Jump to content

E34 518i nu trece de 3500 de turatii


Recommended Posts

Salut, am un 518i din 1994, aparent functioneaza normal dar la 3500 de ture pica in nas si incepe sa tripideze motorul. Am schimbat debitmetru aer, filtru benzina,bujii,sonda lamda dar fara nici un rezultat.Testerul nu arata nici o defectiune.La ultima alimentare am bagat aditiv de curatat injectoare,am mai castigat 300 de ture,nici cum nu trece de 3800.Ma puteti ajuta va rog?multumesc
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ori e obosit motorul, ori e murdar sau nepus la punct, fie la supape (sunt mecanice), fie la distributie...

Succese....

LE: poti sa verifici daca nu cumva iti trage aer fals pe la admisie, furtunul/burduful ala dintre debitmetru si galeria de admisie...

Pompa de benzina are debitul necesar? vezi ce presiune trebuie sa bage si verific-o in intrarea la rampa de injectoare....si la iesirea din rampa de injectoare e o supapa care se deschide dupa o anumita presiune...lasand benzina pe retur numai dupa ce e atinsa acea presiune necesara functionarii motorului ...

Succese....

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

salut,am si eu un bmw,e34 518i copie ca al tau, ce problema ai tu am si eu dar al meu trace bine, este totul ok numai ca nu se tureaza mai mult de 3800 de ture. nici eu nu stiu ce sa i mai fac. el in rest merge bine precizez ca si eu am facut exact ca tine,{tester, fise ,bujii, absolut tot pompa benzina dar in zadar.daca aflii sau rezolvii ceva imi spui si mie. multumesc anticipat.
Link to comment
Share on other sites

salut,am si eu un bmw,e34 518i copie ca al tau, ce problema ai tu am si eu dar al meu trace bine, este totul ok numai ca nu se tureaza mai mult de 3800 de ture. nici eu nu stiu ce sa i mai fac. el in rest merge bine precizez ca si eu am facut exact ca tine,{tester, fise ,bujii, absolut tot pompa benzina dar in zadar.daca aflii sau rezolvii ceva imi spui si mie. multumesc anticipat.

 

Astea sunt simptome de debitmetru obosit!

Link to comment
Share on other sites

Salut, am un 518i din 1994, aparent functioneaza normal dar la 3500 de ture pica in nas si incepe sa tripideze motorul. Am schimbat debitmetru aer, filtru benzina,bujii,sonda lamda dar fara nici un rezultat.Testerul nu arata nici o defectiune.La ultima alimentare am bagat aditiv de curatat injectoare,am mai castigat 300 de ture,nici cum nu trece de 3800.Ma puteti ajuta va rog?multumesc

 

Debitmetrul l-ai schimbat cu unul original??

Link to comment
Share on other sites

dar cand scot mufa imi moare motorul,inainte cand o scoteam nu imi murea. acum de ce moare? voi vedea ce voi face, daca scot mufa si urca in turatie inseamna ca debilmetrul e de vina????//

dar si daca nu urca dupa ce scot mufa ce poate fi? specific inca o data ca nu am nici o problema in afara de asta cu turatiile trage destul de bineeeee , dar am uitat sa ti mai spun, ma m pus cu un alt bmw sa vad cat se duce ala cu a2a treapta de viteza si sa dus pana la 100km/h ,in 7000 de rpm iar al meu cu 4000 de rpm sa dus tot cat celalat la 7000 de rpm. ce poate sa aiba, sa fie oare cititorul de turatii ???

Link to comment
Share on other sites

dar cand scot mufa imi moare motorul,inainte cand o scoteam nu imi murea. acum de ce moare? voi vedea ce voi face, daca scot mufa si urca in turatie inseamna ca debilmetrul e de vina????//

dar si daca nu urca dupa ce scot mufa ce poate fi? specific inca o data ca nu am nici o problema in afara de asta cu turatiile trage destul de bineeeee , dar am uitat sa ti mai spun, ma m pus cu un alt bmw sa vad cat se duce ala cu a2a treapta de viteza si sa dus pana la 100km/h ,in 7000 de rpm iar al meu cu 4000 de rpm sa dus tot cat celalat la 7000 de rpm. ce poate sa aiba, sa fie oare cititorul de turatii ???

e modelu de motor pe curea?daca la turatia de 3800 face exact ca si cum ar plafona ai 3 variante!

1: calculator

2: senzorul ala de turatie de cred ca e pe fulie in fata nu mai retin exact

3:daca iti afce asa decat cand se incalzeste nu si acnd e rece.bobina de inductie.

la un e36 motor M40 pe curea exact aceeasi problema dar asta se tura pana la 2000,la rece rupea cand se incalzea pa-pa mureai in ea... rezolvare...calculator...

 

 

respect! sa imi dai si mie ujn mesaj privat cand rezolvi...

Link to comment
Share on other sites

salut.e motor m40 pe curea .din ce ai spus tu in primele 2 variante ai dreptate, dar in varianta 3 nu ai, pt ca el se tureaza asa si la cald si la rece.pompa de benzina am schimbat-o si nu e de la aia, o sa mai verific senzorul ala de pe fulia de la arbore si dupa aia debilmetrul ala .dar ,daca si atunci nu merge am sa i schimb calculatorul dmeul ala, dar nu stiu cum sa fac sa l schimb ca pe al meu scrie o serie care este 0261 200 986 si daca e sa i pun altul nu are seria asta ,are alta serie care este 0261 200 520 se potriveste, oare a mai facut cineva asa ceva sa i schimbe dme ul si sa i puna de alta de alta serie?? multumesc anticipat
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.