Jump to content

E 34 520i Ceva probleme...


DYC88

Recommended Posts

post-50842-0-73800700-1323404247_thumb.jpg - noua chiulasa

 

Motorul masinii este pus la loc acum, nu se mai simte asa rau balbaitul dar tot nu merge rotund la relanti; in schimb in mers e mult mai bine, nu mai are deloc ezitari.

Daca stie cineva vreun m50 cu electronica siemens, nu Bosch sa imi dea de veste, nu am decat sa incerc cu alte piese despre care stiu ca sunt "bune"(debitmetru, regulator relanti, ECU ... ), contra-cost bineinteles.

Urmeaza alte bujii, chiar daca am probat cu altele acum ceva timp si era la fel, dar cine stie :ninja:

Edited by DYC66
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am incercat cu alte bobine cu totul...

 

Citeste topicul meu si o sa vezi ce am facut pana acum la el, bine sunt unele lucruri care nu sunt scrise aici, dar am dat 1200E pe masina si am bagat inca vreo 1300E in ea. Deci 2500 ca sa fie mecanic ok, estetic inca nu i-am facut absolut nimic. Problema e ca a fost statuta mult, daca gasesti una ingrijita nu ar trebui sa ai foarte multe de facut. Tinand cont ca la banii astia iti iei un Peugeot 206 din 2000 sau cv de genul... eu consider ca merita.

 

 

Offtopic :Apropo, e una dragutza de vanzare pe Mihai Bravu aproape de intersectia cu Baba Novac pe dreapta (dupa MegaImage), am vazut ca intrebai de una ingrijita. E un 525 TDS care arata foarte bine, cere vreo 2800E pe ea daca nu ma insel.

 

@lazlo: :hyper: vorbesti serios?!? nu pot sa cred cai adevarat... ai PM :good:

Edited by DYC66
Link to comment
Share on other sites

Astazi m-am vazut cu FlorineluXXL pentru comparatii si transplanturi, si el avand ceva probleme cu M50. Cu binevointa lui am masurat presiunea in rampa si ce baga pompa si este foarte bine, precum si compresia care este peste 14 pe fiecare piston, fara diferente intre ele. Montat bujiile noi, probat si cu bobinele lui, acelas balbait...

 

Vazand ca relantiul meu e cam mic ( cam 700 rpm), am bagat mana pe sub galeria de admisie si am scos mufa de la regulatorul de relantiu, nepotrivindu-se al Florin lui pt proba (eu am Siemens, el Bosch). Rezultatul? Motorul a inceput sa mearga rotund si la relanti! Dupa asta am umblat la reglajul clapetei ( da , stiu, nu se umbla acolo) si am reglat relantiul ca la carburatie, adica cu regulatorul ramas pe pozitia de inchis(nu se inchide de tot oricum) iam dat motorului mai mult aer pt. a fi fortat sa imi creasca relantiul. Acum sta pe la 800rpm cand e cald si merge foarte bine. Cred insa ca o sa am probleme la rece pt. ca tot prin intermediul regulatorului cred ca "tragea socul", o sa vad cum face si o sa postez aici.

Ciudat este ca pe tester dadea ca e viu, deci era actionat de catre ecu, l-am curatat de 2 ori, dar e clar ca nui bun.

Acum urmeaza sa cumpar alt regulator, sa vad pe unde o sa gasesc unul, imi trebuie pt m50 cu vanos (2poli).

Edited by DYC66
Link to comment
Share on other sites

rectificat _chiulasa_ (scaune supape, supape rectificate in sine si planat + garnitura noua)...schimbat articulatie fata si spate...discuri frana schimbate fata-spate.etc... (am omis ceva?)...A MAI RAMAS... o vopsea la exterior si ai salvat o masina cu o veche traditie :goodjob: :drinks:
Link to comment
Share on other sites

Da Dorule, ai omis simeringul arbore, ambreiajul, tampoane cutie + esapament, flansa cardan, alternatorul reconditionat ( rulmentii+perii si regulator), lambda, filtre, bujii si multa munca din partea amandorura :drinks:

 

@domi: Pai dadea bn pe tester, se auzea ca inchide deschide, se pare ca nu lucra bine... era fff murdar prima data cand l-am desfacut; ai idee daca se poate pune unul de Bosch cu 3 contacte in loc de al meu? vreo adaptare cv? la mine are 2 decat...

Edited by DYC66
Link to comment
Share on other sites

Update la idiotenia aceea de ralantiu ( am aflat ca asa e corect, nu relantiu).

 

Inlocuit regulatorul de ralantiu cu altul SH de pe o masina ok, nici o schimbare;

Astazi am mers pana la Curtea de Arges unde am gasit unul cu electronica Siemens dar si cu vanos. Am incercat cu calculatorul de pe acela dar nu a pornit cu el, dupa aceea cu senzorul de la clapeta, debitmetru, senzor axa cu came... Nici o schimbare.

Cred ca o sa sfarsesc prin a-i pune o chiulasa de vanos cu tot cu electronica completa, slabe sperante sa mai gasesc una ca a mea cu "national version germany - Siemens fara vanos...". Oare o merge sa pastrez corpul chiulasei cu supapele mele care sunt proaspat rectificate si sa schimb doar axele si ce mai trebuie?

Edited by DYC66
Link to comment
Share on other sites

<_< daca tie iti intrerupe doar la relanti si nu in ture nu este de la chuiloasa ,daca era de la _chiulasa_ iti intrerupea si in ture,dak se balbaie dimineata la pornire pana se incalzeste si pierzi apa ai sanse sa ai _chiulasa_ fisurata, dak iti baga uleiul in apa si invers este _chiulasa_(garnitura spui k este noua k ai dat _chiulasa_ jos) oscilantul la relanti nu sunt semne de _chiulasa_ fisurata sau deplanata(curbata) la tine este altceva un senzor,motoras altceva care nu se coreleaza cu ECU de acea si oscileaza la relanti(isi uita poazitia(nu memoreaza)initiala).Este totusi ciudat dak zici k ai schimbat senzori,clapeta etc. si la fel face
Link to comment
Share on other sites

si mie imi intrerupe dar imi miroase si a benzina...mecanicii mi-au zis ca e de la bujii, nu dau scanteie cum trebuie, in turatii urca belea.

o sa ma duc sa verific bujiile

voi ce ziceti?

imi face ca dacia veche...la relanti si pana plec de pe loc sa balbaie asa...dupa nici o problema

Link to comment
Share on other sites

ce sa le verifici, daca tot le dai jos le schimbi, mai ales ca nu stii cand s-au schimbat ultima data, sunt importante in mersul motorului.. Poate ai noroc , dar daca iti miroase si a benzina..uitate si la sonda lambda..

 

Cu consumul cum stai ?

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

@lazlo, stiu ca nu chiulasa este problema dar se pare ca cea mai la indemana solutie este sa ii pun vanos cu tot cu electronica aferenta, un E34 ca al meu slabe sperante sa gasesc, este national version Germany ( probabil vreo serie de test pana sa puna vanos) si are electronica Siemens dar non-vanos. Sa ii pun Bosch nu imi convine pt. ca am luat lambda noua, debitmetrul este f bun, etc...

Am dubii la regulatorul de relantiu, dar este 8mil unul nou si parca nu imi vine sa fac incercari pe sumele astea; am cumparat unul SH si face la fel... Poate o sa gasesc pana la urma pe careva care sa aiba unul cu 2 pini bun(sa fie functionala masina) si sa fac o proba.

 

@DOMI: sa stii ca m-am specializat, scot si pun la loc regulatorul fara sa demontez admisia, doar furtunul de aer debitmetru-clapeta; se pare ca eu am pianisti in familie :))

 

@afumatu: asa imi mirosea si mie a benzina pana sa schimb lambda si imi consuma cam cu vreo 2-3L mai mult (cam 18% in Buc); oricum ar fi cea veche sa stii ca una noua e o investitie profitabila daca ai de gand sa tii masina ceva timp.

Edited by DYC66
Link to comment
Share on other sites

 

 

@DOMI: sa stii ca m-am specializat, scot si pun la loc regulatorul fara sa demontez admisia, doar furtunul de aer debitmetru-clapeta; se pare ca eu am pianisti in familie :))

 

 

 

Ei bravo, acum stiu unde sa vin cand o fi momentul sa schimb regulatorul.. :)

Link to comment
Share on other sites

ce sa le verifici, daca tot le dai jos le schimbi, mai ales ca nu stii cand s-au schimbat ultima data, sunt importante in mersul motorului.. Poate ai noroc , dar daca iti miroase si a benzina..uitate si la sonda lambda..

 

Cu consumul cum stai ?

 

 

bujiile nu au mai fost schimbate de 2 ani...cu consumul bine, adica nu mi se pare ca mi-a consumat peste cat ma asteptam eu...trage bine bine motorul...la relanti si la plecarile de pe loc se balbaie si cand schimb viteza si apas iar pe accelerati.

sper sa fie bujiile,nu prea am avut timp sa ma uit la ele

Link to comment
Share on other sites

simtomele unei chiuloase fisurate sant si la rece dar si la cald,la rece pana se incalzeste si poate evapora apa din camera de ardere in cazul in care iti baga apa in capul piston,la cald aluminiul se dilata dak este vorba de fisura,vezi dak iti borboloseste in vasul de expansiune,dak gasesti o bujie transpirata sau da cu fum alb dens,_chiulasa_ mai poate sa fie ovalizata,deplanata si in momentul incalziri motorului la temperatura optima de lucru sa faca probleme,trebuie verificat bine inainte sa te decizi sa schimbi _chiulasa_, nu stiu sigur dar se poate pune vanos si pe motoarele non vanos asta din cea ce am vazut eu nu ca am facut,eu am spus cateva din cazurile cu care mam intalnit eu pe parcusul timpului poate te ajuta ceva
Link to comment
Share on other sites

O sa merg la o diagnoza la MHS Baneasa cum reusesc sa ma programez, am vb cu cineva de acolo si a fost foarte amabil; referitor la chiulasa, am spus si mai sus motivul pt. care as pune alta, nu este fisurata sau cu probleme de planeitate.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.