Jump to content

E46 - huruit pronuntat in curbe


KatalinAlex

Recommended Posts

Salut,

 

Am un 318d-2002, problema a aparut de doua zile si pare sa se accentueze. Se aude in partea din spate-stanga, in special cand virez stanga un sunet "de rulment" (cel putin asa se aude la un prieten si stiu sigur k are probleme cu rulmentii),as vrea parerea voastra, poate cineva s-a mai intalnit cu problema asta, nu vreau sa ma duc in service si sa-mi schimbe aia tot mai putin partea defecta - s-a mai intamplat.

As fi recunoscator daca mi-ati da si o idee despre pret.

 

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

din ce spui tu eu votez rulment.

vezi ca e indicat sa ii schimbi pe ambii daca s-a dus pe o parte ;)

 

 

ok, am sa iau asta in seama, oricum am vazut pe net ca se dau la set de 2 buc, asta daca nu cumva m-am uitat eu gresit (mecanica NU e viata mea :pardon:)

Asta cred eu ca ar trebui http://ingaraj.ro/?view=produs&producator=511&modelgrup=3397&model=16315&an_fab=2002&masina=&grupa=10679&idProdus=2005367 ,daca ma insel, help!

Link to comment
Share on other sites

Se schimba individual, nu este obligatoriu sa ii schimbi pe ambii.

 

O sa cer parerea si celor de la service pentru asta.

Ma bucur sa vad ca mai sunt si oameni care vor sa ajute, va multumesc pentru asta!

 

Si acum offtopic: nu am stiut cum sa incadrez problema asta asa ca o sa incerc sa explic tot aici - >

 

Mai aud niste "troncaneli" atunci cand trec prin denivelari, amortizoarele par ok, iar la drum neted sau curbe nu am nici o problema (in afara de cea cu rulmentul de mai sus). Am auzit de capete de bara sau bara stabilizatoare la alti utilizatori, cei din service imi spun ca e ok,dar nu a scos mereu zgomotele astea, asa ca nu prea ii cred.

 

Astept pareri in continuare!

Link to comment
Share on other sites

O sa cer parerea si celor de la service pentru asta.

Ma bucur sa vad ca mai sunt si oameni care vor sa ajute, va multumesc pentru asta!

 

Si acum offtopic: nu am stiut cum sa incadrez problema asta asa ca o sa incerc sa explic tot aici - >

 

Mai aud niste "troncaneli" atunci cand trec prin denivelari, amortizoarele par ok, iar la drum neted sau curbe nu am nici o problema (in afara de cea cu rulmentul de mai sus). Am auzit de capete de bara sau bara stabilizatoare la alti utilizatori, cei din service imi spun ca e ok,dar nu a scos mereu zgomotele astea, asa ca nu prea ii cred.

 

Astept pareri in continuare!

 

posibil troncanitul sa fie de la bucse, trebuie verificate bine. si eu am avut probleme cu un rulment si am cumparat doi si am schimbat doar unul in final, este nou nout cu siguranta si piulita, daca te intereseaza da-mi un mesaj

Link to comment
Share on other sites

Aceasi problema am avut-o si eu. " Huruie mai tare in curbe "

 

Este rulmentul spate. Sa pui cricu si sa invarti de roata nu cred ca iti va indica ceva ( cum zicea mai sus un coleg forum ) . El huruie in curbe deoarece rulmenti sunt dubli, de obicei cosul exterior se uzeaza mai repede, deoarece cosul ext. preia forta in curbe, iar cand mergi drept preia miscarea cosul interior si atunci nu scoate nici un sunet.

 

Cat despre ideea de ai schimba pe amandoi. Nu este necesar dar este sanatos. NU este regula ca daca pica cel din stanga , pica si cel din dreapta, dar ia in calcul ca nici mult nu o sa mai duca. Verifica daca merita alt timp pierdut pt schimbarea celuilalt in raport cu costul rulmentului. Tu sti cel mai bine ce putere financiara ai.

 

Mai aud niste "troncaneli" atunci cand trec prin denivelari, amortizoarele par ok, iar la drum neted sau curbe nu am nici o problema (in afara de cea cu rulmentul de mai sus). Am auzit de capete de bara sau bara stabilizatoare la alti utilizatori, cei din service imi spun ca e ok,dar nu a scos mereu zgomotele astea, asa ca nu prea ii cred.

 

Astept pareri in continuare!

 

E normal la ce drumuri avem. Daca acele " troncaneli " sunt foarte firave, cei de service nu pot depista cu ranga acele f. mici jocuri. Mai umbla asa pana incep sa faca mai rau.

Atentie ! asta nu inseamna ca trebuie sa stai pana se rup pivotii . Trebuie sa tot faci verificari periodice. I-a in calcul ca un pivot f. defect poate sa-i strice si pe ceilalti, daca il schimbi la primele semne depistabile poti salva alte probleme de viitor.

Link to comment
Share on other sites

Aceasi problema am avut-o si eu. " Huruie mai tare in curbe "

 

Este rulmentul spate. Sa pui cricu si sa invarti de roata nu cred ca iti va indica ceva ( cum zicea mai sus un coleg forum ) . El huruie in curbe deoarece rulmenti sunt dubli, de obicei cosul exterior se uzeaza mai repede, deoarece cosul ext. preia forta in curbe, iar cand mergi drept preia miscarea cosul interior si atunci nu scoate nici un sunet.

 

Cat despre ideea de ai schimba pe amandoi. Nu este necesar dar este sanatos. NU este regula ca daca pica cel din stanga , pica si cel din dreapta, dar ia in calcul ca nici mult nu o sa mai duca. Verifica daca merita alt timp pierdut pt schimbarea celuilalt in raport cu costul rulmentului. Tu sti cel mai bine ce putere financiara ai.

 

 

 

E normal la ce drumuri avem. Daca acele " troncaneli " sunt foarte firave, cei de service nu pot depista cu ranga acele f. mici jocuri. Mai umbla asa pana incep sa faca mai rau.

Atentie ! asta nu inseamna ca trebuie sa stai pana se rup pivotii . Trebuie sa tot faci verificari periodice. I-a in calcul ca un pivot f. defect poate sa-i strice si pe ceilalti, daca il schimbi la primele semne depistabile poti salva alte probleme de viitor.

 

Mersi, cred ca asta e cel mai bun si "la obiect" raspuns, cam asa ma gandeam si eu.

 

@radon2412 - probabil o sa-i schimb pe amandoi, dar daca ma razgandesc, te anunt.

Link to comment
Share on other sites

Mersi, cred ca asta e cel mai bun si "la obiect" raspuns, cam asa ma gandeam si eu.

 

@radon2412 - probabil o sa-i schimb pe amandoi, dar daca ma razgandesc, te anunt.

rulmentul spate s-a schimbat foarte greu la mine, de aceea am renuntat la operatiunea nenecesara.

am zis ca-l schimb doar cand pica si gata

Link to comment
Share on other sites

rulmentul spate s-a schimbat foarte greu la mine, de aceea am renuntat la operatiunea nenecesara.

am zis ca-l schimb doar cand pica si gata

 

foarte greu de ce ?

Sunt 2 modalitati de a scoate un rulment.

1. demontezi toata puntea si mergi cu puntea la presa mare de rulmenti ( aprox. 3 ore de munca )

2. te chinui cu presa mica de rulmenti si nu demontezi puntea ( aici daca nu intampini probleme intr-o 1:00-1:30 termini, dar poti sta si 10 ore )

 

La mine baieti au ales varianta 2 si au muncit de la 13:00 - 23:00. Ei aveau si presa mare, dar a fost decizia lor sa se chinuie asa.

 

Aaaa... poate aceasta informatie e utila la careva.

 

Manopera pentru schimbat rulment spate m-a costat 70 RON, dar am platit 100 RON ( din mila )

Link to comment
Share on other sites

foarte greu de ce ?

 

asa cum ai spus tu a durat la tine de la 13 la 23, la mine treaba afost ca in mai multe serviceuri nu au vrut sa se bage, nici cu bascula in brate nu m-au servit la prima incercare, situatia a fost ca a iesit foarte greu planetara din rulment la mine.

Cei care au experienta la schimbat rulmenti la bmw cred ca nu au mari probleme, dar mai rar asa serviceuri.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.