Jump to content

Probleme Motor M42 318IS 95'


Recommended Posts

Salut,deschid acest topic in speratnta de a gasii problema masinii unui prieten.Dupa cum scrie si in titlu este vorba de un e36 318is motor m42,problema ar fi mai veche in momentul de fata masina nu trage bine si da in nas la apasarea rapida a acceleratiei,a schimbat la ea sonda lamda,sesnor axa cu came,debitmetru,ambii knock sesnori,seszorul de temperatura(sonda albastra),motorul descfacut si schimbati segmemtii,rectificata chiuluasa,catalizator scos,fise si bujii noi,alternator schimbat,pompa de benzina plus altele care nu mi-le mai amintesc.Din cate am inteles masina da un cod de eroare "amestec bogat" fara alta eroare,daca aprinde toti consumatorii la relanti' motorul da sa moara si miroase a benzina,am scos furtunelul de la vacuum din rampa de injectoare si motorul isi revine nu mai da sa moara iar daca astupi orificul prin care creeaza vacuum-ul(cel din admisie) motorul iar da sa moara si chiar se opreste de unde iar miros putenric de banzina.Ce a ramas de schimbat ar fi sesnorul de presiune din rampa de la injectoare care se conecteaza cu furtunasul de vacuum si calculatorul (ECU) poate o fi softul de vina,dupa cum se vede masina parca nu are aer indejuns si da amestec prea bogat,rog pe cei care au trecut si nu numai prin asa ceva sa vina cu idei sau solutii care ar putea ajuta.Multumesc si astept raspunsuri! Edited by M_A_D
Link to comment
Share on other sites

in momentul de fata masina nu trage bine si da in nas la apasarea rapida a acceleratiei

 

Daca la accelerare progresiva merge ok incearca sa schimbi senzorul de pozitie al clapetei de acceleratie.

 

Verifica/curata injectoarele si masoara presiunea in rampa de alimentare.

Link to comment
Share on other sites

Fai un test de compresie .Un injector blocat poate da eroare de amestec bogat desi e putin probabil.Fisele, bobinele merg toate? Scoatele pe rand si vezi daca se modifica ceva in functionarea motorului. Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

Fai un test de compresie .Un injector blocat poate da eroare de amestec bogat desi e putin probabil.Fisele, bobinele merg toate? Scoatele pe rand si vezi daca se modifica ceva in functionarea motorului.

 

face asa la rece sau dor cu motorul cald,un prieten avea probleme asamnatoare dar i facea dor cu motorul cald,temura motorul tare si daca dadea sa plece i dadea in nas,isi revenea daca o repornea din nou si o tinea turata cateva secunde la 5000rmp

la prima pornire a zilei cu mototrul rece nu avea probleme si mergea masina mult mai bine

Link to comment
Share on other sites

Daca la accelerare progresiva merge ok incearca sa schimbi senzorul de pozitie al clapetei de acceleratie.

 

Verifica/curata injectoarele si masoara presiunea in rampa de alimentare.

 

Clapeta a fost schimbata dar fara rezultat,urmeaza sa verifice presiunea in rampa ca o verificase din pompa si sa vada injectoarele in ce stare sunt.

 

mie imi zicea amestec bogat cand aveam stricat regulatorul de presiune in rampa

 

http://bmwfans.info/...njection_valve/

piesa 6

 

 

Ce comportament avea masina inainte sa schimbi regulatorul de presiune? asta urmeaza sa faca si el,sa-l schimbe si sa verifice injectoarele si presiunea in rampa.Ciudat e ca masina nu face tot timpul are toane de exemplu ieri a tras bine.Cand da in nas si nu trage nu conteaza daca e cald sau rece motorul,cu masina asta s-a alergat prea mult ca sa se gaseasca problema,ar fi bine sa fie numai din regulator,ar fi prea simplu,astept raspuns cu simptomele care le aveai inainte de a-l schimba si pana sa descoperi ca e regulatorul de presine din rampa ce mai schimbasei deja la masina? Multumesc de respunsuri,revin cu informatii.

Link to comment
Share on other sites

La prima cheie din zi pornea fara probleme, dar pe urma nu o lua decat din a doua sau pornea si cand sa plec se oprea. Mirosea a benzina dupa ce pornea. Din cand in cand mai pusca cate un furtun pe la admisie si sarea turatia cateva sute de ture.

 

Nu am schimbat nimic, ca toata lumea imi zicea sa schimb ba pompa de benzina, ba valva disa, ba toata rampa cu injectoare, ba motorul :))

Pana la urma am gasit un mecanic buna la hunedoara care a avut rabdare cu mine si masina.

 

Odata cu regulatorul am schimbat si bujiile.

Link to comment
Share on other sites

Clapeta a fost schimbata dar fara rezultat,urmeaza sa verifice presiunea in rampa ca o verificase din pompa si sa vada injectoarele in ce stare sunt.

 

Cel mai accesibil loc sa masori presiunea e sub bancheta, scoti capacul din dreapta si acolo montezi manometru cu un teu pe tur. ;)

Edited by cristimm
Link to comment
Share on other sites

Clapeta a fost schimbata dar fara rezultat,urmeaza sa verifice presiunea in rampa ca o verificase din pompa si sa vada injectoarele in ce stare sunt.

 

 

 

 

Ce comportament avea masina inainte sa schimbi regulatorul de presiune? asta urmeaza sa faca si el,sa-l schimbe si sa verifice injectoarele si presiunea in rampa.Ciudat e ca masina nu face tot timpul are toane de exemplu ieri a tras bine.Cand da in nas si nu trage nu conteaza daca e cald sau rece motorul,cu masina asta s-a alergat prea mult ca sa se gaseasca problema,ar fi bine sa fie numai din regulator,ar fi prea simplu,astept raspuns cu simptomele care le aveai inainte de a-l schimba si pana sa descoperi ca e regulatorul de presine din rampa ce mai schimbasei deja la masina? Multumesc de respunsuri,revin cu informatii.

 

zi sa nu schimbe regulatorul de presiune din rampa ca da bani degeba pe el,am pus la baiatu ala care are aceleasi simtome ca cele descrise de tine regulatorul meu de presiune pe care il am cumaprat din ianuarie si tot degeaba,interesant este ca daca scot furtunul de la regulator si il astup cu degetul motorul isi revine,exact cum povesteai tu mai sus,sar putea sa faca asa din cauza presiuni prea mare in rampa,adica pompa baga mai multa presiune da cat trebuie.baiatu asta se chinuie de vro luna cu ea si inca nu ia dat de cap,are norocul ca avem amandoi IS-uri si mai inlocuim piesele sa vedem care este fututa,a mai ramas de inlocuit pompa de benzina si injectoarele

Link to comment
Share on other sites

zi sa nu schimbe regulatorul de presiune din rampa ca da bani degeba pe el,am pus la baiatu ala care are aceleasi simtome ca cele descrise de tine regulatorul meu de presiune pe care il am cumaprat din ianuarie si tot degeaba,interesant este ca daca scot furtunul de la regulator si il astup cu degetul motorul isi revine,exact cum povesteai tu mai sus,sar putea sa faca asa din cauza presiuni prea mare in rampa,adica pompa baga mai multa presiune da cat trebuie.baiatu asta se chinuie de vro luna cu ea si inca nu ia dat de cap,are norocul ca avem amandoi IS-uri si mai inlocuim piesele sa vedem care este fututa,a mai ramas de inlocuit pompa de benzina si injectoarele

 

Multumesc pentru replay,deocamdata nu a mai schimbat nimic doar a cautat si inca mai cauta un service bun in constanta sa verifice injectoarele,dar nu a gasit ceva care destul de serios,poate cineva din constanta sa recomande.Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Multumesc pentru replay,deocamdata nu a mai schimbat nimic doar a cautat si inca mai cauta un service bun in constanta sa verifice injectoarele,dar nu a gasit ceva care destul de serios,poate cineva din constanta sa recomande.Multumesc anticipat.

zi prietenului tau sa puna alt regulator de relantiu,sar putea sa ramana clapeta de la regulator blocata sau sa nu se deschida suficent, asa iti da pe testar amestec bogat la relantiu

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

zi prietenului tau sa puna alt regulator de relantiu,sar putea sa ramana clapeta de la regulator blocata sau sa nu se deschida suficent, asa iti da pe testar amestec bogat la relantiu

 

 

Mult mai sigur cred ca e de la injectoare,regulatorul de relantiu nu influentzeaza masina asa mult,ma refer in mers sa nu traga bine,si mie mai imi facea figuri dar doar cand porneam masina(oscila de la 3-400rpm pana la 1-1200) sau cateodata cand o puneam pe liber l-am dat jos de cateva ori l-am curatat si nu mai am probleme,stiu ca e o problema comuna.Urmeaza sa verifice injectoarele si dupaia sa vada cum sta treaba.Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
S-au curatat injectoarele 2dintre ele nu pulverizau bine,nu mai da in nas si urca rotund dar tot nu prea trage si miroase a gaze,treaba cu consumatorii porniti ramane valabila tremura cand sunt toti porniti,a schimbat si regulatorul de presiune din rampa fara nici o schimbare,nu stie nimeni ce ar mai putea fi altceva,bujiile ar fi ramas sa fie iar schimbate dar sanse slabe de vre-o schimbare,cand au fost schimbate fisele prima oara motorul avea ardere buna si tragea bine dupa un timp a reaparut problema s-au schimbat de 2 ori fisele fara rezultat,se pare ca e de undeva de la ardere problema,aer,amestec.. mai are cineva vre-o alta solutie?Numai bine.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

M42-ul are pcv?

 

Din cate stiu are si a schimbat-o.. cred ca e vorba de plasticul in care intra furtunul de la motor de gaze(sesizand cand se incalzeste motorul).. nu sunt sigur dar cred ca despre asta este vorba. A mai ramas sa verifice presiunea in rampa sa nu fie infundate traseele pt benzina sau altceva..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.