Jump to content

Accident M. Dinescu


Bala

Recommended Posts

X3-ul mi s-a parut DE DEPARTE cea mai stabila masina 4X4 cu care am mers pe drumuri virajate. In lista as pune X5, Q7, VW si Porsche. Cand spun MERS glumesc, ala din spate grohaia (sper sa nu citeasca) de o chestie gen teama/placere, eu ma apucasem de manerul ala de la plafon (gen "autobuz")de mi se albisera degetele iar Drive intra cu cel putin 150 in curba de 90-100 de grade ascendenta ranjind. Masina era lipta de drum si felul in care "aluneca" pe curbe era de nedescris.

 

Apoi am plecat veseli spre carusel. Ideea e ca m-am rotit de cateva ori in jurul masinii, plin de invidie, dorinta si regret ca nu m-a dus capul: pentru mine masina perfecta este un X3 SD. O suspensie iesita din comun, care nu-ti da senzatia de suv, spatiu suficient, tractiune integrala si motor pe masura. X3-urile sunt destul de rare; vorbind cu diversi profani ca alde mine care-au avut ocazia sa se dea suficient cu asa ecva, am avut parte numai de cuvinte de lauda.

 

Despre accidentul domnului Dinescu nu stiu ce sa zic.

Edited by Similea
Link to comment
Share on other sites

daca ai avut curajul sa stai in dreapta lui d-rive in timp ce el facea pe viteazul cu "cutiuta zburatoare" nu pot sa zic decat ca ,ori nu ai nimic de pierdut in viata, ori "you've got balls" :flowers: Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

X3-ul mi s-a parut DE DEPARTE cea mai stabila masina 4X4 cu care am mers pe drumuri virajate. In lista as pune X5, Q7, VW si Porsche. Cand spun MERS glumesc, ala din spate grohaia (sper sa nu citeasca) de o chestie gen teama/placere, eu ma apucasem de manerul ala de la plafon (gen "autobuz")de mi se albisera degetele iar Drive intra cu cel putin 150 in curba de 90-100 de grade ascendenta ranjind. Masina era lipta de drum si felul in care "aluneca" pe curbe era de nedescris.

 

Pai deja asta e raliu, e nebunie. Asa am mers si eu cu GTI-ul de mi-a smuls pasagerul manerul de sus, efectiv mi l-a smuls, a ramas cu el in mana. Si GTI-ul ala era lipit de strada. Nu cred ca Dinescu ala e sofer de mers ca la raliu, sa fim seriosi.

Link to comment
Share on other sites

Nu contest, insa nu prea am ocazia sa fac asa ceva singur in masina, si nu pot sa imi terorizez pasagerii sa ii lipesc de geamuri sau de parbriz. Eu merg cat sa nu faci balans pe scaun, ies din curba larg daca merg mai tare, nu franez tarziu, deci la 120-130 dupa cum spuneam, X5-ul era deja foarte incomfortabil si sunt sigur ca si X3 este la fel. Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Poiuyt, tu numamaiubesti.

 

 

:rolleyes:

 

http://www.youtube.com/watch?v=0mNPKNAQl4c

 

 

apropo de ceasurile de bord, atat la X3 cat si la e60 si e63 sunt urate , dar urate rau , gen dacia logan.. in nici un caz ceasuri de masina premium.

 

deci la 120-130 dupa cum spuneam, X5-ul era deja foarte incomfortabil si sunt sigur ca si X3 este la fel.

 

 

iti dai seama ca efectul de barca se simte si la X3 ca si la x5 ,bineinteles, numai a lu' d-rive merge bine.

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

probabil ca pe langa manerul de sus , te mai tineai de inca unul "echilibrand" situatia .. :rolleyes:

 

conteaza foarte tare si pe ce sosea te-a "dat" ..ca daca sunt curbe fara unghiul ala de inclinatie , se simte mai bine efectul de balans :) si fortele laterale (G-ul)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

asta e un fetish al tau ?! sau ..?! :logik:

probabil ca pe langa manerul de sus , te mai tineai de inca unul "echilibrand" situatia .. :rolleyes:

 

Eii. Nu domnule, ala esti tu. Poiuyte, esti un condor :sorcerer:

 

parca vorbam de ics3 si de Dinescu aici, nu?

Link to comment
Share on other sites

X3-ul mi s-a parut DE DEPARTE cea mai stabila masina 4X4 cu care am mers pe drumuri virajate. In lista as pune X5, Q7, VW si Porsche. Cand spun MERS glumesc, ala din spate grohaia (sper sa nu citeasca) de o chestie gen teama/placere, eu ma apucasem de manerul ala de la plafon (gen "autobuz")de mi se albisera degetele iar Drive intra cu cel putin 150 in curba de 90-100 de grade ascendenta ranjind. Masina era lipta de drum si felul in care "aluneca" pe curbe era de nedescris.

 

Apoi am plecat veseli spre carusel. Ideea e ca m-am rotit de cateva ori in jurul masinii, plin de invidie, dorinta si regret ca nu m-a dus capul: pentru mine masina perfecta este un X3 SD. O suspensie iesita din comun, care nu-ti da senzatia de suv, spatiu suficient, tractiune integrala si motor pe masura. X3-urile sunt destul de rare; vorbind cu diversi profani ca alde mine care-au avut ocazia sa se dea suficient cu asa ecva, am avut parte numai de cuvinte de lauda.

 

Despre accidentul domnului Dinescu nu stiu ce sa zic.

 

LOL.

 

Cand viteza face condusul incomfortabil, eu zic ca nu mai e mult pana la o prostie. Mie mi s-a parut foarte aiurea de condus pe curbe stranse si drum ingust unde nu poti macar sa mergi pe toata soseaua, scutura si te arunca dintr-o parte in alta si chiar trebuie sa te cramponezi pe volan. Mai mult de 120 deja e raliu. In aceleasi conditii, cu E46 era relaxant.

 

Serios dacĂŁ nu e una dintre cele mai relaxante mașini cu care am mers. O sĂŁ plâng dupĂŁ ea când o voi vinde.

 

DacĂŁ mĂŁ obosește ceva, este zgomotul de la vânt la viteze mari, peste 200. Urât mai face.

 

 

Ăn rest nu știu ce a fĂŁcut Dinescu. Probabil nu stĂŁ toatĂŁ lumea ca mine sĂŁ facĂŁ revizia la 10k km, sĂŁ schimbe plĂŁcuțele când au crĂŁpat și "nimicuri" din astea.

Link to comment
Share on other sites

Puiut, scuze ca ma bag in idila dintre tine si Similea dar cand ai ocazia te astept la o plimbare si nu de bravuri sau alte alea ci ca sa-ti scot anumite fixuri despre BMW.

Unul dintre ele ca la o masina, oricare ar fi ea, indicatoarele din bord au multe functii inainte de cea estetica. Daca acele functii nu sunt corect indeplinite, atunci da, poti spune si ca sunt urate, altfel...

 

Eu de condus nu conduc ca un descreierat sau la limita dar conduc legat, dinamic si destul de calculat pastrandu-mi acea rezerva, acea marja pentru situatiile neprevazute.

 

@c6t9 a descris foarte corect si realist comportamentul si chiar si defectele x3-ului. Asa e, la vant, de pe la 140-160 in sus isi face simtita prezenta zgomotul cu crestere direct proportionala in intensitate cu viteza. Pana mea, aerodinamica nu e atuul suvurilor, fie chiar si BMW.

Si la X5 si la X6 sunt aceleasi probleme.

 

Ca si comportament rutier, X3 nu se compara cu X5 si X6 care sunt ditamai animalu'. Nu exista balans, ruliu, tangaj, etc ca la x5.6

 

In fine, discutam de Dinescu, X3, etc. Ar fi interesant ca sa aflam totusi care a fost cauza accidentului.

Link to comment
Share on other sites

indicatoarele din bord au multe functii inainte de cea estetica. Daca acele functii nu sunt corect indeplinite, atunci da, poti spune si ca sunt urate, altfel...

 

 

 

 

mi se pare ca asta arata si frumos si face si de toate...

 

http://www.vandauto.net/images/stories/BMW%20Seria%205%202011/Bord-BMW-Seria-5-2011.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pe bune, vorbim de bunicile noastre sau de vreo tinerica de 16 ani?!?

 

Normal ca astea sunt mai meseriase... dar sa stii ca nici cele vechi nu au niciun minus cu privire la utilitatea lor. Poate, din punct de vedere estetic nu or fi cele mai reusite dar functional sunt absolut in regula.

 

Cat despre poza pusa de tine... sunt familiarizat din viata reala cu imaginea aia. O vad cam zilnic :p :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.