Jump to content

BMW 520d M6 2009 vs A4 B8 2008 manual. Propuneri in vederea achizitiei ?


HIM

Recommended Posts

Salutare HIM !

 

Intervin si eu in discutie, pentru ca am avut si eu oarecum aceeasi dilema : BMW seria 5 sau Audi A6?

Prietenii mei ma cunosc drept un tip foarte atent la detalii. Enervant de atent si chitibusar. Si...nu pot sa-i contrazic :)

Dupa aproape un an, timp in care m-am documentat, am analizat, am vorbit cu niste prieteni care sunt ingineri R&D la Audi ,.....am ales BMW.

De ce?

Pentru ca in ceea ce priveste motorul, este mult mai fiabil decat concurenta Audi & Mercedes.

Pentru ca E60 are un look mai "agresiv" decat A6 / A4 / A8, etc. ( parerea mea )

Pentru cutia automata care functioneaza incredibil de lin. Prietenii mei de la Audi mi-au spus ca se merita sa fie cu cutie automata doar daca as lua A6 cu motorul de 3.0 TDI.

Pentru pretul de revanzare ( ca doar nu voi ramane o viata cu masina asta ), care reflecta imaginea de marca premium mult mai bine decat o face Audi......if you know what I mean ;)

 

Iti sugerez sa te gandesti bine, sa analizezi atat aspectele rationale cat si cele emotionale, si apoi sa tragi o concluzie.

Succes ! :thumbsup:

 

Wow , hai ca BMW este un fel de zeu al automobilelor daca trag o concluzie dupa ce am citit mai sus!

 

Fiabilitate? la motorul bmw? nu prea as crede

 

Chestia cu designul e subiectiva si tina de fiecare persoana in parte , cu toate ca sa ajungi sa compari E60 cu A8 nu e chiar ok.

 

Pretul ? Audi si Mercedes isi pastreaza valoarea la revanzare mult mai bine decat BMW

 

Cutia de viteze de la BMW este ok dar nu uita ca si cutia DSG ste foarte apreciata.

 

Parerea mea este ca totul tine de gust.Acum toate modelele se aproapie ca dotari , pret si performante ! Nu mai sunt diferente majore ca acum 10 ani.

Edited by zippo
Link to comment
Share on other sites

@ zippo

 

Departe de mine gandul sa cred ca BMW este dumnezeul masinilor. Daca stau sa ma gandesc, cam toate marcile au cate un punct slab.

Am facut comparatia 5er cu A8, mergand oarecum pe firul "logic" al compararii A4 cu E60 ;)

Bineinteles, gusturile in ceea ce priveste designul , nu se discuta.

Steptronic vs. DSG.....e o intreaga discutie. De exemplu, daca DSG e pe motorul 2.0 , cam pica. Ceea ce nu se intampla la BMW, chiar daca Steptronicul este ca si generatie, mai vechi decat DSG.

 

P.S. Referitor la fiabilitatea motoarelor diesel, sunt CONVINS ca BMW e peste Audi.

 

Numai bine. :drinks:

Edited by jon doe
Link to comment
Share on other sites

Ok, despre A6 stiu ca e ok, numai ca motorul de 140cp e dupa parerea mea cam mic pentru clasa auto. Macar la Bmw ai 163 sau 177 de cai sa tragi de ei. Acum ma gandesc ca daca o mai iau si automata pai o sa fie "moarta-n cotet" :(

 

La 2.7 sau 3 litri nu ma bag ca e taxa cat un Golf 3, sa nu mai zic impozit, consum si asigurari. Motorul de 170cp e dupa 2009 facelift, iar pretul depaseste bugetul meu.

Link to comment
Share on other sites

De aceeasi problema m-am lovit si eu cand a fost sa aleg A6/E60.

Le-am testat pe amandoua, sa pot compara cat mai obiectiv. Motorasul de 140 e la fel de mort si pe cutie manuala.

Nici motorul de 177 de pe BMW nu rupe asfaltul, dar e destul de ok pentru ce cheltuieli ai cu el.

Link to comment
Share on other sites

Exact, la dimensiunea asta orice cal conteaza mai ales ca cilindreea ramane neschimbata.

 

Tocmai ce am vb acum la telefon pentru un A6 2.0TDI Multitronic, 03/2008, 108k km, Full fara trapa, frumoasa masina un Grau metallic cu interior piele gri alcantara. Pretul 16800 net fara discutii. Cateva pietricele in fata ceea ce e normal la 100k. Dupa parerea mea e mult.

Edited by wug
Link to comment
Share on other sites

Ce nu te uiti si la motoarele TFSI la Audi, in oras consuma foarte putin pentru cei 170 de cai, sunt extrem de vioaie, asigurare si taxe minuscule, ca pentru un motor de 1.8, ai optine de cutie DSG care e de exceptie intradevar.. nu se compara nici cu 320D si cu atat mai mult cu 2.0 TDI..

 

 

Daca nu faci genul de 30k km/an chiar merita o privire.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Wug, si altceva?

Bixenon, incalzire in scaune, navigatie color, jante ceva mai ok (cele stock de A6 2.0 sunt cam urate)...

Da-ne un link s-o vedem (nu cred ca sare vreun coleg s-o ia inaintea ta :p)

 

LE: cam multisor totusi... E aproape 17.000. + cheltuielile de transport + maruntisurile + taxa... o sa te duca in 19.000.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Da, imi place benzina. Cui nu? :smile: Dar la o simpla cautare preturile incep de la 17k net. Ma refer la A4 1.8 TFSI 160cp din 2008. Dar din ce stiu orice benzina in oras fara 10% nu te iarta. La diesel tre sa-i dai bine sa-l duci in 10% consum. Nu fac 30k/an cu siguranta.
Link to comment
Share on other sites

Ok, despre A6 stiu ca e ok, numai ca motorul de 140cp e dupa parerea mea cam mic pentru clasa auto. Macar la Bmw ai 163 sau 177 de cai sa tragi de ei. Acum ma gandesc ca daca o mai iau si automata pai o sa fie "moarta-n cotet" :(

 

La 2.7 sau 3 litri nu ma bag ca e taxa cat un Golf 3, sa nu mai zic impozit, consum si asigurari. Motorul de 170cp e dupa 2009 facelift, iar pretul depaseste bugetul meu.

 

Motorul diesel de 2.0 l e mic pentru A6. Am mers cu un A6 de asta de la Pitesti pana la Severin, am schimbat la viteze de mi-a venit rau...ce sa zic...urata experienta :). Motorul de 163 sau 177 de cai de la BMW e ok si pe seria 5. Seria 5 e cam cu 100 kg mai greu decat seria 3. Au zis unii ca 520d (163 de cai, E60) e submotorizat, deloc, e ca si cum intr-un seria 3 E90 mai pui un tip masiv pe scaunul din dreapta. Ce, asta inseamna ca nu mai trage masina ? Deloc :) E ok motorul de 163 de cai...pana la urma, daca nu ma insel, vechiul 525d avea 163 de cai...

Link to comment
Share on other sites

Intre timp am identificat-o si eu pe mobile. :popcorn:

Ce sa spun, arata ok masinuta. Dar... prea multe minusuri ce vin odata cu un Audi.

Motor subdimensionat, distributie pe curea, tractiune fata, aspect comun... Ca fapt divers, compara sunetul la inchiderea unei usi de E 60 si a uneia de A6.

Cred ca doar la muzica sta mai bine decat E60-ul :laugh:

 

In fine... decizia e a ta. Depinde si de gusturile tale. Poate fi cea mai proasta decizie, dar daca tie iti place o anumita masina aia trebuie s-o cumperi. :)

 

PS: A6-le ce l-am testat eu nu iesea in ruptul capului sub 7% consum (2.0tdi, manual si tractiune fata).

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Da, imi place benzina. Cui nu? :smile: Dar la o simpla cautare preturile incep de la 17k net. Ma refer la A4 1.8 TFSI 160cp din 2008. Dar din ce stiu orice benzina in oras fara 10% nu te iarta. La diesel tre sa-i dai bine sa-l duci in 10% consum. Nu fac 30k/an cu siguranta.

 

Daca ai impresia ca un diesel de 2L consuma mai putin in oras.. te inseli. Tot pe acolo e. Poate 1L mai putin cine stie cum.. Tine mai mult de stil de condus si trafic.

IN Bucuresti majortitatea la motor 2.0D raporteaza conum intre 9-11l% in mod curent.

 

 

Si 2l daca ar fi la 20k km/an ar veni vreo 400 de euro diferenta la combustibil daca ai merge numai in oras.

 

 

Afara i-a undeva in jur de 7, mai putin chiar.

 

 

 

In oras la benzina si diesel de altfel conteaza cati CC are, si 1800 CC cu cuplu de jos de tot ca un diesel pe toata plaja, ajuta mult tare.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Cam la acelasi pret sta si E60 dar cu mai putine optiuni din pacate. Nu sunt fan Audi, dar nici impotriva. E vorba de o investitie pe termen zic eu 3-4 ani, care normal trebuie sa fie avantajoasa. Sincer, toata viata m-am ferit de masini cu motor mic pentru caroseria lor din mai multe motive, nu numai putere. Cand mi-am luat Golf V am avut de ales intre 5 masini, din care 4 erau 1.9 si ultima 2.0. Eh, 2.0 am luat si nu mi-a parut rau. Asa ca tind sa merg pe idea, daca tot platesc o taxa de poluare macar sa scot maximum de cai din ea. Right ?
Link to comment
Share on other sites

pai tu stii.

Daca iti pasa de asta, in cazul asta A6/A4 2.0 TDI pica din start.

 

Eu sa faci drive test cu fiecare, pierzi vremea pe forum ..

Apoi daca mai vrei niste informatii specifice despre fiecare model .. te putem ajuta.

EU nici nu mai inteleg de fapt, tu oscilezi intre ce 520D, A4 si A6 ?

Link to comment
Share on other sites

Mai colegi va rog eu BMW e BMW iar audi e doar o alta masina . Mi-e lene si mi-e lehamite sa scriu o poveste despre masinile din grupul vag care au trecut prin mana mea si ce probleme am avut cu ele si vorbesc chair despre masini scumpe cum ar fi touareg . Pt cel care a deschis topicul ii recomand cu mare caldura sa mearga pe BMW.
Link to comment
Share on other sites

Toaureg nu e Audi , Q7 e Audi.

Si care e diferenta intre vw touarge 3.0 v6 tdi si q7 3.0 v6 tdi spre ex?

Touaregul spre ex e mai destept pe off road decat q7 datorita diferentialului, stie fratele nu vorbesc din carti.

Da e o diferenta ca pe unu scrie vw si pe altul audi

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Toaureg nu e Audi , Q7 e Audi.

El se referea la masinile din grupul VAG, nu neapara Audi. :D

Tot aia e, motoarele sunt toate aceleasi (eu mi-am pus motor de Audi pe Passat si e ABSOLUT identic :D ).

Parerea mea e ca BMW si Audi sunt clase diferite, cu pretentii diferite.

Dar gusturile nu se discuta... :pardon:

Link to comment
Share on other sites

Probabil nu ai auzit de 6.0 TDI V12 daca zici ca Audi nu face diesel-uri smechere.

 

 

Nu inteleg ce tot ii trageti cu 6.0 tdi v12,o fi el cel mai puternic diesel,dar la ce cost exploatare are pe cuvant daca merita.

 

Am avut q7 4.2tdi,dimineata in trafic bara la bara halea 25%,V12-le in ac conditii cat ar lua ? 30% ? Deja de la anumite val. in sus iti iei benzina si gata.

 

On-topic.

Strict intre cele doua as alege bmw-ul,pt ca este dintr-o clasa mai mare,dieselul ala de 177cp este f posibil sa traga mai bine decat tdi-ul de 143cp si nu in ultim rand este mai silentios.

 

Doar un A4 bine dotat,quattro minim 160cp(tsi) si in stare impecabila mi-ar schimba oridinea.

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg ce tot ii trageti cu 6.0 tdi v12,o fi el cel mai puternic diesel,dar la ce cost exploatare are pe cuvant daca merita.

 

Am avut q7 4.2tdi,dimineata in trafic bara la bara halea 25%,V12-le in ac conditii cat ar lua ? 30% ? Deja de la anumite val. in sus iti iei benzina si gata.

 

On-topic.

Strict intre cele doua as alege bmw-ul,pt ca este dintr-o clasa mai mare,dieselul ala de 177cp este f posibil sa traga mai bine decat tdi-ul de 143cp si nu in ultim rand este mai silentios.

 

Doar un A4 bine dotat,quattro minim 160cp(tsi) si in stare impecabila mi-ar schimba oridinea.

Mosu cum adica ala de 177 e posibil sa traga mai bine ca ala de 143???? e diferenta mare totusi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.