Jump to content

pornire e46 320D


gangstah

Recommended Posts

Salut am si eu un e46 320d din 2001....probleme mari nu am avut pana luna asta cand parca masina vrea sa imi faca in ciuda....

Toate au pornit cand s-a stricat alternatorul,pe care l-am demontat constatand ca se uzase colectorul si am decis sa imi iau unul nou cu piesa la schimb..

Bun...am rezolvat cu alternatorul si la o saptamana dupa operatie cand am dat sa pornesc masina...surpriza...toate mergeau in afara de pornirea propriu-zisa cand intorci cheia in contact si se intampla magia....

Simptome: rotesti cheia in contact sa pornesti motorul si nu face nici tac,nici mac...absolut nimic..parca nu ar avea baterie...numai ca baterie are deoarece se aprinde bordul,merg luminile,absolut tot merge!

 

Ma poate ajuta cineva si pe mine cu niste raspunsuri sau cu niste presupuneri ca sa stiu unde sa ma apuc de bocanit

Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Are imobilizator? Poate e de la el, nu lasa sa treaca curentul, chestia asta se intampla daca e o siguranta arsa, ori el e stricat.

Nu ma pricep cine stie ce la mecanica si nici la electronica....pe scurt nu stiu ce e ala un imobilizator....am discutat cu cineva si mi-a zis ca are aceeasi problema la un opel corsa....azi urmeaza sa merg la un tester sa vad ce si cum...dar mai greu de gasit un tester sau un om priceput in Dr Tr Severin....de aia am si apelat la forum pt ca citesc zi de zi multe chestii pe care daca intrebi un mecanic in bagi in ceata de tot!

Link to comment
Share on other sites

Imobilizatorul e o protectie electronica la pornirea motorului, impotriva furtului. Stiu pe cineva care avea problema asta, i-am dat curent, am incercat sa o pornim impinsa si nimic, pana cand a descoperit siguranta arsa de la el. Problema a fost mai complicata ca ardea si sigurantele ce le puneam dupa.
Link to comment
Share on other sites

i-am dat curent, am incercat sa o pornim impinsa si nimic

 

La mine am pornit-o impinsa,nu am vrut sa o las unde s-a imbolnavit,am bagat-o in reverse si am pornit dupa vreo 2-3 incercari....mi-e si frica sa mai plec cu ea ca ma poate lasa dupa ce opresc motorul...

Link to comment
Share on other sites

Asteptam si bafta.

 

Din pacate cand am vrut sa plec sa fac diagnoza nu a vrut masina sa mearga cu mine,nu a pornit...am vb cu un nene sa vina cu testerul la mine acasa sa vedem ce si cum....asteptam..!!!intre timp am facut asigurarea la golful 4 pe care de asemenea il detin...ce pot spune am 2 masinai:una mai buna ca cealalta....nici aia nu vrea sa porneasca...zici ca am suparat vreun zeu al masinilor!

Link to comment
Share on other sites

Daca a pornit impinsa cred ca e electromotorul.Carbunii sau altceva.

 

intr-un final am facut diagnoza...si intradevar este electromotorul...nu stiu exact ce dar 80% sunt carbunii.Maine ma duc sa ai iau si ma pun sa ai schimb,sper sa nu mai fie si altceva....cum am mai zis mai devreme cred ca am suparat vreun zeu al motoarelor,deoarece azi dupa ce am facutt asigurarea la cealalta masina,in timp ce ma plimbam linistit,avand un voltmetru digital la bricheta,am constatat ca alternatorul este pe duca tensiunea la baterie fiind undeva la 13:31 din 14...cat trebuia sa fie!

O sa revin maine cu amanunte cu problema e46 daca nu mi s-o mai intampla ceva pana atunci!

Link to comment
Share on other sites

Daca a pornit impinsa cred ca e electromotorul.Carbunii sau altceva.

 

Nu sfatuiesc pe nimeni daca nu se pricepe sa incerce ce am incercat eu...5 ore m-am chinuit sa desfac toate plasticele,dracii,lacii si scuturile de pe masina ca sa ajung intr-un final sa ma mai chinui un pic cu niste blestemate de piuleite de la cablurile de pe electromotor....dar :SUCCES....electromotorul este disecat pe masa de operatie si isi asteapta noul platou de carbuni deoarece ceilalti erau carbonizati(inexistenti pe alocuri).....aveti de demontat:plasticele de pe motor(capacele),admisia(deoarece la unele suriburi sau piulite se ajunge numai pe sus sau numai pe jos),scutul din plastic,scutul din tabla(cel din spate de la cutia de viteze..)plasticele de pe langa scutul de tabla,...va trebuie:un compresor baban,un ciocan pneumatic(din ala de vulcanuzare..ca sa desfaceti suruburile de la scutul de tabla),o racila pneumatica deoarece ciocanul nu intra peste tot,surubelnita stea,cheie inelara de 8..10...13...etc,...mult tutun si ambitie si o vointa cat un munte....maine dupa chinuiala si ghicitul suruburilor si locatiilor aferente si montarea electromotorului pe masina o sa revin cu verdictul...

 

P.S. golful(cealalta masina) pe langa alternator,mai are si pompa din rezervor...deoarece nu porneste nici dupa o jumate de ora,poate dupa ce scot furtunul din debitru si pulverizez un pic de spray pe admisie o ia,cum a fost cazul in seara asta cand ma pregateam sa plec si eu suparat si obosit de la garaj....va urez bafta si cel mai important ..."sa nu aveti norocul meu"!!

Link to comment
Share on other sites

Cred ca mai bine mergeai la un service.Nu cred ca e mai mult de 60 ron manopera.

Este mai mult de 60 de roni, manopera dar la e46 in 30 min am dat eu la mine electromotorul, pe partea de jos, pe sus este aproape imposibil ca ai mult de desfacut si dat jos: capace,admisie, pompa servo, alternator.In schimb pe jos doar scutul si 3 suruburi de prindere alternator si unul sau doua de la cabluri nu mai stiu exact.

Link to comment
Share on other sites

Este mai mult de 60 de roni, manopera dar la e46 in 30 min am dat eu la mine electromotorul, pe partea de jos, pe sus este aproape imposibil ca ai mult de desfacut si dat jos: capace,admisie, pompa servo, alternator.In schimb pe jos doar scutul si 3 suruburi de prindere alternator si unul sau doua de la cabluri nu mai stiu exact.

 

Eu am circa 105 kg si imi e un pic mai dificil pe oriunde sa desfac electromotorul.......nu mai conteaza acum deoarece am facut ce am desfacut si masina este sanatoasa....am luat doar carbunii deoarece erau 30 ron,pe langa platou cu totul care era 80-100 ron.....am lipit carbunii,am izolat deoarece 2 sunt cu protectie si 2 fara,am facut si proba la electromotor si totul este operational,chiar prea operational...ma cam ingrijoreaza ca asa mi se intampla mie cand e altceva pe duca....

 

P.S. la cealalta masina i-am dat de cap cu un spray deodorant pe baza de alcool si a pornit ca un om cu plamani buni,i-am schimbat bateria de la cheie deoarece imi dadea pe tester semnal slab la cheie si dupa aceea a pornit fara nici un ajutor la sfert de cheie...dar mai sunt lucruri care trebuie puse la punct la ambele masini...

 

Cred ca mai bine mergeai la un service.Nu cred ca e mai mult de 60 ron manopera.

 

Momentan nu lucrez nicaieri deoarece in tara asta nu ai decat sa mori ca un job ca-lumea nu gasesti....si gandeste-te putin cat am economisit si cate am invatat eu facandumi-le singur pe toate....pe viitor poate schimb si la altii si mai fac si bani pe langa....30ron carbunii si restul maxim 20 ron pe un suc si o apa plata....chiar rog pe cineva daca stie un pret pt toata operatia sa ne zica si noua asa informativ sa vad daca a meritat sau nu efortul!

Link to comment
Share on other sites

Super ma bucur pentru tine, tu ai 105 kg si eu pe la jumatate din greutatea ta 73 kg, lasand asta la o parte mie dupa electromotor la nici o luna au picat carbunii si colectorii de la alternator, sa nu patesti asa. Oricum efortul este la fel de placut daca faci cu mana ta. Legat de manopera difera de la un servis la altul dar se invarte undeva in jurul sumei de 70-120 lei. Din punctul meu de vedere un tester bun si multa pasiune te scutesc de foarte multi bani dati pe la diferiti mecanici care se dau atotstiutori. Eu am masina de 5 ani, am facut in jurul la 90 000 km, si de 4 imi repar orice problema la ea, am luat tot ce aveam nevoie de la chei la cablu de tester, cu ajutorul colegilor de pe forum si cu ajutorul netului am invatat sa imi repar singurel masina, banii care trebuia sa ii dau la mecanic i-am investit in masina, navigatie, lumini, senzori parcare si mai am docamdata scaune sport cu memorii si urmeaza cat de curand un ceas programator de webasto asta in maxim 2 luni. Daca ai scule necesare tragi linie in fiecare sfarsit an si calculezi un profit, sa ii pot spune asa, pe care il investesti in confortul masinii. Succes colegul. Edited by Florinkim
Link to comment
Share on other sites

Super ma bucur pentru tine, tu ai 105 kg si eu pe la jumatate din greutatea ta 73 kg, lasand asta la o parte mie dupa electromotor la nici o luna au picat carbunii si colectorii de la alternator, sa nu patesti asa. Oricum efortul este la fel de placut daca faci cu mana ta. Legat de manopera difera de la un servis la altul dar se invarte undeva in jurul sumei de 70-120 lei. Din punctul meu de vedere un tester bun si multa pasiune te scutesc de foarte multi bani dati pe la diferiti mecanici care se dau atotstiutori. Eu am masina de 5 ani, am facut in jurul la 90 000 km, si de 4 imi repar orice problema la ea, am luat tot ce aveam nevoie de la chei la cablu de tester, cu ajutorul colegilor de pe forum si cu ajutorul netului am invatat sa imi repar singurel masina, banii care trebuia sa ii dau la mecanic i-am investit in masina, navigatie, lumini, senzori parcare si mai am docamdata scaune sport cu memorii si urmeaza cat de curand un ceas programator de webasto asta in maxim 2 luni. Daca ai scule necesare tragi linie in fiecare sfarsit an si calculezi un profit, sa ii pot spune asa, pe care il investesti in confortul masinii. Succes colegul.

 

imi place cand vad pe cineva care gandeste ca mine...de ce sa dam banii pe diferiti mecanici consacrati care numai renumele e de ei,cand putem sa ne reparam singuri masinile si sa investim banii aferenti reparatiei in testere si scule necasare reparatiilor???Cum am mai zis nu ma prea pricep la mecanica si nu stiu ce e ala

"webasto",dar cu timpul si cu oameni ca tine care dau un sfat si o parere buna sunt convins ca o sa aflu curand...ce pot spune...multa bafta in continuare si poate pe viitor daca am vreo intrebare referitoare la vreo reparatie poate ma ajuti cu un sfat sau o rezolvare!!!

 

Multa bafta la toata lumea de pe forum si ce pot spune daca pot ajuta la randul meu cu vreo parere sau un sfat o sa o fac cu cea mai mare placere in limita cunostintelor mele de mecanica,electronica(car audio) si diferite modificari cu fibra de sticla!

Link to comment
Share on other sites

Fibra de sticla, daca te uiti la masina mea are spoilerele din fibra de sticla, daca vrei sa faci de M3 spunem si le dam jos si iti faci dupa ale mele.

 

Pune si tu un link cu masina ta deoarece am cautat la tine pe profil si nu am vazut nici un album.....oricum e drum lung de la Severin la Zimnicea dar ma inspir si eu ;)

Edited by gangstah
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.