Jump to content

consum mare la e 39


Recommended Posts

am un bmw e 39 (520d)

computerul de bord imi indica un consum de 10,8 - 11 la 100 de km - consumul urban

cand am adus-o din germania consumul era de 8,2 maxim (in 2007)

mentionez ca auto are 170.000 km reali, iar consumul actual s-a modificat dupa ce am avut un accident pe stanga fata

care poate fi cauza ???

Link to comment
Share on other sites

depinde ce accident. geometria rotilor este in parametrii? o tamponare usoara sau ceva de genul asta nu are nici o legatura cu consumul.

legat de consum , si eu am acelasi consum 8-8,2 oras, mers normal. pe alt topic spuneau, mai multi ca nu are cum sa existe asemenea consum. nu stiu cati dintr noi suntem atenti la starea masinii, de la cauciucuri , filtre, geometrie, intercoolere curatate.

Link to comment
Share on other sites

depinde ce accident. geometria rotilor este in parametrii? o tamponare usoara sau ceva de genul asta nu are nici o legatura cu consumul.

legat de consum , si eu am acelasi consum 8-8,2 oras, mers normal. pe alt topic spuneau, mai multi ca nu are cum sa existe asemenea consum. nu stiu cati dintr noi suntem atenti la starea masinii, de la cauciucuri , filtre, geometrie, intercoolere curatate.

nu stiu unde se afla intercoolerele si nici cum pot fi optimizare - se pot curata sau trebuie schimbate?

cat despre filtre le-am schimbat corespunzator, cauciucurile sunt noi si echilibrate

e adevarat sa nu am verificat unghiurile dupa ce am scos masina din service - dupa accident

Link to comment
Share on other sites

este un singur intercooler. vorbeam la general, de intercoolere. intercooler ul se afla sub radiatoarele de clima si apa, se demonteaza , dupa ce se desface scutul masinii. ise pe dedesubt. are doua cleme. se desfac furtunele de racord. tot pe dedesubt. este nevoie de canal. valva egr se curata si ea. desfaci capacul de plastic si este in drapta , la intrarea in galeria de admisie. verifica geometria rotilor, si sa nu fie vreo roata infranata.asta in prima faza, faptul ca se putea deregla de la accident.
Link to comment
Share on other sites

este un singur intercooler. vorbeam la general, de intercoolere. intercooler ul se afla sub radiatoarele de clima si apa, se demonteaza , dupa ce se desface scutul masinii. ise pe dedesubt. are doua cleme. se desfac furtunele de racord. tot pe dedesubt. este nevoie de canal. valva egr se curata si ea. desfaci capacul de plastic si este in drapta , la intrarea in galeria de admisie. verifica geometria rotilor, si sa nu fie vreo roata infranata.asta in prima faza, faptul ca se putea deregla de la accident.

ok ...merci fain

ma stradui sa elimin si aceste doua aspecte : intercoler si unghiuri

sper se schimbe ceva

Link to comment
Share on other sites

este un singur intercooler. vorbeam la general, de intercoolere. intercooler ul se afla sub radiatoarele de clima si apa, se demonteaza , dupa ce se desface scutul masinii. ise pe dedesubt. are doua cleme. se desfac furtunele de racord. tot pe dedesubt. este nevoie de canal. valva egr se curata si ea. desfaci capacul de plastic si este in drapta , la intrarea in galeria de admisie. verifica geometria rotilor, si sa nu fie vreo roata infranata.asta in prima faza, faptul ca se putea deregla de la accident.

 

 

Explica-mi si mie ce treaba are intercooler-ul cu consumul , ca habar nu am! :twitch:

Link to comment
Share on other sites

Daca faci la pompa consumul , poate descoperi ca e si mai mare decat in bord, la mine variaza de la 6,5 la 8 mixt (oras -autostrada) pe MID la asta adaug mereu 1,7 l/100km diferenta care am vazut-o facand consumul la pompa , in Bucuresti nu am mai fost de un an dar sigur ajung la 9-11.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.