Jump to content

Probleme Turbo E60 525d


Recommended Posts

Buna seara , de curand am dat jos tubina de pe masina si a fost reconditionata deoarece aveam ulei pe admisie si nu mai facea presiunea necesara in urma masuratorilor pe tester .

Dupa ce am montat tubina ma confrunt cu urmatoarea problema si anume ca masina nu trage de loc uneori , e in limp mode iar pe tester am cateva erori legate de filtru de particule marea majoritate zic ceva despre diferenta de presiune in afara valorilor acceptate, erori care nu le aveam pana acum si care cauzeaza acest limp mode . Aceste erori pot fi sterse , singura eroare ca ramane prezenta este Exhaust Backpressure Sensor Short or Circuit open , eroare care o aveam si inainte . Daca opresc si pornesc motorul nu mai e in limp mode si merge relativ ok parca tot nu face boost cum ar trebui.Astazi am dat jos turbo din nou si cel care s-a ocupat de reparatia la turbo a venit si l-am desfacut impreuna si pare a fi totul ok in turbo ca si parte mecanica si mi s-a spus ca ar fi o problema cu modulul electronic . Nu ar putea fi cauzata problema de acest exhaust backpressure sensor care nu functioneaza si atunci masina avand turbo nou si implicit presiune mult mai mare pe admisie ( inainte aveam 1560 mbar@4000 rpm fata de 2700mbar@4000 rpm cat trebuia sa fie ) sa intre in limp mode ? Mentionez ca atunci cand merge cu turbo refacut am presiune 2200mbar..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Revin cu un update asupra problemei descrisa la inceputul topicului poate este de folos si altora. De cand a inceput sa se incalzeasca afara am inceput sa ma confrunt din nou cu limp mode pe actuatorul de la turbo,

limp ce aparea doar dupa ce motorul se incalzea si doar daca mergeam normal cu masina , adica daca mergeam turat sa nu scada turatia sub 2300-2500 rpm totul era cat de cat ok . Dupa un drum mai lung prin tara am observat ca se aude un fasait din zona turbinei si se simte miros de gaze de evacuare . Saptamana trecuta am cedat nervos si am demontat din nou turbo sa il verific , banuind ca cel care s-a ocupat de reconditionare ca a facut ceva gresit pe acolo. Turbina se prezenta impecabil la interior doar ca dupa ce a fost desfacuta si remontata am observat ca jocul tijei de actionare disparuse complet , de fapt parea ca tija e muuult prea intinsa .

Dupa un search pe google am gasit pe cineva care este specializat in reparatia si calibrarea actuatoarelor de turbo Hella , problema dovedindu-se a fi in cazul meu o simpla reglare a actuatorului . De asemea fasaitul era cauzat de o fisura in galeria de evacuare , problema fiind rezolvata. Acum masina merge impecabil , chiar as putea sa spun ca merge mai bine decat in momentul in care am achizitionat-o . Deci sfatul meu pentru cei care

au in plan sa isi reconditioneze turbina cu actuator electronic sa ia in calcul si recalibrarea actuatorului electronic care din ce am inteles este obligatorie in momentul in care desfaci turbina .

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Revin cu un update asupra problemei descrisa la inceputul topicului poate este de folos si altora. De cand a inceput sa se incalzeasca afara am inceput sa ma confrunt din nou cu limp mode pe actuatorul de la turbo,

limp ce aparea doar dupa ce motorul se incalzea si doar daca mergeam normal cu masina , adica daca mergeam turat sa nu scada turatia sub 2300-2500 rpm totul era cat de cat ok . Dupa un drum mai lung prin tara am observat ca se aude un fasait din zona turbinei si se simte miros de gaze de evacuare . Saptamana trecuta am cedat nervos si am demontat din nou turbo sa il verific , banuind ca cel care s-a ocupat de reconditionare ca a facut ceva gresit pe acolo. Turbina se prezenta impecabil la interior doar ca dupa ce a fost desfacuta si remontata am observat ca jocul tijei de actionare disparuse complet , de fapt parea ca tija e muuult prea intinsa .

Dupa un search pe google am gasit pe cineva care este specializat in reparatia si calibrarea actuatoarelor de turbo Hella , problema dovedindu-se a fi in cazul meu o simpla reglare a actuatorului . De asemea fasaitul era cauzat de o fisura in galeria de evacuare , problema fiind rezolvata. Acum masina merge impecabil , chiar as putea sa spun ca merge mai bine decat in momentul in care am achizitionat-o . Deci sfatul meu pentru cei care

au in plan sa isi reconditioneze turbina cu actuator electronic sa ia in calcul si recalibrarea actuatorului electronic care din ce am inteles este obligatorie in momentul in care desfaci turbina .

De cateva zile masina mea se tureaza doar pana in 4000 de ture si nu mai ''trage''.Un manager de la un service mi a spus ca rezultatul testerului arata faptul ce debimetrul nu da suficient aer inca sa puna turbina in functiune,insa de la alt service unde am schimbat filtrul de aer si de motorina si am curatat EGRul mi au spus ca dupa parerea lor debimetrul ar functiona si numai daca vor da turbina jos isi vor da seama sau nu.Un alt service mi a oferit o parere gratuita si anume ca filtrul de particule ar trebui curatat,ca de aici ar rezulta problema...Insa parerile sunt impartite,nimeni nu isi prea face treaba iar problema mea inca exista.Miros de gaze de evacuare se simt si la mine si un zgomot.Saptamana viitoare e programata pt a se i se da turbina jos.Ii poti sugera pe cineva?

Link to comment
Share on other sites

Revin cu un update asupra problemei descrisa la inceputul topicului poate este de folos si altora. De cand a inceput sa se incalzeasca afara am inceput sa ma confrunt din nou cu limp mode pe actuatorul de la turbo,

limp ce aparea doar dupa ce motorul se incalzea si doar daca mergeam normal cu masina , adica daca mergeam turat sa nu scada turatia sub 2300-2500 rpm totul era cat de cat ok . Dupa un drum mai lung prin tara am observat ca se aude un fasait din zona turbinei si se simte miros de gaze de evacuare . Saptamana trecuta am cedat nervos si am demontat din nou turbo sa il verific , banuind ca cel care s-a ocupat de reconditionare ca a facut ceva gresit pe acolo. Turbina se prezenta impecabil la interior doar ca dupa ce a fost desfacuta si remontata am observat ca jocul tijei de actionare disparuse complet , de fapt parea ca tija e muuult prea intinsa .

Dupa un search pe google am gasit pe cineva care este specializat in reparatia si calibrarea actuatoarelor de turbo Hella , problema dovedindu-se a fi in cazul meu o simpla reglare a actuatorului . De asemea fasaitul era cauzat de o fisura in galeria de evacuare , problema fiind rezolvata. Acum masina merge impecabil , chiar as putea sa spun ca merge mai bine decat in momentul in care am achizitionat-o . Deci sfatul meu pentru cei care

au in plan sa isi reconditioneze turbina cu actuator electronic sa ia in calcul si recalibrarea actuatorului electronic care din ce am inteles este obligatorie in momentul in care desfaci turbina .

 

unde ai facut calibrarea actuatorului turbo si ce pret ai platit?

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.