Jump to content

Schimbare de motor


CountPorcula

Recommended Posts

Salut, as avea si eu o intrebare. De ceva timp a inceput masina mea sa scoata fum albastrui (semn clar ca papa ulei si e pe duca motorul) Scoate fum in special dupa ce sta la relantiv >1 min si plec de pe loc cu ea, cand o accelerez brusc (de la sa zicem 1700 rpm la 3000 rpm), dar cel mai mult fum scoate cand dau cu spatele (mers in masalier (nu inteleg de ce)). Mentionez ca e vorba de un E34 525 TDS din 1993 143 Cp (avea candva). Sa o segmentez nu se merita e diesel i se reduce tare puterea. Am gasit la o firma de dezmembrari in apropiere de mine un E39 525 TDS care cica ar avea motorul OK. Se poate pune motorul de pe E39 pe E34 (am inteles de la patron ca e acelasi motor)? E grea manopera?

Trebuie ceva plimbare de hartogherii (hartii acte) pe la RAR sau mai stiu eu unde ca mi-am schimbat motorul? Care e procedura daca ati facut careva asa ceva?

Link to comment
Share on other sites

pe e39 are debitmetru, dar pe e34 nu.. deci in consecinta ala de pe e39 merge si cu alt soft/ECU..

De alte diferente eu nu stiu, ar trebuii sa fie bolt on.

Eu zic sa verifici pe real.oem daca nu mai are si alte sonde in plus, poate mai e ceva pe la partea electrica, daca se pupa...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Salut, as avea si eu o intrebare. De ceva timp a inceput masina mea sa scoata fum albastrui (semn clar ca papa ulei si e pe duca motorul) Scoate fum in special dupa ce sta la relantiv >1 min si plec de pe loc cu ea, cand o accelerez brusc (de la sa zicem 1700 rpm la 3000 rpm), dar cel mai mult fum scoate cand dau cu spatele (mers in masalier (nu inteleg de ce)). Mentionez ca e vorba de un E34 525 TDS din 1993 143 Cp (avea candva). Sa o segmentez nu se merita e diesel i se reduce tare puterea. Am gasit la o firma de dezmembrari in apropiere de mine un E39 525 TDS care cica ar avea motorul OK. Se poate pune motorul de pe E39 pe E34 (am inteles de la patron ca e acelasi motor)? E grea manopera?

Trebuie ceva plimbare de hartogherii (hartii acte) pe la RAR sau mai stiu eu unde ca mi-am schimbat motorul? Care e procedura daca ati facut careva asa ceva?

teoretic, poti pune fara prob motorul de pe e39 pe masina ta.

RAR?! daca ai in talon mentionat " fara serie motor", nu e cazul sa mai treci pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

Inainte sa incepi transplantul , mergi asa cu masina la RAR. Vorbesti acolo cu un inginer si ii spui ca vrei sa se stearga seria motor din talon/carte.

 

Avand in vedere ca motorul are peste 15 ani, nu ar fi nici o problema.

 

PS: Trebuie sa dai ceva la acel inginer pe sub mana

 

 

Apoi poti sa pui ce motor vrei tu pe acea masina.

Edited by Raulooo
Link to comment
Share on other sites

Inainte sa incepi transplantul , mergi asa cu masina la RAR. Vorbesti acolo cu un inginer si ii spui ca vrei sa se stearga seria motor din talon/carte.

 

Avand in vedere ca motorul are peste 15 ani, nu ar fi nici o problema.

 

PS: Trebuie sa dai ceva la acel inginer pe sub mana

 

 

Apoi poti sa pui ce motor vrei tu pe acea masina.

 

explica-mi si mie cum vine asta. pe ce motiv poti sa ceri sa iti stearga seria?

Link to comment
Share on other sites

explica-mi si mie cum vine asta. pe ce motiv poti sa ceri sa iti stearga seria?

 

Pe motiv de uzura in timp/ coroziune. Deoarece, blocul motor la oricare tip esti din fier/otel. Acesta rugineste, astfel a ruginit seria motor.

Acest lucru chiar se intampla la multe motoare mai vechi de 15 ani. Mai ales la cei din partea de nord a Europei sau cei din apropierea marilor, acolo salinitatea din aer este mare, iar gradul de uzura mai ridicat. Deci nu ar fi un factor inventat sau greu de crezut.

Link to comment
Share on other sites

explica-mi si mie cum vine asta. pe ce motiv poti sa ceri sa iti stearga seria?

 

 

Sau hai sa mai va zic un factor.

 

Dupa cum stim , cand mergem la inspectia periodica. Dl inspector ca sa vada seria motor i-a un smirghel si freaca zona unde este seria pana indeparteaza mizeria de acolo. Daca in fiecare an s-a facut asta timp de 15 ani, clar nu o sa mai ai serie motor acolo.

 

+ Nu ai nevoie de un motiv ca sa iti stearga seria din talon/carte. Te duci cu masina, cu seria stearsa ( pile/smirghel, acid de baterie la final ca sa apara urme de rugina inapoi ), ei constata (ceva poze), apoi noteaza in carte " serie deteriorata " si cred ca iti fac alt talon.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.