Jump to content

Am fiert motoru transfagarasan. e90


Recommended Posts

mai exista varianta in care s-a umblat la busonul de la apa , anterior vreo verificare pt nivel si nu s-a inchis bine busonul , in sarcina , trepidatii , gropi etc s-a slabit si evident nu a mai tinut presiunea . Mai ales in turatii si la viteza . Eu am patit lucrul asta la un E46 , temperatura arata ok , dar efectiv a scuipat lichidul afara , undeva pe o autostrada spre bulgaria . Am crezut ca s-a spart vasul de expansiune dar doar am completat lichid , am strans buson si asta a fost . Deci ia in calcul si varianta asta .

 

Primul sfat pertinent. Si eu cred ca asta a fost problema. Nu a mai avut presiune in instalatie si i-a fiert apa la 100 grade(sub presiune fierbe la o temperatura mai mare). Daca avea ceva problema la masina ii mai fierbea in drumul spre casa.

 

Eu spun sa schimbi apa si sa pui antigel, sa aerisesti bine si sa schimbi busonul(e ieftin). Apoi, sa o urmaresti catva timp, daca se mai incalzeste(dar sa fie aerisita cum trebuie). Nu o mai supraincalzi cu nu stiu ce teste degeaba.

 

@c.sainz: E foarte posibil sa te inseli! Masina poate sa nu aiba nici o problema! E totusi irelevant ca din cele 40 de BMWuri nici unul nu a avut astfel de probleme! E anormal sa iti fiarba apa!

Edited by Gearhead
Link to comment
Share on other sites

poate nu ai avut capacul strans bine la vasul de expansiune, adica a fost strans intr-o parte (am facut si eu greseala) si asa ti se intampla pt ca apa sta in presiune si da afara daca nu e etans bine..sau s-a creeat presiune prea mare in instalatia de apa si supapa de presiune daca depaseste 2-3 bari elibereaza surplusul ca sa nu ti se indoaie radiatorul de exemplu :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

M-am gandit si la asta dar vorba lui Cristian, nu ar fi trebuit sa apara vreun martor ceva?

 

Are cineva vreo idee cum as putea reproduce local si intr-un mediu controlat ridicarea temperaturi, sa elimin posibilitatea busonului nestrans ?

 

uite ca mie nu mi-a aparut nici un mesaj , teoretic nici nu are de ce !! Daca a fost o problema mecanica gen buson desfacut , slabt , pur si simplu a aruncat apa afara . Singurul mesaj pe care l-ai fi primit la bord ar fi fost nivel scazut lichid racire , dar avand in vedere ca ai oprit masina imediat ce ai vazut aburii nu a mai aparut pt ca ai luat si contact

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Am patit-o si eu la seria 1 120D .LA mine nu a fost pe drum de munte ci in oras,dar am avut ghinionul sa se "crape" pompa de apa.Nu e chiar asa scumpa(300 ron) daca imi aduc bine aminte,dar am mai avut un efect colateral.Am avut si un firtun imbatranit care s-a fisurat.Nporocul meu a fost ca eram in Pitesti,iar baietii de la Motor Ag chiar au fost profi si au depistat toate probelemele imediat.A doua zi am plecat acasa pe roti si de atunci nu am mai avut probleme.Mare atentie si la furtune,sa nu patesti ca mine.
Link to comment
Share on other sites

Si eu cred ca a fost busonul nestrans. La mine cand mi-a crapat pompa de apa mi-a aparut in bord nivel scazut la antigel. Initial am crezut ca e un furtun fisurat ca imi curgea putin si mi-a aparut martorul fix la 5 dimineata inainte sa plec la mare. Am completat cu apa si am plecat, m-am intors si dupa 2 zile mi-a aparut din nou martorul, iara am completat pentru ca nu aveam timp sa ma duc la mecanic, apoi la vreo cateva zile mi s-a rupt cureaua fix cand ajunsesem in parcare. Am deschis capota si am miscat de fulia de la pompa de apa si surpriza: juca in toate directiile, asa ca am comandat pompa, ambele curele si cele 2 role si le-am schimbat pe toate.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mda. l-am fiert din nou pe transalpina..

 

in bord (meniul obd) arata cam 81.. dupa care a inceput sa iasa abur.. deci masina clar e defecta..

 

Am sunat la bavaria:

 

- termostat 168 lei + 3-4 mil manopera

- pompa apa 600 lei + 3-4 mil manopera

 

o carca de bani...

 

Asta daca m-as duce eu dupa capu mei si sa le spun ce sa schimbe, probabil daca i-as lasa pe ei sa "descopere"... cine stie cate roti imi lipsesc si eu nu stiu..

Link to comment
Share on other sites

Mda. l-am fiert din nou pe transalpina..

 

in bord (meniul obd) arata cam 81.. dupa care a inceput sa iasa abur.. deci masina clar e defecta..

 

Am sunat la bavaria:

 

- termostat 168 lei + 3-4 mil manopera

- pompa apa 600 lei + 3-4 mil manopera

 

o carca de bani...

 

Asta daca m-as duce eu dupa capu mei si sa le spun ce sa schimbe, probabil daca i-as lasa pe ei sa "descopere"... cine stie cate roti imi lipsesc si eu nu stiu..

 

Mi se pare straniu sa fiarba la 80-90 de grade. esti sigur ca ai pus ce trebuie in sistemul de racire? Apa distilata cu antigel cu proportiile recomandate?

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa te potolesti si sa nu mai chinui masina pe Transfagarasan, Transalpina etc pana nu rezolvi cu firtul motorului.

 

 

Am fost service .. am primit raspuns.. "Asa se intampla cateodata, efectiv rugandu-ma de ei sa verifice, ulterior doar schimband antigelul", iar apoi am vrut sa verific, daca problema se repeta si nu este vorba doar de un capac nestrans..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.