizatoare.

 

uite un exemplu

http://cgi.ebay.de/S...8#ht_5383wt_986

 

 

uite si aici 99 de euro, trimit in toata europa

http://cgi.ebay.de/R...#ht_3400wt_1139

Tu ai impresia ca o masina data la dezmembrari poate avea elemente de suspensie bune ? de la dezmebrari poti lua alte piese, ele mente de interior, corserie, ceva componente mecanice, dar nu de suspensie.

Poate nu sunt cine stie ce firme sau calitate dar macar sunt noi naibii.. te joci cu viata ta si ceilalti din trafic..

EU am luat un kit asemator la vreo 170 de euro, am deja vreo 30k km nici o problema..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

intradevar e mai bine sa le iau noi, dar telescoapele le-am gasit la un amic care nu are decat 2000km facuti cu ele si sunt aproape noi, le da cu 400lei toate 4 doar ca e berlina, spuneti ca cele de spate nu se potrivesc? din cate mia spus un mecanic din adjud sunt aceleasi si pentru berlina si pentru touring doar ca touringul are arcuri mai tari pe spate, acum sunt total in ceata, nu stiu cum sa fac, telescoape de touring se gasesc foarte greu, si comerciantii spun ca nu sunt decat un model de telescoape pentru 520i 24v, pe cine sa cred?
Link to comment
Share on other sites

pai zi si tu, daca se potrivesc si de sedan, cum de nu se gasesc de touring ?

Deci nu se potrivesc, nu au nici o legatura.

sunt complet diferite de la sedan la touring.

Te-ai uitat cum arata masinile alea, nu ai observat niste diferente subtile in spate ?

Link to comment
Share on other sites

Cele de fata sunt identice,insa pe spate e cu totul diferit; si eu am touring insa seria 3(e36) si la fel nu mi se potriveste cu sedanul.

App de piese,vezi ca sunt si colegi pe aici care iti pot procura diferite piese(se ocupa cu asa ceva),ia legatura cu ei.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am achizitionat o parte din piese pentru suspensie, telescoape fata pe gaz firma gabriel si pe spate tot pe gaz de la monroe, nu am mai auzit de firmele astea dar sper sa fie bune de ceva, amicul meu are sachs pe ulei, bieletele antirului tot noi leam gasit dar acele brate superioare si inferioare leam gasit la 200 lei bucata... nu stiu ce sa spun si de preturile astea....

am mai gasit si farul stanga electric la 100 lei, al meu nu se regla faza scurta, era rupt din motoras, parbrizul la 100 lei si bandourile laterale de pe bara fata la 60 lei, ce ziceti de aceste preturi? piesele leam gasit la dezmembrari, doar amortizoarele si bieletele sunt noi

Link to comment
Share on other sites

gabriel daca nu ma insel se fabrica prin africa de sud,stiu ca am avut si eu pe masina si am fost multumit de ele

 

monroe sunt destul de cunoscute

 

preturile la sh sunt bune,poate gaseai ceva mai ieftin dar la o calitate indoielnica

ramane de vazut cand le montezi

Link to comment
Share on other sites

mai am 2 probleme si pot spune ca miam reparat, reconditionat si personalizat bebelusul :yahoo:

am trapa panoramica, dubla si nu functioneaza, cand am cumparat masina am incercat sa o deschid si partea interioara sa deschis 2 degete iar cea exterioara nu sa deschis, probabil s-a miscat un pic deoarece imi ploua in masina :( , am incercat sa o inchid, motorasul se misca, incearca sa o traga dar panourile nu se misca, nu stiu cum sa procedez, daca este dubla are 2 motorase sau doar unul si cum pot demonta plafoniera? stie cumva un posesor de combi unde sunt exact clemele si suruburile sa nu ma apus de smuls si rupt.....

a doua problema este bordul, iluminarea bordului mai exact, in timpul mersului imi fluctuiaza lumina si apoi se intrerupe, revine la socuri sau la un anumit interval de timp, o perioada cand semnalizam sau o puneam pe avarii revenea si iluminarea dar acum nu mai merge nici asa....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.