Jump to content

BMW 520d M6 2009 vs A4 B8 2008 manual. Propuneri in vederea achizitiei ?


HIM

Recommended Posts

Nu inteleg! Poti lua de AICI, o masina rulata in Germania, la reprezentantele lor! Deci, NU a "calcat" pe drumuri mioritice!

Apoi, treaba cu ...facuta PENTRU Germania, este o stupizenie romaneasca! Sper ca esti mai istet decat ... conceptia!

 

@ c.sainz

Standarde diferite de calitate, exista...din pacate.

Stiu sigur ca in grupul VAG, exista.

Intradevar, nu sunt linii separate de productie. Dar, la controalele / testele finale, se da o nota finala pentru fiecare masina. Nota este de fapt o medie, care reflecta notele primite pentru fiecare parte a masinii ( nu stiu exact care sunt partile notate ).

Masinile cu notele cele mai mari sunt destinate pietelor din Germania, Marea Britanie, Franta, USA. Cele cu note medii , celorlalte tari din UE, pentru ca cele cu note mici, Estului Europei - Romania, Bulgaria, Ukraina, etc.

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca are spritmonitor ca sa iti faci o idee de diferenta, chiar daca poate nominal nu e la fel .

Dar ma rog.

DIn experienta personala si cu masina proprie am observat asta. COnsumul mediu in RO e fix ca ala din DE, iar viteza medie e la jumate (asta extraurban)

In oras sunt comparabile.

Ce sa zic in 3 zile de iarna pe strazi pe care nu a trecut nimic, zapda garla, drumuri de 3-4 km (abia se incalzea motorul) , aveam medie de 17% cu 1.4TSI.

Asta nu inseamanc a el consuma in medie 17, sau ca alea 3 zile de cosmar sunt relevante per total.

Chiar sunt niste motoare super.

 

Daca unitatile astea noi de la BMW sunt macar la fel de bune si placute la condus ar fi marfa.

Sincer inca nu am facut nici un drive test cu una.

Link to comment
Share on other sites

Doamne fereste,nu am zis ca nu sunt niste motoare super,chiar ma bucur ca si alti fabricanti au adoptat ac trend.

 

Insa in ro. ca sa scoti o vit/medie de 90-95km/h alergi masina destul de rau si ai un consum pe masura.De la unguri spre civilizatie o vit/ medie de 90km/h o scoti si daca dormi pe tine.

 

Legat de mediul urban in ro. conteaza mult orasul.

Link to comment
Share on other sites

Ti-am zis v12-le e cel mai puternic diesel,insa si cel mai scump de cumparat si intretinut,adica degeaba este cel mai puternic pt ca nu merita.

un q7 3.0tdi 240cp pleaca de la 51-52k euro,un V12 de la 139k euro :ike: ,iti bagi ... in el de motor,pai ce faci platesti aproape 2q7 noi pt motor.

 

 

 

Sprintmonitor nu are nici cea mai mica legatura cu ro.La noi nu tu civilizatie,nu tu autostrazi,nu tu linie de centura :angry: .

 

La noi ca sa iti faci o idee despre consum te uiti pe forumuri,te uiti la orasul userului si aia e,pt 1.4tsi am vazut consum urban,bucuresti, incepand cu 10-11% si terminand cu 15%.

 

 

Am vazut ca Botezatu o arde cu Q7 V12 , probabil ii place cuplul mare si de la turatii mici :laugh:.

Edited by bitz
Link to comment
Share on other sites

De frumoasa e FOARTE frumoasa. :)

Culoarea asta e preferata mea.

Dar... n-are piele. Iar xenon-ul cred ca e simplu.

Depinde ce pretentii ai tu. In rest... km putini, automata, pare intr-o stare foarte buna.

Link to comment
Share on other sites

@ c.sainz

Standarde diferite de calitate, exista...din pacate.

Stiu sigur ca in grupul VAG, exista.

Intradevar, nu sunt linii separate de productie. Dar, la controalele / testele finale, se da o nota finala pentru fiecare masina. Nota este de fapt o medie, care reflecta notele primite pentru fiecare parte a masinii ( nu stiu exact care sunt partile notate ).

Masinile cu notele cele mai mari sunt destinate pietelor din Germania, Marea Britanie, Franta, USA. Cele cu note medii , celorlalte tari din UE, pentru ca cele cu note mici, Estului Europei - Romania, Bulgaria, Ukraina, etc.

 

total fals.ai fost vreodata intr-o fabrica?? sau sunt povesti auzite de la un prieten care are un prieten care bineinteles e un mare sef acolo??

Link to comment
Share on other sites

@C_o_s_m_i_n

 

Nu am nevoie de piele neaparat. Sotia nu prea agreaza clima, raceste tot timpul cand merg cu aerul. Asta e, daca mi-a trebuit insuratoare :p Culoarea intr-adevar e criminala. Sunt extrem de multe negre, ceea ce nu-mi place deloc. F greu sa gasesti o culoare din asta. Cele mai multe sunt negre si argintii. Nici una nu pune in valoare forma masinii. Ce inseamna xenonul simplu?

 

@bitz

 

E reprezentanta bmw si totdeauna au pretul mai mare. Sunt constient ca pot gasi mai ieftin si cu jante mai mari dar prefer masina curata, fiind investitie pe termen destul de lung si o masina nu f ieftina la intretinere.

Link to comment
Share on other sites

total fals.ai fost vreodata intr-o fabrica?? sau sunt povesti auzite de la un prieten care are un prieten care bineinteles e un mare sef acolo??

 

Da, anul trecut, intr-un tur neoficial al fabricii ( turul oficial se face cu ghid, headset, si se merge pe un traseu prestabilit )

Fabrica Audi. Orasul : Ingolstadt

Prieteni : Ingineri Audi in cadrul departamentului Research & Development ( R&D )

Edited by jon doe
Link to comment
Share on other sites

si aia ti s-a spus acolo?? ca masinile se repartizeaza in functie de note??

 

e o mare prostie ce-ai spus, pentru ca o foarte mare parte din masinile noi se fabrica pe comanda,sa fie 2 exact la fel in aceaiasi saptamana , nu prea sunt sanse, si daca sunt sunt mici. deci ce se intampla daca masina care am comandat-o eu in romania ia nota 10??? o trimit in germania ca poate poate o sa vrea unu o masina fix ca a mea? si bieninteles mie imi fac alta dupa ce au baut jumate de noapte in crashma?? te rog explica

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

Viper05, tonul tau mi se pare putin cam agresiv, totusi.

Fi sigur ca nu inventez.

Explicatie : da, se poate intampla ca masinile fabricate sa nu fie foarte customizate. Se intampla in cazul flotelor de masini, sau a clientilor care isi comanda masini standard.

Experienta personala : masina cumparata de mine, de la reprezentanta VW din Romania. Cauciucurile erau Dunlop, iar hayonul era "descentrat" ( adica nu era perfect centrat, avand un spatiu vizibil mai mare intre hayon si stopul din dreapta ). Aceeasi masina cumparat din Germania in exact aceeasi perioada, avea cauciucuri Michelin, si nicio problema de aliniament. :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Cele mai multe sunt negre si argintii. Nici una nu pune in valoare forma masinii.
Asta e si parerea mea. Si eu am exclus neagra si argintie, in principiu din aceleasi motive.

 

Ce inseamna xenonul simplu?
Adica e doar pe faza scurta. Pe lunga avand bec cu halogen.

Sau cel putin nu par a fi adaptive. La LCI cu adaptive, farul din interior e mat si e doar ca ajutor in viraje la viteza mica. Cel putin la mine asa e.

 

In concluzie, daca nu vrei piele iar pretul iti convine, eu as spune ca poti s-o iei cu incredere.

Mi se pare putin scumpica dar important e sa-ti placa tie. :)

Link to comment
Share on other sites

Viper05, tonul tau mi se pare putin cam agresiv, totusi.

Fi sigur ca nu inventez.

Explicatie : da, se poate intampla ca masinile fabricate sa nu fie foarte customizate. Se intampla in cazul flotelor de masini, sau a clientilor care isi comanda masini standard.

Experienta personala : masina cumparata de mine, de la reprezentanta VW din Romania. Cauciucurile erau Dunlop, iar hayonul era "descentrat" ( adica nu era perfect centrat, avand un spatiu vizibil mai mare intre hayon si stopul din dreapta ). Aceeasi masina cumparat din Germania in exact aceeasi perioada, avea cauciucuri Michelin, si nicio problema de aliniament. :ninja:

 

cine isi comanda masina standard??(nici o optiune)absolut nimeni.scuze daca tonul meu ti s-a parut agresiv.Ce vreau sa spun: eu asta lucrez, construiesc linii de sudura pentru masini, o ard prin fabrica mai toata ziua si pot sa spun ca masinile sunt identice 99,9%.linia e in asa fel contruita incat fiecare masina sa fie la fel.nu e loc de erroare.

Link to comment
Share on other sites

Viper05, eu ma gandesc totusi la cateva chestii, si anume :

- daca unei masini nu i-a iesit aliniamentul de nota 10, nu mai stau ei sa o mai regleze, etc. ptr ca pierd timp. Timp in care ar putea sa construiasca alte masini.

- sunt loturi de piese care nu sunt intotdeauna de o calitate maxima. Iar constructorii impreuna cu furnizorii stiu aceste lucruri. Totusi, acele piese ajung sa fie ansamblate pe masina.

 

P.S. Am lucrat in industria automotive ani buni, si cam stiu cum merg lucrurile pe acolo :thumbsup:

 

Cheers !

Edited by jon doe
Link to comment
Share on other sites

pai nu e chiar asa.avand in vedere ca o gramada de parti de caroserie nu se fabrica in casa, ei vor lua numa pe cele ce corespunde 100% cu cerintele lor.chestia cu nu mai avem timp de reglat hai mai bine sa facem una noua, nu sta in picioare, nici un costructor nu-si permite sa trimita o masina aiurea pe piata, ca nu are chef sa o alinieze.si ti-am spus avand in vedere ca marea majoritate a masinilor se fabrica pe comanda, chestia cu masini pt europa de est si restul lumii nu sta in picioare.cand ti se spune ca masina ta va fi fabricata in saptamana x, pai va fi fabricata in saptamana x, cu optiunile si cerintele tale, si o vor construi cat de bine pot, pentru ca robotul/muncitorul nu stie ca masina aia e pentru tine si piata din romania, cum nu stie ca urmatoare e pentru piata germana!
Link to comment
Share on other sites

Producatorul stie de la inceput unde si cui se va livra produsul.

De exemplu, in industria automotive unde am lucrat eu, se stia ca pentru pietele din Germania si Franta trebuia sa se produca pe anumite linii de montaj ( care erau mai noi, deci tolerante mai mici ), cu materiale mai bune, si cu echipe de muncitori mai experimentati.

Plus ca am avut odata experienta descrisa mai sus cu masina mea, experienta confirmata si de alti posesori de masini noi, cumparate din Ro.

 

L.E. Dublul standard al calitatii chiar exista. A crede ca traim intr-o lume in care calitatea unui produs este egala oriunde in lume....este o iluzie. Gandeste-te doar de ce majoritatea isi doreste ca la o revizie a masinii, sa puna in masina "ulei din Germania"? Si asta este doar un lucru minor....

Edited by jon doe
Link to comment
Share on other sites

deci tu sustii ca exista 2 linii de asamblare complet diferite?:D ok im off nu stiu unde ai lucrat tu dar o las moarta aici.bafta

 

Nu am spus ca sunt " complet diferite "

Hai sa citim cu atentie :)

Am spus ca sunt linii de productie mai noi, cu tolerante mai mici.

Detalii, in PM.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Cred ca la data la care scriu eu, tu deja ti-ai luat masina, ori A4 ori BMW e60 LCI . Ptr ceilalti care citesc si au aceleasi dubii, pe care le-am avut si eu, va zic: urcati-va in ele, o sa constatati dif intre comfortul din BMW si cel din A4,dimensiunile sunt altele, portbagajul este mai mare la BMW, faptul ca un A4 din 2009 este acelas cu cel care se vinde azi intr-o reprez Audi nu inseamna totul. Tineti cont ca un E60 nu este cu nimic mai slab/neperformant avand in vedere ca aparut de un an si ceva noul seria5 >F10<. De consum la BMW pot scrie multe insa nu ma veti crede ca am venit de la CJ la CT cu consum mediu de 4.8%. la viteza medie afara loc de 100 ...130 autostrada.

E60 e mare, impune respect mai mult decat o impune un A4 sau A6.(E drept ca A6 e in dimensiuni mai mare decat un e60). Mergeti pe BMW, e mai premium decat audi.

Link to comment
Share on other sites

Referitor la diferentele intre calitatea produselor pentru west si est Europa va pot confirma si eu ca asa este. Companii foarte mari cum sunt Coca Cola (asta e doar un exemplu) au recunoscut oficial ca produc marfa de mai buna calitate pentru E de W decat cea din E de E. Si este conform reglementarilor di UE.

 

Asa ca nu mai fiti naivi :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Referitor la diferentele intre calitatea produselor pentru west si est Europa va pot confirma si eu ca asa este. Companii foarte mari cum sunt Coca Cola (asta e doar un exemplu) au recunoscut oficial ca produc marfa de mai buna calitate pentru E de W decat cea din E de E. Si este conform reglementarilor di UE.

 

Asa ca nu mai fiti naivi :rolleyes:

 

e alta reteta in fiecare tara, in functie de preferintele tarii respective.acuma ca noi totdeauna credem ca iarba e mai verde de cealalta parte a gardului e o alta problema.

 

si daca ar fi invers(adica aia de la noi in alta tara si aia din alta tara la noi) la fel ai zice, ca aia de la noi e mai prosta

 

ia da un link unde au recunoscut coca-cola OFICIAL ca fac marfa mai buna.daca au recunoscut asta oficial exista un link.daca nu, sunt povesti gen am un prieten care are un prieten care are un var care are un vecin care lucreaza la coca-cola si stie clar domle ca asa se face!!

 

in legatura cu masinile am fost in nenumarate fabrici de masini pt ca asta mi-e meseria si pot sa te asigur ca standardul de calitate e la fel peste tot(ce iese din africa e la fel cu ce iese din germania daca vrei exemplu) pur si simplu procesul de fabricatia face imposibil ca de pe linia de asamblare o masina sa fie mai putin buna decat alta

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.