Jump to content

Colegul noname! a plecat dintre noi


Calin

Recommended Posts

S-a ajuns la discutii total aiurea si inutile. Era doar un copil, pana la urma, la cei 22 ani ai lui. Pus la volanul unei asemenea masini la o varsta asa frageda si nu cu prea multa experienta in ale condusului, era clar ca se va expune unor situatii riscante si ca doar norocul il va ajuta sa treaca peste perioada teribilista specifica varstei. Pun pariu ca majoritatea dintre noi, la varsta lui, in primii ani de permis, am provocat destule faze riscante pe sosele. Diferenta e ca, atata timp cat inca mai scrriem pe aici, norocul a fost de partea noastra si am trecut cu bine de anii de inconstienta la volan. In primii 2-3 ani de permis m-am expus si eu la destule situatii riscante, datorita inconstientei, varstei fragede si lipsei de experienta. Multumesc lui Dumnezeu ca am trecut cu bine peste perioada aia si nici nu am provocat vreo tragedie pentru altii. Poate ca am avut noroc si ca nu mi-am permis sa am o masina asa puternica pe mana in anii aia. Cu mana pe inima spun ca, daca as fi avut si eu un Porsche ca asta in primii ani de permis, la 20-22 ani, cel mai probabil nu as mai scrie pe forum-ul asta acum.

 

Asa ca, haideti sa lasam baiatul sa se odihneasca in pace. Nu are rost sa incercam noi sa descoperim gaura din macaroana si sa incercam sa gasim tot felul de ipoteze in cazul accidentului. Inconstienta, varsta frageda, lipsa experientei, toate combinate cu o masina puternica si destul de greu de redresat o data ce ai scapat-o de sub control, i-au adus sfarsitul colegului. A platit cu viata, nu a luat pe nimeni dupa el, asa ca ce rost mai au tot felul de ipoteze ? Sa nu mai zic si ce ciudat mi se pare sa citesc cum scriu unii, de parca au fost in masina cu el.

 

Dumnezeu sa-l ierte !

 

5 ani de permis si zeci de mii de km condusi nu cred ca se poate numni lipsa de experienta!!! In rest, subscriu la ce ai scris

Link to comment
Share on other sites

5 ani de permis si zeci de mii de km condusi nu cred ca se poate numni lipsa de experienta!!! In rest, subscriu la ce ai scris

inveti toata viata...nu este asa mult cum vrei tu sa para....

 

sincer eschiva care a incercat-o el a fost ,parerea mea ,sa isi salveze pielea nu sa ii scape pe cei din opel...instinctul de a te proteja primeaza in situatia asta.cum a spus un coleg mai sus...locul mortului nu este o legenda....

Link to comment
Share on other sites

V-aş ruga frumos un lucru: băiatul acesta abia a murit, nici nu a fost îngropat. Din respect faţă de el şi de familia lui, puteţi să nu mai faceţi atâtea polemici legate de viteză, vină, borduri şi alte cele? Încă nu e momentul să facem teorema chibritului. Un pic de decenţă.
Link to comment
Share on other sites

De acord cu tine: suntem off topic! Dar @max nu a fost ...indecent cand a scris! Hai sa nu exageram!

 

Familia sa are TOT DREPTUL DIN LUME de a cunoaste TOATE circumstantele in care s-a intamplat accidentul. Doar explicatia din partea politiei "avea viteza si a pierdut controlul volanului" nu e de ajuns, pentru ca sigur a fost mai mult de atat.

 

Probabil, ulterior, dupa ce socul se va mai fi domolit, se vor pune niste intrebari mai in amanunt.Eu unul as pune.

 

Si nu sunt doar eu obsedat de borduri, am mai auzit si la altii aceasta ipoteza, care cunosc zona si il cunosteau si pe Robi, mai mult sau mai putin.

 

Cred ca pentru familie, si ptr Robi, ar trebui NEAPARAT facuta expetiza tehnica, ptr a determina EXACT cauza IMPACTULUI (nu a accidentului!), si daca se putea evita.

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Din pacate, in cazul de fata soferul a avut absolut toata vina.

Fara borduri, fara intentie de a salva pe altii, fara nimic. La 200 nu ai timp sa gandesti, sa reactionezi. Totul se petrece instant.

Pur si simplu s-a jucat cu viata lui, viata ocupantei (daca a fost, ca nu mi-am dat seama pana acum) si cu viata celorlalti.

 

Chiar daca a fost membru aici, trebuie sa recunoasteti ca a dat dovada de maxima inconstienta. Conducerea preventiva a lipsit cu desavarsire.

 

Putem spune "daca ar fi fost..." in o mie de feluri, dar totul a plecat de la decizia lui de a merge in modul in care a mers.

 

Toti mergem mai tare din cand in cand, dar nu cred ca sfidam legile fizicii.

 

 

 

 

Pe de alta parte, sa fim seriosi, porschele este o masina cu zero sisteme de siguranta, zero sisteme electronice, zero ranforsari, siguranta de anii 80-90

 

Trebuie sa fii zmeu sa te gandesti ca o poti tine pe sosea in conditiile unui 200 la ora pe orice drum virajat oricata experienta ai avea. Masini de genul asta au zburat in gardurile de pe nurburgring in conditii de circuit.

Partea cu relaxarea in acest mod, dupa o saptamana de griji , dispare pe masura ce inaintezi in varsta, iar instinctul de autoconservare si gandul ca trebuie sa ajungi acasa intreg cu orice pret devin mult mai importante decat dorinta de viteza. La un moment dat zici "trebiue sa ajung la cei dragi"

El din pacate era prea tanar pentru o astfel de masina.

 

Condoleante familiei.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Din pacate, in cazul de fata soferul a avut absolut toata vina.

Fara borduri, fara intentie de a salva pe altii, fara nimic. La 200 nu ai timp sa gandesti, sa reactionezi. Totul se petrece instant.

Pur si simplu s-a jucat cu viata lui, viata ocupantei (daca a fost, ca nu mi-am dat seama pana acum) si cu viata celorlalti.

 

Chiar daca a fost membru aici, trebuie sa recunoasteti ca a dat dovada de maxima inconstienta. Conducerea preventiva a lipsit cu desavarsire.

 

Putem spune "daca ar fi fost..." in o mie de feluri, dar totul a plecat de la decizia lui de a merge in modul in care a mers.

 

Toti mergem mai tare din cand in cand, dar nu cred ca sfidam legile fizicii.

 

 

 

 

Pe de alta parte, sa fim seriosi, porschele este o masina cu zero sisteme de siguranta, zero sisteme electronice, zero ranforsari, siguranta de anii 80-90

 

Trebuie sa fii zmeu sa te gandesti ca o poti tine pe sosea in conditiile unui 200 la ora pe orice drum virajat oricata experienta ai avea. Masini de genul asta au zburat in gardurile de pe nurburgring in conditii de circuit.

Partea cu relaxarea in acest mod, dupa o saptamana de griji , dispare pe masura ce inaintezi in varsta, iar instinctul de autoconservare si gandul ca trebuie sa ajungi acasa intreg cu orice pret devin mult mai importante decat dorinta de viteza. La un moment dat zici "trebiue sa ajung la cei dragi"

El din pacate era prea tanar pentru o astfel de masina.

 

Condoleante familiei.

 

+1

Condoleante familiei. Dumnezeu sa-l odihneasca!

Edited by skorpyon
Link to comment
Share on other sites

Din pacate, in cazul de fata soferul a avut absolut toata vina.

Fara borduri, fara intentie de a salva pe altii, fara nimic. La 200 nu ai timp sa gandesti, sa reactionezi. Totul se petrece instant.

 

 

uita-te si tu putin la fotografiile de la locul accidentului. acolo ai niste elemente clare, foloseste-ti logica, punele cap la cap si mergi dincolo de "avea viteza si era in depasire", motive pe care nu le-a negat nimeni, de altfel.

Link to comment
Share on other sites

uita-te si tu putin la fotografiile de la locul accidentului. acolo ai niste elemente clare, foloseste-ti logica, punele cap la cap si mergi dincolo de "avea viteza si era in depasire", motive pe care nu le-a negat nimeni, de altfel.

 

Imi folosesc logica. Nu merg cu 200 in conditii de trafic si de noapte.

 

Imi mai folosesc logica, daca sare un catel?, daca apare o bicicleta care nu are intensitatea unui far de masina? Daca apare o caruta? Daca e nisip in curba?

Stii ce gaura face un catel luat la 70 la ora?

 

Care este distanta de franare de la 200 la 0? Dar de la 100 la 0? Diferenta nu este exponentiala?

 

Care e distanta laterala intre 2 masini care trec una pe langa cealalta pe un drum national? Care este abaterea de la traiectorie la 200 la ora daca intalnim o rafala de vant lateral?

Edited by mmneg
Link to comment
Share on other sites

Am vazut pozele.

 

Sunt asa de pornit deoarece ma alatur celor care au avut experiente cu "meseriasi" care te omoara fara sa ai nici o vina. De ce sa ma omoare un inconstient? Am familie, am viata inainte.

Daca vrea sa alerge, sa o faca la el in curte si nu alaturi de mine pe sosea.

 

Vrei viteza, mergi pe hungaroring. Vrei senzatii, mergi pe nurburgring (au si ambulanta si platforma)

Vrei nfs style sa impresionezi, bagi o fisa pe DN

Edited by mmneg
Link to comment
Share on other sites

Copil era si el.Seamana a reteta dezastrului: copil neexperimentat + masina puternica.

Sa lasam deoparte bordurile,nu avea voie sa depaseasca in curba,pe linie continua.Si nici sa circule cu o asemenea viteza.Din inconstienta sa puteau muri inca 3 persoane.

Maine-poimaine trecem peste vina bordurilor si ajungem sa dam vina pe masinile care circula regulamentar de pe contrasens.

Eu nu l-am cunoscut decat pe forum.Nu pot sa spun decat Fie-i tarana usoara! Insa observ multi ipocriti care nu au avut nici o treaba cu el si se dau in barcile durerii pe forum.Penibil,va rog sa ma scuzati.

 

Punct ochit , punct lovit !!!!

Link to comment
Share on other sites

Am vazut pozele.

 

Sunt asa de pornit deoarece ma alatur celor care au avut experiente cu "meseriasi" care te omoara fara sa ai nici o vina. De ce sa ma omoare un inconstient? Am familie, am viata inainte.

Daca vrea sa alerge, sa o faca la el in curte si nu alaturi de mine pe sosea.

 

Vrei viteza, mergi pe hungaroring. Vrei senzatii, mergi pe nurburgring (au si ambulanta si platforma)

Vrei nfs style sa impresionezi, bagi o fisa pe DN

 

 

+1

In orice caz, oricare dintre noi ne jucam cu focul cateodata. Dar suntem doua tipuri, familisti si nefamilisti. Eu ca si familist, imi place sa o calc, dar sunt extrem de prudent si de atent cand intru intr-o depasire, ma sigur de doua ori inainte de a o face, pentru ca o am pe sotie langa mine, si cand nu-i langa mine, stiu ca ma asteapta acasa. Astia nefamilisti...nu cred ca sunt responsabili pentru ceea ce fac sau intentioneaza sa faca. Au in sange viteza, adrenalina. vreau sa precizez ca UNII, ca am mai vazut nefamilisti foarte responsabili de viata lor si de a celorlalti participanti in trafic si familisti foarte iresponsabili.

 

Si inca un lucru...nu stiu de cat timp a avut masina asta. Iti trebuie mult timp sa stii ce poate si ce nu poate masina care o detii, si mai mult de atat, experienta isi zice cuvantul in toate cazurile. Condoleante familiei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.