Jump to content

E 34 520i Ceva probleme...


DYC88

Recommended Posts

Maine urmeaza sa merg la o curatire de injectoare cu ultrasunete si un test de compresie;

 

Poate cineva sa ma ajute cu niste valori normale de compresie si presiune in rampa pt M50-ul meu de 2L si ceva indicatii referitoare la modul in care se face testarea corecta, nu merg la cineva anume si as vrea sa stiu macar cum e corect sa faca.

 

Referitor la curatirea de injectoare oare o fac degeaba? sper sa scap si de tremuratul de la relanti, aer fals nu trage 100%, demontat galerie de admisie verificat si remediat o-ringurile care erau imbatranite,furtune etc... cu toate ca sunt sigur ca si lambda face pe nebuna, am vazut ca DOMI zicea cv pe aici referitor la faptul ca nu trage bine pana in 3-4000 rpm, din ce in ce imi dau seama ca si a mea face la fel.

Edited by DYC66
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu prea vezi injectoarele live decat la tester ca lumea, cu interfata ADS.

 

 

 

Le poti curata, nu strica, desi sincer nu am auzit de injectoare picate la M50.. nu cred ca rezolvi ceva.

La fel trebuie un tester in stare sa se conecteze live la M50..

Valori la compresie le gasesti in manulul bentley, se masoara la cald..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

citeste aici poate te ajuta:

 

http://www.cruzinperformance.com/injsteps.html

 

eu am facut curatirea si am schimbat un injector care scuipa un pic mai mult, desi nu era foarte mare diferenta, si toate o-ringurile. daca merita, nu stiu sa iti spun

 

 

si legat de benzina, eu nu simt nici o diferenta intre 95 si 100, si am pus de la toti comerciantii. prefer 95 de la rompetrol sau mol.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Si tinand cont de sfaturile voastre am decis sa efectuez invers operatiunile si anume sa schimb intai sonda lambda si dupa daca mai este cazul sa merg cu injectoarele la curatat; am studiat tot ce se putea referitor la lambda inainte sa iau decizia de a o cumpara, si am reusit sa depistez urmatoarele simptome la masina mea:

-miros puternic si intepator de benzina de la esapament rezultat in urma functionarii intr-un spatiu semi-inchis

-detonatii in esapament ( sper sa nu fie vreo supapa care sa nu inchida :angel: )

-imi pare ca trage slab pana pe la 3500 rpm, adica nu prea isi arata cuplul...

 

Oricum, presupun ca daca relantiul neregulat se datora vreunui injector trebuia sa faca tot timpul cat sta la relanti nu la intervale de cateva secunde.

Maine abia soseste sonda, am luat NGK, pt. electronica Siemens aceasta este originala din cate stiu.

Link to comment
Share on other sites

sunt bune si ngk si bosh si behr , cate vreme nu ai luat vreuna universala..

Nimanui nu ii vine sa creda ca sonda lambda e consumabil mai ales cand vede cat costa si nici nu apare pe tester.. :)

Mie mi-a scazut media la consum cu 2l dupa ce am schimbat-o + termostatul.. in 3 luni am scos banii pe ele. :)

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat sonda cu una NGK pt.acest model; nu mai scutura asa rau la relanti dar tot se mai simte putin motorul in masina, sper ca dupa inlocuirea tampoanelor praf de la cutie sa isi revina.

In schimb trage mult mai liniar motorul si de la turatii mai mici, plus ca pare si mai silentios ( habar nam de ce ), sper sa se cunoasca si la consum care era cam de 17L/100 in Bucuresti la un mers nu prea sportiv.

Link to comment
Share on other sites

Eu am luat sonda originala si consumul scazuse cam cu 2l/100, dar dupa cateva luni revenise la normal. Initial nu mi-am dat seama ce s-a intamplat, de abia acum cateva saptamni, adica dupa 1 an si ceva. Mi s-a rupt un fir la ea (initial nu se vedea ca e rupt cand incepuse iar sa mearga prost; eu zic din cauza ca a fost montata prost cu firul prea scurt si nu era destula amplitudine pentru evacuare sa se miste), si s-a rupt chiar de unde iese din sonda. Cel mai probabil imi trebuie alta :(

 

Simptomele sondei stricate si/sau lipsa sunt exact cele care pe care le-ai spus: consum 17l/100km la mers linistit, miros intepator de benzina si gaze intr-un spatiu semi-inchis, chiar si in aer liber, cuplu mult mai prost la turatii medii.

 

 

A.. inca o chestie legata de tampoanele de la cutie, nu cele de la motor. Am pus unele firma SWAG si au tinut cam 5000 km. Apoi am pus unele originale si alea le am pe masina de peste 30000 km si nu au nici o urma de uzura. Nu-mi explic ce s-a intamplat cu cele SWAG.. probabil contrafacute

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Problema vibratiilor in interior a fost rezolvata prin inlocuirea ampoanelor de la cutie si prin SCURTAREA UNUI SURUB de la un suport al tobei ( care se prindea de cutia de viteze ) care fusese pus de vreun idiot atat de lung incat ajungea in caroserie!!! Motorul inca merge un pic neregulat la relanti dar macar nul mai simt :yahoo:

 

Intrebare: la geometrie computerizata trebuie sa imi umble si la rotile din spate la modelul asta? Nu am vazut vreo posibilitate de reglaj;

Am inlocuit bielete de directie pe fata si trebuie sa o fac, de aceea intreb; oricum, cauciucurile sunt uzate uniform pe spate, nu-i nici o problema acum, sper doar sa nu faca mai rau daca umbla.

Link to comment
Share on other sites

Din cate vad se poate regla doar inlocuind una din bucsile bratului care se poate monta si excentrica, deci daca merg sa imi fac directia nu are la ce sa umble pe spate. Multumesc pt. raspuns.\

 

 

Inca o intrebare: am inlocuit si discul de ambreiaj si acum tine pedala f jos, ridic 5 cm si e cuplat complet deja; se poate regla cumva din tija pompei de la pedala?

Edited by DYC66
Link to comment
Share on other sites

Alta intrebare la voi: cateodata se intampla sa nu se opreasca stergatoarele cand trebuie, adica eu sa dau pe intermitent sau doar in jos pt a da o singura data iar el sa mearga pe treapta 1 neintrerupt de mai multe ori si sa nu se opreasca chiar daca dau pe pozitia off.

controllerul/temporizatorul este in modulul de la maneta? El este de vina pt asta?

Link to comment
Share on other sites

Curatat injectoare la stand cu ultrasunete, verificat si sunt in parametri, unul singur bate inspre o diferenta de 8% fata de cel cu cel mai mare volum livrat, dar toate in parametri.

 

Ramane decat sa desfac chiulasa si sa rectific supape+scaune+etc pentru a rezolva definitiv problema relantiului :frantics:

 

In urma curatarii injectoarelor este mai vioaie, parca trage mai bine.

Link to comment
Share on other sites

Curatat injectoare la stand cu ultrasunete, verificat si sunt in parametri, unul singur bate inspre o diferenta de 8% fata de cel cu cel mai mare volum livrat, dar toate in parametri.

 

Ramane decat sa desfac chiulasa si sa rectific supape+scaune+etc pentru a rezolva definitiv problema relantiului :frantics:

 

In urma curatarii injectoarelor este mai vioaie, parca trage mai bine.

 

Cat te-a costat curatarea cu tot cu manopera?

Link to comment
Share on other sites

300 de lei curatarea (50 ron/injector); manopera nu a costat pt. ca mi le-am demontat/montat singur, a durat cam 10 min fiecare operatiune.

 

Referitor la treaba cu stergatoarele, intre timp si-a revenit. Nu se opreau aiurea ci continuau sa functioneze dupa ce dadeam pe pozitia off sau nu mergeau pe intermitent ci mergeau pe treapta 1. Cred ca releul ramanea blocat... :fear: . eu am mai zis ca e posedata....

Edited by DYC66
Link to comment
Share on other sites

mai face figuri de la frig..instalatia electrica.

LA mine cateodata mi se aprind toate avertizarile posibile de becuri spate, de la numar, pozitii si de frana, desi functioneaza toate si la urmatoarea cheie isi revin..

Dar rar..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Alta "noutate" :

 

Am observat ca daca dau cele 2 reglaje de la climatizare la rece (18C) baga tot cald, parca baga tot timpul doar cald cu reglajul de la clima, merge sa reglez din rotita de la aeratoarele din jumate. E normal asa, adica nu pot sa dau sa imi bage rece pe la dezaburire ?

Link to comment
Share on other sites

nu e normal.

Sunt niste clapete de aer care separa aerul rece de cald, e posibil sa fie alea intepenite.

Ca sa iti faci o idee in ce te bagi uite aici..

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1328893

 

 

Oricum trebuie sa dai drumul si la compresor sa dezabureasca, ca ala usuca aerul.

 

 

Nu am AC pe masina, clapetele acelea sa inteleg ca sunt pe langa radiatorul acela de incalzire?

Link to comment
Share on other sites

Dupa indelungi cautari si pareri diverse, am reusit sa descopar, cred eu, sursa balbaielilor de la relanti.

Am desfacut chiulasa (nu eu, multumiri lui doru98nic :drinks: ) si la o verificare preliminara cu benzina pe galerii vreo 3 supape de admisie scapa dar f putin aproape insesizabil, in schib la evacuare se schimba problema, mai multe avand neetanseitati, una din ele curgand foarte evident. Precizez ca nu pareau arse ci doar de la depunerile de calamina la doar 140k km; restul elementelor cu posibile uzuri sunt impecabile (axe, tacheti, lant, intinzatoare etc).

 

Astfel am ajuns la o concluzie, spuneti si voi daca aberez :thumbsup:

Masina am cumparato cu debitmetrul defect, sonda lambda obosita, vechiul proprietar neavand nici cea mai vaga idee despre masini si necirculand decat foarte rar (luni de zile). Din cauza amestecului aer/benzina aiurea au rezultat depuneri de calamina care au dus la depunerile de pe supapele de evacuare(nu mananca ulei si nu da fum deloc).

 

Acum chiulasa este la rectificat, sper ca inafara de garniturile de la supape sa nu imi mai trebuiasca altceva de prin ea. Va tin la curent, dar sunt increzator ca va fi bine :yahoo:

Edited by DYC66
Link to comment
Share on other sites

aceasi problema am avut si eu la al meu (tot e34 2.o ) si sa dovedit fisura la supapa nr 5 de la evacuare baga apa in camera de ardere si pe evacuare si mergea intrerupt la relanti knd lam cumparat am crezut k este garnitura arsa dar sa dovedit a fi _chiulasa_ fisurata pentru ca idiotul de la cara am luato a mers cu pompa de apa blocata:( in fine am facut motorul merge bine mai am de rezolvat ABS-ul :(( din cate probleme am avut, eu sper sa nu ai acelasi ghinion ca mine sa iei masina de la un macelar de masini, bafta
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.