Jump to content

Recommended Posts

Am achizitionat un e90 325i 2005 acum 5 luni,si am o problema care cei de la bavaria spun k nu e nici o problema... consuma ulei cam 1l la 1500 km...masina a fost lasata la mhs pt un set mare de teste.Rezultatul a fost. Masina nu are nici o problema. consumul este normal la motoarele acestea. totusi e urat sa stau cu bidonul de ulei dupa mine...mentionez k masina are 80.000 km
Link to comment
Share on other sites

a mai fost un coleg cu aceeasi problema, nu mai retin daca a rezolvat-o sau nu, cauta putin prin topic-uri, daca nu, uita-te mai bine pe forumurile din USA sau UK, sigur vei gasi rezolvare acolo, pe aici sunt prea putine benzinare E90. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

cam mult dupa parerea mea :), 2L la 10K, pai atunci aia in Germania care fac schimbul conform cartii la 25-30k daca nu adauga se duce motorul intre schimburi...totusi cred ca 2L ar fi ok in conditii de exploatare serioasa a masinii, tinuta in ture, altfel la un regim normal mi se pare tare mult!
Link to comment
Share on other sites

a mai fost un coleg cu aceeasi problema, nu mai retin daca a rezolvat-o sau nu, cauta putin prin topic-uri, daca nu, uita-te mai bine pe forumurile din USA sau UK, sigur vei gasi rezolvare acolo, pe aici sunt prea putine benzinare E90.

m-am tot uitat. mai toti spun de separatorul de ulei(valva pcv) am schimbat-o .. si nimic. am sa folosesc alt ulei. poate ceva full syntetic.

 

cam mult dupa parerea mea :), 2L la 10K, pai atunci aia in Germania care fac schimbul conform cartii la 25-30k daca nu adauga se duce motorul intre schimburi...totusi cred ca 2L ar fi ok in conditii de exploatare serioasa a masinii, tinuta in ture, altfel la un regim normal mi se pare tare mult!

Sunt date in carte k fiind consumatoare de ulei. 2 litrii e ok. dar 6-7 k la mine este prea mult.m-am cam saturat sa stau cu bidonul mereu sa completez...:(

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Iti spun o poveste scurta despre consum.

- In Uk am avut un 325 Ci luat cu cca. 175.000 km la bord. Am facut schimbul de ulei imediat ce l-am luat si i-am bagat Castrol 5W40 si un bidon de Slick 50, produs pe care l-am cunoscut prima oara in Canada acum 20 de ani. Cert este ca am vandut masina peste 8 luni la cca, 185.000 km si a consumat cca. 200 ml ulei.

- In Ro am luat un 320 Ci cu 32.000 km reali, anul trecut. I-am facut o mica revizie, care a inclus si uleiul, i-am pus Total Quartz 5W40, luat de la reprezentanta Citroen. Anul acesta, dupa cca. 10.000 km l-am schimbat si aveam consum de cca. 1 l de ulei, deci 1 l/10.000 km. Rezonabil totusi, tanand cont ca masina a mers si cu 220 km/ora, si nu putin.

Dar ceea ce este interesant ca acum o luna i-am schimbat uleiul (il schimb in fiecare an, indiferent de km parcursi), si am pus Castrol 5W40 luat din UK si acelasi Slick 50, din aceesi sursa. Dupa concediul de 3.500 din Grecia, nu a consumat un gram, si iam dat si 230 pe Egnatia Odos.

PS Masina are acum 46.000 km.

Morala, la apreciarea cititorilor...

Edited by ebay
Link to comment
Share on other sites

zic sa incerci alt ulei, castrol nu e neaparat prost, desi multe din ele sunt semisintetice si ma indoiesc ca aditivii din el il aduc la aceasi calitate cu unul sintetic, in al doilea rand cu castrol; ai sanse reale sa pui contrafacut. Luat chiar si de la oameni/firme de buna credinta.

+1 la ce zice Myx, schimbatul vascozitatii in cel mia bun caz mascheaza problema, daca e una.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

zic sa incerci alt ulei, castrol nu e neaparat prost, desi multe din ele sunt semisintetice si ma indoiesc ca aditivii din el il aduc la aceasi calitate cu unul sintetic, in al doilea rand cu castrol; ai sanse reale sa pui contrafacut. Luat chiar si de la oameni/firme de buna credinta.

+1 la ce zice Myx, schimbatul vascozitatii in cel mia bun caz mascheaza problema, daca e una.

am sa incerc 5w30 luqui moly.

Link to comment
Share on other sites

m-am tot uitat. mai toti spun de separatorul de ulei(valva pcv) am schimbat-o .. si nimic. am sa folosesc alt ulei. poate ceva full syntetic.

 

 

Sunt date in carte k fiind consumatoare de ulei. 2 litrii e ok. dar 6-7 k la mine este prea mult.m-am cam saturat sa stau cu bidonul mereu sa completez...:(

Salut,

Chiar daca ai schimbat valva PCV, ar fi trebuit sa schimbi si furtumele aferente(se crapa, sau se infunda), in special cel care returneaza uleiul in baia de ulei. Verifica sa nu fie infundata si teava in care intra acest furtum(trebuie sa scoti joja cu totul si sa cureti bine partea de jos). Exista un perete dublu la partea de jos a jojei. atasez o poza cu teava jojei la partea de jos la motorul M54B22(la masina mea e asa). La motorul tau este ceva similar sigur. Daca verifici toate furtumele, valva PCV(CCV), tubul asta de la joja ca sa fii sigur ca uleiul se reintoarce in baie si nu se duce in galeria de admisie unde easte ars, atunci nu ramane decat varianta SEGMENTARE. Dar nu cred la KM pe care ii are masina. Succespost-48350-0-09026900-1311255724_thumb.jpg

Edited by miu 5er
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Chiar daca ai schimbat valva PCV, ar fi trebuit sa schimbi si furtumele aferente(se crapa, sau se infunda), in special cel care returneaza uleiul in baia de ulei. Verifica sa nu fie infundata si teava in care intra acest furtum(trebuie sa scoti joja cu totul si sa cureti bine partea de jos). Exista un perete dublu la partea de jos a jojei. atasez o poza cu teava jojei la partea de jos la motorul M54B22(la masina mea e asa). La motorul tau este ceva similar sigur. Daca verifici toate furtumele, valva PCV(CCV), tubul asta de la joja ca sa fii sigur ca uleiul se reintoarce in baie si nu se duce in galeria de admisie unde easte ars, atunci nu ramane decat varianta SEGMENTARE. Dar nu cred la KM pe care ii are masina. Succespost-48350-0-09026900-1311255724_thumb.jpg

am sa incerc cand fac revizia.. e cam foarte complicat si mult de desfacut ca sa ajung la valva pcv.

Link to comment
Share on other sites

am sa incerc cand fac revizia.. e cam foarte complicat si mult de desfacut ca sa ajung la valva pcv.

Eu am facut asta la masina mea(E39 520i din 2001 motor 2.2 benzina), care ultima oara mi-a consumat la 600KM-550gr ulei. Acum am 1000km facuti si inca nu am sezizat consum. Oricum si eu mai testez, dar la 1000km trebuia sa am ceva consum. Succes

Link to comment
Share on other sites

cam mult dupa parerea mea :), 2L la 10K, pai atunci aia in Germania care fac schimbul conform cartii la 25-30k daca nu adauga se duce motorul intre schimburi...totusi cred ca 2L ar fi ok in conditii de exploatare serioasa a masinii, tinuta in ture, altfel la un regim normal mi se pare tare mult!

 

E90 anunta la bord cand are lipsa 1 L ulei . Oricum nu e exclus sa sari de 2 L daca mergi cu masina in ture , de exemplu cei care fac naveta sau merg la drum lung des, folosesc turatii mari constant in depasiri ,acolo masina consuma ulei serios .

 

am sa incerc 5w30 luqui moly.

poti sa incerci si Mobil 1

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat azi uleiul cu luqui moly 5w30 top tech 4200.sunt schimbari semnificative,motorul pur si simplu nu se mai aude. e foarte silentios si masina merge foarte lin.astept sa vad consumul.

De unde ai cumparat uleiul ?

As vrea sa-mi pun si eu Liqui Moly low friction 5w30 numai nu stiu de unde sa mi-l iau.

Nu am incredere deloc in magazinele noastre de aici.

 

Mersi de raspuns.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Si eu am un 525xi N52 din decembrie 2006, consuma 1L la 3000km. Am schimbat separatorul de ulei (PCV) si uleiul. Am pus Castrol 5w30. Dupa 1500 km mi-a spus sa completez. In primii 350 km dupa schimbatul valvei nivelul uleiului de pe bord a scazut la 3/5 liniute. Am completat cu jumatate de litru cand mi-a aparut warningul, nivelul fiind 4/5 pe bord. Acum am facut 500 km dupa ce am completat si nivelul e la 3 liniute. Mentionez ca schimbul valvei face ca nivelul uleiului de pe bord ba creste ba scade intre 4 si 3 liniute.

Inainte sa schimb valva am folosit si Castrol 5w40 iar consumul a fost tot de 1L la 3000 km. Mecanicul mi-a spus ca nu e recomandat 5w40 pentru N52.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.