Jump to content

2011 525xd


fbdcnt

Recommended Posts

a aparut in sfarsit noul 525xd. motorul este cel de 2000, diesel biturbo. chiar doream un sedan cu motor de 2000 (sunt calic, nu vreau sa dau bani la stat degeaba). cautam ceva 4x4 cu aspect/dotari premium. nu era nimic pe piata. audi a7 am gasit 3000 quattro, e dragut dar cocosat la spate. mercedes clasa e nu cred ca exista 4 matic cu motorul cel mic, in plus mi se pare ca arata obosit rau din nastere. ma rog, de vreo 3 luni pandeam xD-ul bmw de 2000. a venit, am facut un test la bavaria, merge ok dar nimic notabil, parca ceva mai zgomotos la turatii mici decat x3-ul 2.0, dar asta a fost impresia mea si cu motorul 35d. in general am optat pt o singura turbina, circul mult in oras. am observat o noutate, un fel de-a spune, am la motocicleta asa ceva, cutia sport steptronic are mai multe harti, se modifica raspunsul la acceleratie, altfel decat vechiul "sport", nu e vorba de cum schimba cutia ci de cum se accelereaza motorul, are mai multe harti. alta noutate ar fi un mod ultraeconomic care modifica toti parametrii masinii inclusiv aerul conditionat. sa fie acolo la ei, stop-and-go ma scoate din minti, ti se opreste motorul nu numai la stop ci si cand opresti sa intorci pe axul drumului. pretul e mare, a iesit aproape 69,000 cu tva bine dotat, se poate insa negocia. a, cutia automata e standard iar upgrade la cea sport nu e scump. am comandat-o nu la bavaria ci din nou la motor ag pitesti ce au de fiecare data o oferta mai buna si la vanzare si la buy-back. recomand. de iesit cam asta iese in 6 sapt (sper).

 

http://img705.imageshack.us/img705/7462/exteriorz.jpg

http://img189.imageshack.us/img189/7902/interiorrd.jpg

Link to comment
Share on other sites

Misto rau. Dar ce politica au si astia de la bmw, cand 525d cu 3.0 cand 525d cu 2.0 lol.

 

Asteptam sa iei masina, sa revii cu impresii si poze :D S-o stapanesti sanatos.

 

De ce nu ai luat in calcul si noul CLS ? numai ca asta nu are 4matic dar cred ca puteai sa faci compromisul asta. CLS-u asta nou e grav rau.

Edited by Lucenzo
Link to comment
Share on other sites

stop-and-go ma scoate din minti, ti se opreste motorul nu numai la stop ci si cand opresti sa intorci pe axul drumului

 

in manualul masinii ai descrisa o "procedura" prin care blochezi activarea stop&go-ului in astfel de situatii, e legat de cum apesi pedala frana, mie la inceput mi se oprea prin giratorii, asta pana m-am obisnuit.

 

sa stapanesti sanatos cincearu, mie mi-ar fi placut sa pot pune motorul asta pe x3

Edited by mecea
Link to comment
Share on other sites

Hartile alea la cutie despre care vorbeai poti sa le schimbi tu manual sau pui cutia in Sport si e totul automat? Si cu modu ala care schimba si parametrii la aerul conditionat cum e ca n-am inteles?

 

schmbi manual. la fel modul ala eco il selectezi manual.

Link to comment
Share on other sites

am uitat, a mai aparut ceva nou, internet. am luat, nu stiu ce/cum face. undeva am citit ca poti vedea mail-urile pe masura ce vin dar numai la blackberry, care au push e-mail, pe foto vad ca apare google deci ar trebui sa mearga si browserul. ma rog, mofturi. mi-a placut interiorul, e asa cumva soft si confortabil, cu o tenta mai degraba upscale decat middle class. culori..trim, roti, am luat ce se vede. Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

Super alegere, din toate punctele de vedere.

SIngurul lucru de criticat e motorul care nu duce lipsa de putere sau alte alea ci de sunet, de rafinament. Dar na, diferenta la impozit este uriasa.

 

frate am avut m3 v8, nu-mi mai trebuie sa le platesc astora bani degeaba. bine ca l-am dat. la x6 era impozitul 22 mil, la astea de 2l numai 2 mil. mai bine restul ii beau cu prietenii decat sa-i dau lui boc. daca imi vin boalele imi iau un corvette si il inmatriculez pe bulgaria dar nu mai am placerea condusului. oricati cai ar avea masina parca stau pe loc. am o motocicleta in 6 cil care rupe orice masina.

Link to comment
Share on other sites

Am confirmat si eu ceea ce spui dar sa vezi 3.0d cum ia caroseria pe sus si o duce in vazduh atunci cand doar mangai pedala de acceleratie, mai ales in combinatie cu cutia cu 8 trepte. Din pacate asta e singurul impediment, impozitul. M-am confruntat si eu cu aceeasi problema ca si tine si totusi am ales un straight six.

Am zis ca what the fuck, daca nu mi-l permit acum, in viitor o sa fie si mai rau.

Asa ca... asta e.

La o adica, daca ma supar, imi fac o firma in moldova sau in bulgaria si le inmatriculez acolo dar tot nu ma las invins de sistem ;) Si nu ma voi lasa niciodata, fie ca imi iau cetatenie moldoveneasca sau alta tara unde impozitele si taxele sunt de bun simt.

Link to comment
Share on other sites

Super alegere, din toate punctele de vedere.

SIngurul lucru de criticat e motorul care nu duce lipsa de putere sau alte alea ci de sunet, de rafinament. Dar na, diferenta la impozit este uriasa.

 

de la 2.0 la 2.5 sunt vreo 600 roni

si 3.0 e impozitat cu 2100 roni

 

diferenta de pret dintre un logan de 7000 si un bmw de 60.000 e uriasa

diferenta de impozit de 200 de euro este o valoare care tinde catre zero cand luam in calcul pretul masinii.

 

In cazul unei masini din clasa seriei 5 tre sa fii netot sa nu iei motorul mai mare din pricina impozitului.

Link to comment
Share on other sites

@mojorisin, tu nu privesti in ansamblu si mai si jignesti. Decat ca tine cu 325 si anvelope sh, mai bine un 2.0d cu de toate si anvelope noi. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/108323-cat-de-rigide-sunt-run-flaturile/page__pid__1533066#entry1533066

 

 

 

ON: ai facut o alegere super buna. Sa o stapanesti sanatos !

Edited by KIP
Link to comment
Share on other sites

da merge bine de tot motorul bmw de 3000 diesel, am avut nenumarate, pe toate caroseriile, 7,5,3 cabrio, x3, x5. dupa parerea mea o masina sport sa-ti dea ceva senzatii trebuie sa aiba cam 500 de cai. sub asta nu prea misca cum trebuie, peste nu mai pastreaza aderenta. 3000d e un bun compromis la o masina cu ceva vana, dupa opinia mea se comporta mai bine decat noul 3000 pe benzina de la bmw care merge f bine si ala, in plus e economic, consuma cam cat diesel-ul.

 

Hai Doru ca ti-ai facut un prieten :thumbsup: :popcorn:

 

haha ce sa le faci frate? transplant?

 

mojorisin:

525xd are motor de 2000 biturbo, impozitul e 2 mil. la 3000 e 22 mil.

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

frumoasa. sa te bucuri de ea.

diverse harti la cutiile automate sunt prezente de prin 92, F10 are ceva mai complex si mai bine scris cu siguranta.

padelele alea la optiunea sport a cutiei sunt misto.

 

 

 

Negrul asta nu e cam pretentios, greu de tinut ?

F10 arata execelent si pe alb.

Link to comment
Share on other sites

frumoasa masina,si sa stii ca mi se pare si mie o alegere inteleapta(motorizarea+xdrive),avand in vedere vremurile astea tulburi.. :rolleyes:

*poate era mai bine daca iti puneai scaune confort.merita din toate p.d.v.

Edited by CTS
Link to comment
Share on other sites

Ma intromisionez.

Padelele, putini stiu, pot fi actionate si cand esti pe modul D (drive). Asa ca atunci cand vrei sa intri intr-o depasire si masina e in treapta a 8-a de exemplu, ai dat o data sau de doua ori de padela stanga si ai si coborat instant doua trepte. Ai facut depasirea si dupa aia masina revine singura in D si isi continua mersul economic si ecologic.

La fel si inainte de o panta sau cand vrei sa faci frana de motor mai puternica. Si da, cutiile astea noi fac frana de motor aproape la fel ca manualele.

Link to comment
Share on other sites

frumoasa. sa te bucuri de ea.

diverse harti la cutiile automate sunt prezente de prin 92, F10 are ceva mai complex si mai bine scris cu siguranta.

padelele alea la optiunea sport a cutiei sunt misto.

 

 

 

Negrul asta nu e cam pretentios, greu de tinut ?

F10 arata execelent si pe alb.

 

re: harti

la ce masini ca eu am luat cam tot ce a aparut de vreo 10 ani incoace, nu am vazut la niciuna

re: negru

ce sa-ti spun, am avut masini negre multe, m-am plictisit, am luat si alte culori, ma intorc la negru. am un wap in curte si o spalatorie dupa colt. mi s-a parut ca i se potriveste negru, am cerut metalizat, a mai fost 1000. alb deja s-a vulgarizat, n-as vrea sa ma confund cu guta.

re: scaune confort

da arata bine dar sunt 4000 parca, deja e prea scumpa, iau 7 cu banii astia. in plus in afara de estetica, nu stai mai bine pe ele, am avut si confort si ventilate, de toate. cele mai naspa sunt cele sport, nu te poti misca, te lovesti de aripile alea cand intri - iesi.

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

aveau dar nu stiai de ele. Cam la fiecare 15 min ECU analiza cum mergeai si in functie de asta o schimba. Diferentele sunt relativ subtile, practiv aveai 2 harti pentru fiecare mod, economic si sport, , 4 in total

Cutia asta noua nu stiu cate are.

 

Eu pe aici ma ingrozesc cum arata masina dupa 2 zile, oftez, inchid ochii si plec...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

@Doru.

Daca-mi permiti.

Faci o mica greseala.

Scaunele confort precum si alte optiuni, chiar daca si-au pastrat denumirea, nu sunt aceleasi cu cele care erau in trecut.

Scaunele confort de la 5 sunt identice cu cele de 7 si crede-ma ca merita. Si nu sunt 4000e ;) Vreo 1400-1600, nu mai tin minte exact.

Eu le am, merita toti banii.

 

DOMi, asa e, e mizerie multa in Romania, atat la propriu cat si la figurat. Si tu stai intr-o zona relativ curata... sa vezi ce e in alte orase mai poluate.

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

poate gresesc eu dar am avut la x6 pe care l-am dat recent confort ventilate si nu erau cine stie ce. aerul injectat era de la climatizare, rece, ma rupea de spate. la x3 am stoc si ma simt f bine in ele. la test am avut tot stoc la 525 si iar mi s-au parut ok. prefer scaunele mai plane, pe care ma pot misca. daca erau gratis puneam si eu confort. a....stati asa, 4000 erau dar era treaba de culoare, cea pe care o vedeti, e nappa. uitati ce zice seller-ul de la bavaria:

Cohiba Brown individuala. Costa 4.600 eur tva inclus.

Link to comment
Share on other sites

Nu suporta comparatie scaunele normale cu cele confort ;)

La cele confort pur si simplu te scufunzi in ele si absolut totul e reglabil, e imposibil sa nu-ti gasesti pozitia ideala.

Cele standard mi se par "mici".

 

Eu nu am luat ventilatie fix din motivul expus de tine ;) Oricum vara pun un prosop pe scaun pentru ca pielea lui cu pielea mea... nu se impaca bine fara un prosop gros intre noi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.