Jump to content

Putin ajutor va rog bmw 320D nu trage


Recommended Posts

Am si eu o problema si nu stu unde sa apelez mai exact , am un bmw 320 2.0 diesel din 2001 136cp si nu trage cum trebuie , in viteza a 5-a nu vrea sa treaca de3 mii de turatii si 140 la ora , in viteza a 4-a am observat ca nu trece de 3 mii500 se plafoneaza si oricat ai accelara nu vrea , am incercat sa urc o panta nu foarte abrupta si deaabia o urcam cu a 3-a si nu mai accelara deloc si ramaanea viteza constanta . Astazi am luat supapa vacuum cea din poza de pe un bmw la fel ca ala meu si am puso , prima data a dat sa mearga mai bine am reusit sa ii trec in viteza 5-a de 3 mii de turatii si panta sa o urc cu a 3-a cresand in viteza ba chiar am reusit sa ii dau pe a 4-a si 120 la ora dupa iar a inceput sa se plafoneze, merega mai bine dar tot asa facea. Am schimbat si furtunasul care duce in accea supapa si nimic. Specific ca tubina are un suierat.

post-49292-0-54992500-1310238162_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Turbina intra in limp mode... am patit eaxct aceeasi faza la 3000 rpm in a 5-a nu a vrut nici de-a dreaqu sa mai traga plus ca si trbina mea avea un suierat.

 

Suieratul e de la paletele de la evacuare si cel mai probabil ai geometria blocata... asta in cazul in care nu ai o pierdere de vacuum pe undeva.

Link to comment
Share on other sites

Turbina intra in limp mode... am patit eaxct aceeasi faza la 3000 rpm in a 5-a nu a vrut nici de-a dreaqu sa mai traga plus ca si trbina mea avea un suierat.

 

Suieratul e de la paletele de la evacuare si cel mai probabil ai geometria blocata... asta in cazul in care nu ai o pierdere de vacuum pe undeva.

mai multe detalii te rog , ce inseamana asta ? trebuie schimbata turbina ?

Link to comment
Share on other sites

Pt. inceput verifica tot traseul vacuumului. Vezi ca acea electrovalva din poza are si un filtru, curata-l. Daca pe vacuum e ok verifica si geometria turbinei sa nu fie blocata sau sa agate. Scoate furtunul de vacuum de la actuatorul turbinei (acea ciuperca care actioneaza vanele) si trage cu gura sau cu o seringa mare si uita-te atent daca tija actuatorului se misca. Cursa pe care o face aceasta e destul de mica ,sub 2cm.

Daca vrei sa demontezi si sa cureti turbina vezi ca va trebui facut si planul pe care actioneaza vanele.

Link to comment
Share on other sites

Pt. inceput verifica tot traseul vacuumului. Vezi ca acea electrovalva din poza are si un filtru, curata-l. Daca pe vacuum e ok verifica si geometria turbinei sa nu fie blocata sau sa agate. Scoate furtunul de vacuum de la actuatorul turbinei (acea ciuperca care actioneaza vanele) si trage cu gura sau cu o seringa mare si uita-te atent daca tija actuatorului se misca. Cursa pe care o face aceasta e destul de mica ,sub 2cm.

Daca vrei sa demontezi si sa cureti turbina vezi ca va trebui facut si planul pe care actioneaza vanele.

cum verific geometria turbinei sa nu fie blocata ? ti-am trimis un mesaj privat

Link to comment
Share on other sites

Hm am dat de alta problema acum , masina am cumparato acum o saptamana , am dat jos supapa care actioneaza pe turbo care inchide si deshcide si era lovita de ciocan si nu deschidea complet , am pus alta supapa care deschide complet si acum masina scoate fum alb ,am impresia ca lovitura de ciocan e data de fostu proprietar ca sa ascunda fumu , aveti ceva sfaturi ?
Link to comment
Share on other sites

Hm am dat de alta problema acum , masina am cumparato acum o saptamana , am dat jos supapa care actioneaza pe turbo care inchide si deshcide si era lovita de ciocan si nu deschidea complet , am pus alta supapa care deschide complet si acum masina scoate fum alb ,am impresia ca lovitura de ciocan e data de fostu proprietar ca sa ascunda fumu , aveti ceva sfaturi ?

 

 

Esti sigur ca ai nimerit reglajul tijei?Mie mi s-a dereglat din surub si nu mai pot nicicum sa o aduc la pozitia corecta.Singura solutie se pare este sa dau turbina jos.

Link to comment
Share on other sites

Esti sigur ca ai nimerit reglajul tijei?Mie mi s-a dereglat din surub si nu mai pot nicicum sa o aduc la pozitia corecta.Singura solutie se pare este sa dau turbina jos.

asta nu stiu daca am inimerit reglajul

 

culmea astazi cand am mers cu ea nu a mai scos fum si am reusit sa prind cu ea 180 pornind de la 120 in viteza 5-a lucru care nu am reusit niciodata

,nici nu stiu ce sa mai cred.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

SALUT .AM SI EU ACEEIASI PB. LA UN BMW 320 D E46 136CP 100KW.MAINA MERGE BINE DAR AJUNGAND LA 140 SE KM PE ORA NU MAI TRAGE PUR SI SIMPLU SE PLAFONEAZA.MA POATE AJUTA CINEVA ?? MULTUMESC FRUMOS.

Sunt 2 electrovalve cum e cea din poza de sus. Una o gasesti langa EGR iar cealalalta langa turbina. Verifica ambele electrovalve cat si tot traseul de furtune de vacuum. Posibil sa ai unul sau mai multe furtune crapate ori una sau ambele electrovalve defecte.

Link to comment
Share on other sites

MULTUMESC FRUMOS DJ ALLEXINNO. ASTAZI AM SCOS SI FURTUNUL MICUT CARE IESE DIN EGR CEL CARE MERGE LA ELECTROVALVA.MENTIONEZ MASINA MERGEA BINE DAR AM AJUN PANA LA 120 KM PE ORA DUPA CARE A INCEPUT SA NU MAI TRAGA .AM OPRITO AM BAGAT FURTUNUL INAPOI IN EGR SI NORMAL A INCEPUT SA MEARGA DAR TOT NU AM DEPASIT 140, SA PLAFONAT DIN NOU.MULTUMESC FRUMOS AM SA VERIFIC ELECTROVALVELE SI TOATE FURTUNELE DE LA VACUUM .SALUT

 

SI CUM SE VERIFICA ELECTOVALVELE ???

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

chiar nu stie nimeni cum se verifica electrovalvele???

Nu stiu exact cum le poti verifica. In cazul meu, cand s-a defectat cea de la EGR, deschidea/inchidea doar cand vrea ea... uneori mergea, uneori nu. Roaga un prieten (sau la dezmembrari) sa-ti imprumute una care functioneaza 100% si inlocuieste cu cea de la EGR apoi fa o tura cu masina. Daca se comporta la fel, inlocuieste electrovalva de la turbo si iar da-i o talpa. Dar inainte de toate, verifica furtunele sa nu fie crapate/sparte si sa piarda presiune.

Link to comment
Share on other sites

asa m-am gandit si eu!si la mine este asa! este cand trage cum trebuie si este cand nu,cred ca si la mine una din electrovalva face figuri(furtunele le-am schimbat)...

Sfatul meu este sa cumperi una noua (se gasesc doar Pierburg, originala adica) si sa o montezi. Cu siguranta intr-un scut interval de timp o sa cada si cea de-a doua...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am rezolvat problema.era senzorul de pe admisie infundat adk plin de calamita.multumesc frumos. RESPECT.

 

SALUT .AM SI EU ACEEIASI PB. LA UN BMW 320 D E46 136CP 100KW.MAINA MERGE BINE DAR AJUNGAND LA 140 SE KM PE ORA NU MAI TRAGE PUR SI SIMPLU SE PLAFONEAZA.MA POATE AJUTA CINEVA ?? MULTUMESC FRUMOS.

am rezolvat problema.era senzorul de pe admisie infundat adk plin de calamita.multumesc frumos. RESPECT.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.