Jump to content

Colegul noname! a plecat dintre noi


Calin

Recommended Posts

Bineinteles ca nu au ce cauta nici copacii. De fapt, nu viteza ucide, ci oprirea brusca. Daca nu ar da in masina de pe contrasens, pom, parapet, etc si s-ar rasturna pe un camp, ar supravietui muuult mai multi accidentelor rutiere.
Link to comment
Share on other sites

Targa ii zice, al lui era cabio normal.

 

Pai de ce sa fii fost inutila centura, am inteles ca l-a aruncat din masina. Nu stiu, ii rupea picioarele, dar poate daca ramanea in scaun cine stie, la cap nu s-ar fi putut lovi ca n-avea in ce, ma refer la plafon, stalpi laterali.

Link to comment
Share on other sites

poate s-a gandit si la cei din opel, poate s-a gandit doar sa evite impactul in sine, din instict. nu asta e important.

 

in cazul acestui accident, pe langa sfidarea lui clara a mortii (prin felul de a conduce), parca toate aspectele si circumstantele au facut ca el sa dispara dintre noi.

 

unul dintre aceste aspecte cred ca sunt parapetii aceia.

 

Eu ma gandesc ca pe viitor sigur vor mai muri oameni acolo (15 morti in ultimii 5 ani in curba aia) si poate dezafectarea acelor borduri inutile ar acorda niste sanse in plus de supravietuire a nefericitilor care isi pariaza viata cu doamna cu coasa (motivul fiind spatiul in plus de evitare, in cazul in care exista timp de reflexe, ca in cazul acesta).Dar sunt sigur ca acest aspect e fix zero in ochii autoritatilor...

 

eu il stiam pe robi de foarte mult timp si sunt 100% sigur ca, chiar si la viteza mare pe care o avea a avut reflexul de a evita impactul frontal si daca nu erau bordurile alea cu siguranta reusea evitarea impactului cu opelul!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Acum m-am uitat mai bine la poze, ala e de fapt interiorul la Opel nu la Porsche. Da, nu se mai putea face nimic.

masina a fost rupta in cateva bucati,deci nu se mai poate vorbi de interior.

ai vazut si ceasurile/bordul ca erau pe sosea... :((

 

 

si ca o mica paranteza.....am trecut printr-un fericit accident<spun fericit deoarece la cat de grav a fost am scapat decat cu 2 mici zgarieturi> si pot spune ca este aţa care te trage...nu sunt decat cateva secunde in care,cred eu,creierul ia o pauza si inveitabilul se porduce...apoi,multumesc lui Dumnezeu,am avut ocazia sa analizez cum am ajuns in situatia aia....NU EXISTA NICI O EXPLICATIE...pur si simplu te trage aţa

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

eu il stiam pe robi de foarte mult timp si sunt 100% sigur ca, chiar si la viteza mare pe care o avea a avut reflexul de a evita impactul frontal si daca nu erau bordurile alea cu siguranta reusea evitarea impactului cu opelul!!!!!

 

si eu sunt sigur de asta, poate s-ar fi rasturnat, poate nu, poate nimerea intr-un pom, sau poate nu patea nimic grav...dar cu siguranta ar fi avut mai multe sanse de supavietuire.de fapt cred cu tarie ca ar fi scapat cu viata, daca eschiva nu ii era interzisa de parapetii aia.

 

de aceea eu zic ca apropiatii sai, sau colegii din arad care il cunosteau, sa incerce sa faca niste demersuri la autoritatile competente ptr a scoate baricadele alea de acolo, SUNT INUTILE SI MORTALE.

In caz de accident, un carambol, exista un risc foarte mare, pe langa lipsa completa a spatiului de manevra ptr eschivare, ca masinile sa ricoseze din baricadele alea in alte masini care circula pe acolo, deci practic SUNT UN FACTOR DE MULTIPLICARE AL VICTIMELOR.

 

Si sunt sigur ca Robi, de acolo de unde e acum (sper intr-o lume mai buna, unde pasiunea nu te ucide), pe langa faptul ca ii pare rau si regreta tot ce s-a intamplat, si ar dori ca alti nefericiti care se vor afla (cu siguranta pe viitor) in situatii asemanatoare, sa aiba o sansa in plus, o sansa pe care el din pacate nu a avut-o, de a putea evita un posibil impact mortal, prin scoaterea acelor baricade ale mortii...

Link to comment
Share on other sites

sper intr-o lume mai buna, unde pasiunea nu te ucide

No offence, insa pasiunea sa aproape ca i-a costat viata si pe cei din Opel. Pasiune nu inseamna sa depasesti cu 200+ o coloana de masini.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

RIP Robi , am pierdut un prieten , deja am ajuns ca in fiecare an sa sterg prieteni din agenda telefonului dintr-o singura cauza VITEZA toate comentariile sunt de prisos ( ca bordura , ca aderenta , ca era sau nu era verde la semafor , ca a dat sau nu prioritate )

 

Condoleante familiei !

Link to comment
Share on other sites

No offence, insa pasiunea sa aproape ca i-a costat viata si pe cei din Opel. Pasiune nu inseamna sa depasesti cu 200+ o coloana de masini.

 

ok, mersi de corectare, ai totala dreptate. insa un mare aport in salvarea vietilor celor din opel l-a avut tocmai el, in ultimele secunde.asta nu inseamna ca e bine ce a facut, dar totusi voluntar sau nu, a evitat un impact frontal, cred mult mai tragic.... insa trebuiesc trase niste concluzii, si pe langa faptul ca eu cred ca ar trebui inasprite amenzile si pedepsele ptr a preveni cat de cat astfel de tragedii, in cazuri concrete cum e si aceasta curba, o masura preventiva in plus, ptr a diminua numarul victimelor ar fi scoaterea baricadelor de pe marginea aceei curbe.si daca ar salva 1 viata din 10 pe viitor, ar merita...

 

Da.

Diseara credca merg putin la priveghi.

 

Transmite condoleante familiei din partea noastra! :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.